⭐️Eggløsningstestene våre Juni 2017⭐️

Ja får håpe det altså! Snart tom for tester også, så litt greit å vite når den blir negativ igjen :)
Det er sant. Uvisshet er ikke noe kjekt.
 
Nå er jeg skikkelig frustrert.. her er testrekken (mangler test nr 2). Siste er tatt idag. Både el-slim og murringer er nå ferdig. Hater disse eBay-testene. Tror dere el likevel har vært? Ingen er 100% positive men.. må vel bare vente to uker å se om mensen dukker opp [emoji20]
a467b99fe5bada14e91c6b7402708ae0.jpg
 
Nå er jeg skikkelig frustrert.. her er testrekken (mangler test nr 2). Siste er tatt idag. Både el-slim og murringer er nå ferdig. Hater disse eBay-testene. Tror dere el likevel har vært? Ingen er 100% positive men.. må vel bare vente to uker å se om mensen dukker opp [emoji20]
a467b99fe5bada14e91c6b7402708ae0.jpg
Ser slik ut. Kanskje du bare gikk glipp av LH toppen med testene.
 
Dag 5.. Nå må det vel snart skje noe! Har bare en test igjen, så får nok ikke sjekka når den blir negativ igjen :(
IMG_4862.JPG
 
Ja tror kanskje det jeg også, vil du tippe når el evt har vært? Har faktisk fått murringer og slim idag likevel, så kan være idag mtp de symptomene i alle fall..
Ser at den nest øverste er sterkest. Og at den tredje ovenfra er mer negativ så kanskje da. Er det en test pr dag eller når er testene tatt?
 
Ser at den nest øverste er sterkest. Og at den tredje ovenfra er mer negativ så kanskje da. Er det en test pr dag eller når er testene tatt?

Det er en PR dag ja, men dag 2 mangler. Den ligger i bilen så kan gå å hente den.
Er enig med deg ja, men syns det er rart viss testene skal bli nesten positive igjen rett etter el...? [emoji848]
 
Det er en PR dag ja, men dag 2 mangler. Den ligger i bilen så kan gå å hente den.
Er enig med deg ja, men syns det er rart viss testene skal bli nesten positive igjen rett etter el...? [emoji848]
Det kan jo være forskjell på konsentrasjonen av urin, så derfor den er litt sterkere. Fargen på testene kan jo variere også i styrke. Eller at den prøvde på nytt for den klarte ikke EL første gang. Det virker som du har en veldig kort LH topp.
Hvilke tester bruker du?
 
Last edited:
Ja alt er mulig, og noe svar får jeg nok ikke før evt mensen dukker opp. Er bare frustrerende sånn...

Disse er fra eBay og jeg tror ikke de virker skikkelig. Har aldri hatt problemer med el før, og har ganske stabile sykluser (sett borti fra MA-en nå nylig da).
 
Ja alt er mulig, og noe svar får jeg nok ikke før evt mensen dukker opp. Er bare frustrerende sånn...

Disse er fra eBay og jeg tror ikke de virker skikkelig. Har aldri hatt problemer med el før, og har ganske stabile sykluser (sett borti fra MA-en nå nylig da).
Kan hende MA-en klusset det litt til?
Vil forslå å kanskje prøve de grønne el-testene fra Helm på tostreker.no. Aldri noe kluss med de testene. Jeg er veldig fornøyd med de hvertfall. Eller noen andre hvis de du bruker nå ikke virker skikkelig...??
 
Kan man si at de 2 siste er positivt?? [emoji52] Alle er tørr, kanskje ikke helt den aller siste men den siste ble tatt kl. 00.00 [emoji16]
a0153a8e0919617e95a272e5f7ed51a4.jpg
 
Back
Topp