Det har blitt mindre og mindre gøy å teste for hver pp som har gått Var aldri den som testa og testa uansett, men det har blitt tilnærmet ingenting nåBra det er noen andre og som venter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har blitt mindre og mindre gøy å teste for hver pp som har gått Var aldri den som testa og testa uansett, men det har blitt tilnærmet ingenting nåBra det er noen andre og som venter
Happy humpings
Jeg har hatt en god følelse denne gang, men dessverre begynner den å forsvinne Aner ikke hvorfor!? Tester imorgen, og kjenner meg litt nervøs, faktisk
Vis vedlegget 347378
Vis vedlegget 347380
Det ser jo absolutt lovende ut, men skjønner hva du mener. Lurer på om hjernen går litt i forsvarsposisjon når fasit nærmer seg etter å ha gått på noen pp-smellerJeg har hatt en god følelse denne gang, men dessverre begynner den å forsvinne Aner ikke hvorfor!? Tester imorgen, og kjenner meg litt nervøs, faktisk
Vis vedlegget 347378
Vis vedlegget 347380
Jeg har hatt en god følelse denne gang, men dessverre begynner den å forsvinne Aner ikke hvorfor!? Tester imorgen, og kjenner meg litt nervøs, faktisk
Vis vedlegget 347378
Vis vedlegget 347380
Aksjer ble lagt i går kveld. Tenker å legge i kveld og i morgen. Det bør vell holde?
Jeg har troa! Jeg kan ikke temping, men ser ut som en fin graf hvertfall
Det ser jo absolutt lovende ut, men skjønner hva du mener. Lurer på om hjernen går litt i forsvarsposisjon når fasit nærmer seg etter å ha gått på noen pp-smeller
huff samme her, hadde en skikkelig god følelse i forrige uke - men nå er den borte Håper vi tar feil
Hadde det likt sist - lå egentlig til rette for å klaffe på alle måter, men rett før testing ble jeg så pessimistisk og sikker på nedtur før den var et faktum. Om ikke annet så blir det litt mindre slag i trynet med negativ test da. Er nok et underbevisst selvforsvar. Men desto gøyere når det går veien, daTror absolutt det er noe i det du skriver, blir kanskje et forsvar man setter opp, grunnet tidligere skuffelser Aner ikke, men godfølelsen ble borte, gitt Håper den er tilbake imorgen tidlig igjen
Ikke sant! Det er så kjedelig å gå og vente! Gleder meg til dpo-landtipper den blir positiv i morgen det er utrolig stressende gå å vente.. kjenner til det. en klarer liksom ikke slappe av før man er i dpo-land..
Ah, skulle ønske det funket for meg ogsåSer utvsom den er positiv enten om noen timer eller i morgen Æsj, ja, er dritkjipt med lange sykluser Hatt det selv også, men ikke etter jeg begynte med salvie-te, da kommer EL på CD 14 eller CD 15
Hadde det likt sist - lå egentlig til rette for å klaffe på alle måter, men rett før testing ble jeg så pessimistisk og sikker på nedtur før den var et faktum. Om ikke annet så blir det litt mindre slag i trynet med negativ test da. Er nok et underbevisst selvforsvar. Men desto gøyere når det går veien, da
Jah ... Dette er så frustrerende Redd Voltaren + Ibux har klussa det til her? Tok det forrige uke mot en betent skulder. Visste ikke før senere at det kunne hemme eggløsning
Ah, skulle ønske det funket for meg også
Haha! NydeligNår 2-åringen skal hjelpe til....
Vis vedlegget 347393