❤IKM uke 6❤

Bra det er noen andre og som venter :p
Det har blitt mindre og mindre gøy å teste for hver pp som har gått :p Var aldri den som testa og testa uansett, men det har blitt tilnærmet ingenting nå :)

Begynner å bli smått utålmodig nå... har veldig sterke el-tegn i dag, men det kan jo fort være placebo. Krysser alt jeg har for en utvetydig tempøkning i mårra!

7932FE49-EBA6-49E6-9860-37D990E31A0D.jpeg

Jeg har troa! Jeg kan ikke temping, men ser ut som en fin graf hvertfall:Heartpink

Takk:Heartbigred Er bare seg lei meg over at den gode følelsen jeg har hatt, er omtrent borte vekk:(

Det ser jo absolutt lovende ut, men skjønner hva du mener. Lurer på om hjernen går litt i forsvarsposisjon når fasit nærmer seg etter å ha gått på noen pp-smeller :bored:

Tror absolutt det er noe i det du skriver, blir kanskje et forsvar man setter opp, grunnet tidligere skuffelser:( Aner ikke, men godfølelsen ble borte, gitt:oops: Håper den er tilbake imorgen tidlig igjen:joyful:

huff samme her, hadde en skikkelig god følelse i forrige uke - men nå er den borte :p Håper vi tar feil :)

Håper vi tar veldig feil, og at vi denne PP får de magiske to strekene:love7 Åh, ønsker så veldig:smiley-angelic001

5 dpo idag, og hadde noen skikkelige tak i magen imorges. Måtte stoppe og puste. Men siden nada

Tror absolutt det er noe i det du skriver, blir kanskje et forsvar man setter opp, grunnet tidligere skuffelser:( Aner ikke, men godfølelsen ble borte, gitt:oops: Håper den er tilbake imorgen tidlig igjen:joyful:
Hadde det likt sist - lå egentlig til rette for å klaffe på alle måter, men rett før testing ble jeg så pessimistisk og sikker på nedtur før den var et faktum. Om ikke annet så blir det litt mindre slag i trynet med negativ test da. Er nok et underbevisst selvforsvar. Men desto gøyere når det går veien, da :D

tipper den blir positiv i morgen:happy: det er utrolig stressende gå å vente.. kjenner til det. en klarer liksom ikke slappe av før man er i dpo-land..
Ikke sant! Det er så kjedelig å gå og vente! Gleder meg til dpo-land :shy:

Jah ... Dette er så frustrerende :wtf: Redd Voltaren + Ibux har klussa det til her? Tok det forrige uke mot en betent skulder. Visste ikke før senere at det kunne hemme eggløsning :sorry:

Vedlegg

• 0D5B0307-3309-4748-9E65-53531B6DA859.jpeg
    0D5B0307-3309-4748-9E65-53531B6DA859.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 44
Ser utvsom den er positiv enten om noen timer eller i morgen:D Æsj, ja, er dritkjipt med lange sykluser:( Hatt det selv også, men ikke etter jeg begynte med salvie-te, da kommer EL på CD 14 eller CD 15:)
Ah, skulle ønske det funket for meg også :p

Hadde det likt sist - lå egentlig til rette for å klaffe på alle måter, men rett før testing ble jeg så pessimistisk og sikker på nedtur før den var et faktum. Om ikke annet så blir det litt mindre slag i trynet med negativ test da. Er nok et underbevisst selvforsvar. Men desto gøyere når det går veien, da :D

Mhn, er nok noe slikt:happy119 Får bare vente å se, ikke så mye annet man får gjort med det:p Får bare håpe:rolleyes:

Jah ... Dette er så frustrerende :wtf: Redd Voltaren + Ibux har klussa det til her? Tok det forrige uke mot en betent skulder. Visste ikke før senere at det kunne hemme eggløsning :sorry:

Ja, man skal helst ikke ta det når man er prøver, men er jo lett å være etterpåklok:angel5 Håper EL kommer snart. Er så kjipt å gå sånn å vente:shifty:

Når 2-åringen skal hjelpe til....:p
20210130_115445.jpg

Back
Topp