2 dpo i dag, og i gang med babyklister
Når skal dere brenne av de første testene? Her tror jeg første ryker på 8 dpo
hva er babyklister?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 dpo i dag, og i gang med babyklister
den er jo på gang. Her er min nå. Er også cd14.. masse murringer og slim
Masse slim her å skal legge inn aksjer i dag og, det blir 5.dagen på rad det informerte samboer om at han må være forberedt på minst 7 dager i strekk siden EL testen enda ikke er positiv Denne ppen skal det iallefall ikke stå på at vi bommer med aksjelegginga ift EL
Tester etter IKM. Men har faktisk bestilt 2 nye tester. Hadde bare en igjen, og skal vel strengt tatt ta to denne gangen digitale med ukesindikator istedenfor streker2 dpo i dag, og i gang med babyklister
haha! Høres lovendes ut må bli aksjer her også hver dag fremover. Lenge siden sist
Jaa lurt å være litt i forkant om EL testen plutselig blir positiv
det er sant må ta en test i kveld også, den børr være positiv
CD 20 i dag og nå måååå det jo skje noe her .. Herregud så irriterende det er å vente så lenge
Nå skjer det noe her Tar en kontrolltest i morgen også for å være sikker på EL. Ser ut til at El forhåpentligvis blir i morgen!
Vis vedlegget 347347
CD 20 i dag og nå måååå det jo skje noe her .. Herregud så irriterende det er å vente så lenge
Nå skjer det noe her Tar en kontrolltest i morgen også for å være sikker på EL. Ser ut til at El forhåpentligvis blir i morgen!
Vis vedlegget 347347
Hurra! Her er det ingen endring fra før i dag
Blir nok å vente til hvertfall 12 dpo her Godt mulig det ikke blir før ikm også. Og hvis jeg har en ekstra feeling på at mensen dukker opp, så kommer jeg sikkert ikke til å teste i det hele tatt2 dpo i dag, og i gang med babyklister
Bra det er noen andre og som venterBlir nok å vente til hvertfall 12 dpo her Godt mulig det ikke blir før ikm også. Og hvis jeg har en ekstra feeling på at mensen dukker opp, så kommer jeg sikkert ikke til å teste i det hele tatt
Endelig!