⭐️Eggløsningstestene våre Juni 2017⭐️

Ja, syns ikke de var så gode de der faktisk, vanskelig å tyde :o
Så syns det høres lurt ut å kjøpe singelhormon testene, følg med på komplettapotek - de har en del tilbud på de ;)

Åhh, føler virkelig med deg! Håper tempen stiger snart! Så du kan tre inn i dpo land [emoji173]️
Tempen steg i dag :D
Sov litt dårligere da, siden frøkna våknet mitt på natta, men fikk meg noen timer etter det og. Så satser på at egget slapp i natt :D
Stemmer ihvertfall med beregningene til FF da :)

IMG_1311.JPG

Min første runde med EL testing og håper det nærmer seg nå! Dagens CD 16, er innafor tiden og de andre er så klart over tiden men ikke blitt mye sterkere for det..

Hvor lenge bør man holde seg før man tester igjen? Skjønt at de kan slå ut sterkere ettermiddag/kveld :)

Vis vedlegget 227326
Min første runde med EL testing og håper det nærmer seg nå! Dagens CD 16, er innafor tiden og de andre er så klart over tiden men ikke blitt mye sterkere for det..

Hvor lenge bør man holde seg før man tester igjen? Skjønt at de kan slå ut sterkere ettermiddag/kveld :)
Holde seg i 4 timer og ikke drikke noe på 2 timer før testing. LH hormonet er ikke så mye av på morgenen, men øker utover dagen, så ettermiddag/kveld er best å teste på :)

Åh, det var lenge til meg å være :p Får gi det et forsøk i det minste da! :rolleyes:
Men om du ikke drikker og holder deg 3timer f.eks eller så lenge som mulig så skal det nok gå bra ;)

Skjønner hva du mener nå Mon25. Dagens så slik ut :D

bf2f9f872069abbcb50f75b4d2220a3c.jpg

Så da er vel EL i dag eller i morgen da. Får se hva FF mener om tempen min om et par dager :)

Så da er vel EL i dag eller i morgen da. Får se hva FF mener om tempen min om et par dager :)
Endelig!!! :)

Var på tide :D
Fikk jeg testet siste staven til den digitale og. Beholderen hadde nullstilt seg, men fikk sett strekene og hvordan de skal se ut.
De var like sterke ihvertfall, så mulig den faktisk hadde slått ut på CD 11 og for de var like sterke da og.

Se der ja [emoji2][emoji2][emoji2] Fantastisk, da er nok el i morgen skal du se ;)

Nå har jeg brukt opp strimlene mine [emoji14]

dfa714e52d8bc2f6e053fa13458b2557.jpg

Temp steg i går...skjønner svært lite

Hva tenker dere om denne??
7c6b30129ccc5780be4b6687bd524c4e.jpg

Jeg fikk en som var litt sterkere for 17 dager siden. Har enda ikke fått mensen. Skjønner ikke hva som skjer!
Tok el test pga murringer jeg hadde i går kveld.
Har tatt g.test, får bare en skygge på den..
Dette er el testen for 17 dager siden
199f2943f812af073d2a4fe1d502ffe2.jpg

Nå har jeg brukt opp strimlene mine [emoji14]

dfa714e52d8bc2f6e053fa13458b2557.jpg

Temp steg i går...skjønner svært lite

Godt jeg ikke er alene! Fikk positiv el test for 17 dager siden men får ikke mensen.
Du venter enda på el? :)
Kanskje jeg også venter på den haha:p

Godt jeg ikke er alene! Fikk positiv el test for 17 dager siden men får ikke mensen.
Du venter enda på el? :)
Kanskje jeg også venter på den haha:p
Vet ikke hva jeg venter på egentlig. FF trodde først jeg hadde EL på CD11, men ombestemte seg da tempen ikke holdt seg høy allikevel. Men ifølge temp nå så ser det ut som EL var på lørdag, men positiv test i går og i dag [emoji14]
Fikk også skyggestrek på CB early i dag innen tidsfrist (ikke morgenurin), så aner virkelig ikke hva som skjer :/

Skal til legen i morgen, så håper han har en ide om hva som skjer. Evnt sjekke om det er noen cyster e.l.

Hva tenker dere om denne??
7c6b30129ccc5780be4b6687bd524c4e.jpg

Jeg fikk en som var litt sterkere for 17 dager siden. Har enda ikke fått mensen. Skjønner ikke hva som skjer!
Tok el test pga murringer jeg hadde i går kveld.
Har tatt g.test, får bare en skygge på den..
Dette er el testen for 17 dager siden
199f2943f812af073d2a4fe1d502ffe2.jpg
Veldig positiv test. Men tror at man kan få positiv test når det nærmer seg TR også, men skal ikke si for sikkert.

Vet ikke hva jeg venter på egentlig. FF trodde først jeg hadde EL på CD11, men ombestemte seg da tempen ikke holdt seg høy allikevel. Men ifølge temp nå så ser det ut som EL var på lørdag, men positiv test i går og i dag [emoji14]
Fikk også skyggestrek på CB early i dag innen tidsfrist (ikke morgenurin), så aner virkelig ikke hva som skjer :/

Skal til legen i morgen, så håper han har en ide om hva som skjer. Evnt sjekke om det er noen cyster e.l.

Så frustrerende å ikke vite hva som skjer eller hvor du er i syklusen :/
Får du ul av legen? Kanskje han kan se om el har vært eller hva som skjer?:)

Back
Topp