D
Drivved
Guest
La inn litt aksjer nå, vi [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal være nok med en gang om dagen. Men mange av oss tester flere ganger om dagen for å ikke gå glipp av LH toppen.Lurer på noe, så spør like greit her EL-test-ekspertene er!
Hvor ofte bør man teste etter EL? Holder det med en gang per dag (ettermiddag?) eller må man teste morgen og ettermiddag/kveld som det virker som om mange gjør her inne?
Yay
Jeg tester kun en gang stort sett, men har ikke klart å få klart positiv test denne syklusen. Fortsatt noen dager igjen til forventet da.Lurer på noe, så spør like greit her EL-test-ekspertene er!
Hvor ofte bør man teste etter EL? Holder det med en gang per dag (ettermiddag?) eller må man teste morgen og ettermiddag/kveld som det virker som om mange gjør her inne?
Det skal være nok med en gang om dagen. Men mange av oss tester flere ganger om dagen for å ikke gå glipp av LH toppen.
Jeg tester en gang om dagen (kl15) frem til det nærmer seg EL. Tester så kl 15 og kl 21 noen dager for å ikke gå glipp av LH toppen, og så et par dager med en gang om dagen for å være sikker på at EL har vært, og ser at testen blir svakere.
De fleste har sterkest test om ettermiddag/kveld fordi LH hormonet øker utover dagen. Men noen får sterkest på morgenen.
Det skal være nok med en gang om dagen. Men mange av oss tester flere ganger om dagen for å ikke gå glipp av LH toppen.
Jeg tester en gang om dagen (kl15) frem til det nærmer seg EL. Tester så kl 15 og kl 21 noen dager for å ikke gå glipp av LH toppen, og så et par dager med en gang om dagen for å være sikker på at EL har vært, og ser at testen blir svakere.
De fleste har sterkest test om ettermiddag/kveld fordi LH hormonet øker utover dagen. Men noen får sterkest på morgenen.
Jeg tester kun en gang stort sett, men har ikke klart å få klart positiv test denne syklusen. Fortsatt noen dager igjen til forventet da.
Jeg temper ved siden av, så får der gjerne bekreftet der selv om det ser ut til å være litt krøll denne syklusen [emoji14]
LH er det hormonet som setter i gang eggløsningen. Når den når toppen så får man positiv el-test.Hva er LH-toppen?
Derfor jeg ga de en sjanse til og. Fant i forrige syklus da heheTakk for svar begge to!
Jeg har ikke benyttet meg av tester før nå, men Temper. Hadde bare vært greit å finne EL før FF sier at det har vært Enda godt det er så mange smarte damer man kan spørre om alt her inne, som gjør alt dette prøveriet litt lettere!
Anser vi denna som positiv? [emoji28] [emoji85]Djisez, jeg er lei tyding av både el og g tester altså [emoji23]
Rett førAnser vi denna som positiv? [emoji28] [emoji85]Djisez, jeg er lei tyding av både el og g tester altså [emoji23]
Jeg hadde ikke tolka den som positiv, men det er nok like før. [emoji4][emoji1360]
Rett før
JippiWohooo! Positiv EL-test [emoji4][emoji131]
Spørs hvilken test du bruker. Hva står det på bruksanvisningen? På de jeg bruker så står det minst 5 sekunder, og jeg holder det noen sekunder lenger til jeg ser at det blir sugd opp og når fargen, og litt til. Og det blir fort nærme 10 sekunder da.Ånei, jeg har holdt EL-testene alt for lenge i urinen! Type 10 sek. [emoji849]
Kan det ha påvirkning for resultatet???