⭐️Eggløsningstestene våre Juni 2017⭐️

Så frustrerende å ikke vite hva som skjer eller hvor du er i syklusen :/
Får du ul av legen? Kanskje han kan se om el har vært eller hva som skjer?:)
Vet ihvertfall hvilken dag jeg er på da [emoji14] haha
Er uansett ikke mer enn 11 dpo, så er vel tidlig for alt [emoji14] men om det evnt er cyster e.l som er årsak til smerter (vet ikke om det kan forårsake alt dette?) så må det nok et innvendig ul til vil jeg tro? Skulle jo tro jeg skulle føde i natt :o haha

Han snakket om at han hadde et ul apparat, men tror det var et ganske dårlig et. Så kan ikke tenke meg han gjør det. Blir nok heller evnt en henvisning om det er tilfelle.

IMG_1319.JPG

IMG_1329.JPG

CD 17 i dag og de to nederste er fra i dag - morgen og kveld. Hva tenker dere om den siste? :confused004 Teststreken er heller ikke jevn, og vet ikke om jeg da kan regne den som evt positiv?
:anyone

Vis vedlegget 227483
Vis vedlegget 227484

CD 17 i dag og de to nederste er fra i dag - morgen og kveld. Hva tenker dere om den siste? :confused004 Teststreken er heller ikke jevn, og vet ikke om jeg da kan regne den som evt positiv?
:anyone
Jeg syns den nederste ser positiv ut ihvertfall :) mulig den blir enda sterkere i morgen og, men ville nok sagt at denne var positiv

Vet ihvertfall hvilken dag jeg er på da [emoji14] haha
Er uansett ikke mer enn 11 dpo, så er vel tidlig for alt [emoji14] men om det evnt er cyster e.l som er årsak til smerter (vet ikke om det kan forårsake alt dette?) så må det nok et innvendig ul til vil jeg tro? Skulle jo tro jeg skulle føde i natt :o haha

Han snakket om at han hadde et ul apparat, men tror det var et ganske dårlig et. Så kan ikke tenke meg han gjør det. Blir nok heller evnt en henvisning om det er tilfelle.

Jeg vet egentlig ikke hva en cyste kan gjøre. Men det er nok bra å finne ut om du har en:)
Hadde du så mye smerter i natt? Hørtes vondt ut!

Håper du får en henvisning da:)

Jaggu positiv test på første testing denne syklusen :D Er på cd13 idag, og det var murra noe voldsomt i venstre eggstokk ikveld, så jeg krysser fingrene for at egget faktisk slipper denne gangen og at letrozolen funker :) Blir å teste igjen når jeg kommer hjem fra jobb, og i dagene fremover :)
IMG_4847.JPG

Jeg vet egentlig ikke hva en cyste kan gjøre. Men det er nok bra å finne ut om du har en:)
Hadde du så mye smerter i natt? Hørtes vondt ut!

Håper du får en henvisning da:)

Skal ikke klage på smerter ved sist fødsel altså, men det kjentes litt ut som første tegnet mitt til pressetrang :o helt forferdelig når man ikke vet årsaken til det ihvertfall. For det er garantert ikke en baby på vei ut [emoji14] haha

Har hatt skikkelig sterke menssmerter i dag og, så måtte faktisk ta meg en panodil. Og jeg bruker aldri å ha smerter ved mens engang..
tenkte å ta med meg en urinprøve i morgen og, så kan de teste det de evnt må teste. Og tempen hjelper meg ikke uansett hva jeg legger inn de neste dagene, så skaø be om en blodprøve for å sjekke om EL har vært. Kanskje jeg skal be om hcg og. Sånn for å få noe klarhet i hva som skjer.

Jaggu positiv test på første testing denne syklusen :D Er på cd13 idag, og det var murra noe voldsomt i venstre eggstokk ikveld, så jeg krysser fingrene for at egget faktisk slipper denne gangen og at letrozolen funker :) Blir å teste igjen når jeg kommer hjem fra jobb, og i dagene fremover :)
Vis vedlegget 227502
Jippi :D
Håper på spire ♡

et1.jpg et2.jpg

Første bilete er frå seint på kvelden 7.juni veldig tydeleg positiv slik eg ser det. Neste test eit knapt døgn seinare, kvelden 8.juni. Vil det seie at eg truleg hadde EL 8. eller 9.juni? For slik eg forstår det, så kjem EL 24-36 timar etter positiv test?
Teste positivt eit par dagar før forventa, fekk mensen 27.mai og har 28 dagars syklus. Kan det vere riktig?

Eg er fersk prøvar med attpåklatt og visste ikkje om slike fancy testgreier då eg laga dei andre borna mine ;)

Vis vedlegget 227565 Vis vedlegget 227566

Første bilete er frå seint på kvelden 7.juni veldig tydeleg positiv slik eg ser det. Neste test eit knapt døgn seinare, kvelden 8.juni. Vil det seie at eg truleg hadde EL 8. eller 9.juni? For slik eg forstår det, så kjem EL 24-36 timar etter positiv test?
Teste positivt eit par dagar før forventa, fekk mensen 27.mai og har 28 dagars syklus. Kan det vere riktig?

Eg er fersk prøvar med attpåklatt og visste ikkje om slike fancy testgreier då eg laga dei andre borna mine ;)
Når testen er negativ så har du EL/har hatt. Så ville gått for EL den 8.juni :)

Har hatt positive tester i 3 dager nå, men ton en igår på veldig utvannet urin, og den ble negativ. Men i dag fikk jeg denne igjen.. Positiv? Negativ?
IMG_4860.JPG

Back
Topp