⭐️Eggløsningstestene våre Juni 2017⭐️

Lurer på noe, så spør like greit her EL-test-ekspertene er! :D

Hvor ofte bør man teste etter EL? Holder det med en gang per dag (ettermiddag?) eller må man teste morgen og ettermiddag/kveld som det virker som om mange gjør her inne? :)

Hvor ofte bør man teste etter EL? Holder det med en gang per dag (ettermiddag?) eller må man teste morgen og ettermiddag/kveld som det virker som om mange gjør her inne? :)
Det skal være nok med en gang om dagen. Men mange av oss tester flere ganger om dagen for å ikke gå glipp av LH toppen.

Jeg tester en gang om dagen (kl15) frem til det nærmer seg EL. Tester så kl 15 og kl 21 noen dager for å ikke gå glipp av LH toppen, og så et par dager med en gang om dagen for å være sikker på at EL har vært, og ser at testen blir svakere.

De fleste har sterkest test om ettermiddag/kveld fordi LH hormonet øker utover dagen. Men noen får sterkest på morgenen.

Negativ test i dag så da er EL i dag :)

IMG_6459.JPG

Jeg tester kun en gang stort sett, men har ikke klart å få klart positiv test denne syklusen. Fortsatt noen dager igjen til forventet da.
Jeg temper ved siden av, så får der gjerne bekreftet der selv om det ser ut til å være litt krøll denne syklusen [emoji14]

Det skal være nok med en gang om dagen. Men mange av oss tester flere ganger om dagen for å ikke gå glipp av LH toppen.

Jeg tester en gang om dagen (kl15) frem til det nærmer seg EL. Tester så kl 15 og kl 21 noen dager for å ikke gå glipp av LH toppen, og så et par dager med en gang om dagen for å være sikker på at EL har vært, og ser at testen blir svakere.

De fleste har sterkest test om ettermiddag/kveld fordi LH hormonet øker utover dagen. Men noen får sterkest på morgenen.

Hva er LH-toppen?

Jeg tester kun en gang stort sett, men har ikke klart å få klart positiv test denne syklusen. Fortsatt noen dager igjen til forventet da.
Jeg temper ved siden av, så får der gjerne bekreftet der selv om det ser ut til å være litt krøll denne syklusen [emoji14]

Takk for svar begge to! :)
Jeg har ikke benyttet meg av tester før nå, men Temper. Hadde bare vært greit å finne EL før FF sier at det har vært ;) Enda godt det er så mange smarte damer man kan spørre om alt her inne, som gjør alt dette prøveriet litt lettere! :D

Takk for svar begge to! :)
Jeg har ikke benyttet meg av tester før nå, men Temper. Hadde bare vært greit å finne EL før FF sier at det har vært ;) Enda godt det er så mange smarte damer man kan spørre om alt her inne, som gjør alt dette prøveriet litt lettere! :D
Derfor jeg ga de en sjanse til og. Fant i forrige syklus da :D hehe
Nå er jeg bare forvirra [emoji14]
Så neste pp tenker jeg at jeg prøver med digital singelhormon for å bekrefte...om det blir en neste pp :)

Ånei, jeg har holdt EL-testene alt for lenge i urinen! Type 10 sek. [emoji849]
Kan det ha påvirkning for resultatet???

Ånei, jeg har holdt EL-testene alt for lenge i urinen! Type 10 sek. [emoji849]
Kan det ha påvirkning for resultatet???
Spørs hvilken test du bruker. Hva står det på bruksanvisningen? På de jeg bruker så står det minst 5 sekunder, og jeg holder det noen sekunder lenger til jeg ser at det blir sugd opp og når fargen, og litt til. Og det blir fort nærme 10 sekunder da.

4a99d0316d280fc0fb4ca3a5b92dfad2.jpg

Ååh, jeg blir så oppgitt!
Alle disse har jeg holdt i urinen i ca 10 sek, unntatt den nederste som jeg har holdt i 4 sek.

Har jeg hatt EL eller har jeg bare fucka opp alt med testene fordi jeg har holdt den for lenge?
[emoji30] Stress.

De testene det ikke står noe på er henholdsvis ca kl 12, 14, 17 og 23 i dag. [emoji849]

Back
Topp