❤IKM uke 6❤

den er jo på gang. Her er min nå. Er også cd14.. masse murringer og slim:bored:

Masse slim her å:shy: skal legge inn aksjer i dag og, det blir 5.dagen på rad det :wideyed::woot: informerte samboer om at han må være forberedt på minst 7 dager i strekk siden EL testen enda ikke er positiv:rolleyes::wacky: Denne ppen skal det iallefall ikke stå på at vi bommer med aksjelegginga ift EL:facepalm:

Masse slim her å:shy: skal legge inn aksjer i dag og, det blir 5.dagen på rad det :wideyed::woot: informerte samboer om at han må være forberedt på minst 7 dager i strekk siden EL testen enda ikke er positiv:rolleyes::wacky: Denne ppen skal det iallefall ikke stå på at vi bommer med aksjelegginga ift EL:facepalm:

haha! Høres lovendes ut:woot: må bli aksjer her også hver dag fremover. Lenge siden sist:shifty:

2 dpo i dag, og i gang med babyklister :p
Når skal dere brenne av de første testene? Her tror jeg første ryker på 8 dpo :p
Tester etter IKM. Men har faktisk bestilt 2 nye tester. Hadde bare en igjen, og skal vel strengt tatt ta to :p denne gangen digitale med ukesindikator istedenfor streker

CD 20 i dag og nå måååå det jo skje noe her .. Herregud så irriterende det er å vente så lenge :shifty:

Vedlegg

• IMG_2187.jpg
    IMG_2187.jpg
    38,5 KB · Visninger: 57
Nå skjer det noe her :joyful: Tar en kontrolltest i morgen også for å være sikker på EL. Ser ut til at El forhåpentligvis blir i morgen! :)
Screenshot_20210129_184505.jpg

CD 20 i dag og nå måååå det jo skje noe her .. Herregud så irriterende det er å vente så lenge :shifty:

Ser utvsom den er positiv enten om noen timer eller i morgen:D Æsj, ja, er dritkjipt med lange sykluser:( Hatt det selv også, men ikke etter jeg begynte med salvie-te, da kommer EL på CD 14 eller CD 15:)

2 dpo i dag, og i gang med babyklister :p
Når skal dere brenne av de første testene? Her tror jeg første ryker på 8 dpo :p
Blir nok å vente til hvertfall 12 dpo her :happy: Godt mulig det ikke blir før ikm også. Og hvis jeg har en ekstra feeling på at mensen dukker opp, så kommer jeg sikkert ikke til å teste i det hele tatt :hilarious:

Blir nok å vente til hvertfall 12 dpo her :happy: Godt mulig det ikke blir før ikm også. Og hvis jeg har en ekstra feeling på at mensen dukker opp, så kommer jeg sikkert ikke til å teste i det hele tatt :hilarious:
Bra det er noen andre og som venter :p

Jeg har hatt en god følelse denne gang, men dessverre begynner den å forsvinne:oops: Aner ikke hvorfor!?:confused013 Tester imorgen, og kjenner meg litt nervøs, faktisk:eek:

Screenshot_20210130-094809_FF App.jpg

Screenshot_20210130-094827_FF App.jpg

Back
Topp