❤IKM uke 6❤

12 dpo idag, ikm var på torsdag (10dpo).

Fremdeles forhøyet tempz men ikke trifasisk.
Åååh jeg blir gaaal. Det er vanskelig nok med kort lutealfase, men å vente på strek... blæh

Ser dessverre ikke noe på denne, håper det bare er for tidlig:)
 
Dagens ikm'ere:
Sørlandsprøver - 24år - B1 - PP3 - EL 29.01 - IKM
Hvordan går det med deg?:)
 
Jeg ser! Den ser jo rosa ut også:D
Jeg tror strek her.
godt det ikke bare har klikka for meg. Selv ser jeg jo åpnenbart noe, men klarer ikke se hvilken farge det er.. har ikke mye erfaring med babyplantester - har ikke fått skygge på de selv, men har jo sett noen ganske tydelige streker her inne som viste seg å være falsk alarm. Men! Jeg er optimistisk og har 1 stk strimmel og 1 stk digital liggende klar til i morgen tidlig i tilfelle
 
Hei igjen!

Er så mye jeg går å kverner på nå at nå må jeg lufte det her.

Denne pp begynte jeg å EL teste på kveld CD 10, hvor den var negativ men på vei til å bli positiv. Fikk positiv På morgenen CD 11 og Enda sterkere på kveld samme dag. Og den var altså positiv i flere dager. Fortsatt positiv CD 16, dog bittelitt svakere enn CD 11/12. Jeg sluttet og teste og tenkte det at den var svakere betydde at EL hadde vært. Men nå etter å ha lest litt rundt og tenkt kan det jo se ut til at jeg ikke hadde EL før CD 17/18.

Negative tester og fikk «mensen på tirsdag. Som gjorde at jeg fikk en syklus på 26 dager. Og at jeg fikk mensen 10 DPO. Den vare i to dager, sparsom blødning. Blanding av friskt og gammelt blod.

Nå lurer jo jeg på mange ting. Kan det ha vært feste blødning? I så fall når vil jeg kunne teste positivt? Kan egget bruke 10 dager på å feste seg? Kan egget bruke 5/6 dager på å slippe?

Har jeg en lutalfase på kun 10 dager?

Jeg ble jo lettet når mensen endelig kom og avsluttet teste hysteriet denne måneden, men nå blir jeg jo litt rar når «mensen kom noen dager tidligere enn forventet og den var så mye kortere og mer sparsommelig.

Noen med noe filosofier her? :-D

Bilder av EL tester.
Syntes der ser ut som du har hatt el på CD12. Utifra testene dine.
 
Våkna grytidlig i dag og gleda meg sånn til å teste! Men da jeg målte tempen hadde den stupt og hjertet sank som en stein... gikk på badet og kunne konstatere at TR er et faktum.

så nå er jeg virkelig så knust at det gjør vondt. Hadde så høye forhåpninger etter den lille streken som kom i går. Det var det eneste jeg tenkte på i går omtrent, så det ble et slag i trynet. ikke så frista til å kjøpe babyplan igjen kjenner jeg.

gratulerer til dere som klarte det og lykke til dere som måtte hilse på TR som meg :(
 
Cd13 i dag, ingen tr ennå. Ikm cd 10. Ikke noe stigning på tempen, bare vanlig forhøyet, ca samme temp siste 3 dager. Ser ingenting på test, så forventer vel bare at dette er noe kroppen bruker tid på å rydde opp i selv o_O
 

Vedlegg

  • 20210214_073015.jpg
    20210214_073015.jpg
    10,6 KB · Visninger: 76
Last edited:
Våkna grytidlig i dag og gleda meg sånn til å teste! Men da jeg målte tempen hadde den stupt og hjertet sank som en stein... gikk på badet og kunne konstatere at TR er et faktum.

så nå er jeg virkelig så knust at det gjør vondt. Hadde så høye forhåpninger etter den lille streken som kom i går. Det var det eneste jeg tenkte på i går omtrent, så det ble et slag i trynet. ikke så frista til å kjøpe babyplan igjen kjenner jeg.

gratulerer til dere som klarte det og lykke til dere som måtte hilse på TR som meg :(
Mange klemmer!
 
Våkna grytidlig i dag og gleda meg sånn til å teste! Men da jeg målte tempen hadde den stupt og hjertet sank som en stein... gikk på badet og kunne konstatere at TR er et faktum.

så nå er jeg virkelig så knust at det gjør vondt. Hadde så høye forhåpninger etter den lille streken som kom i går. Det var det eneste jeg tenkte på i går omtrent, så det ble et slag i trynet. ikke så frista til å kjøpe babyplan igjen kjenner jeg.

gratulerer til dere som klarte det og lykke til dere som måtte hilse på TR som meg :(
Åneii:(:Heartred det er vel mulig du har hatt en kjemisk? Syns streken din ligna veldig på mine første.. og det er mange som opplever det klaffer mnd etter kjemisk. Masse lykke til neste pp:Heartred
 
Våkna grytidlig i dag og gleda meg sånn til å teste! Men da jeg målte tempen hadde den stupt og hjertet sank som en stein... gikk på badet og kunne konstatere at TR er et faktum.

så nå er jeg virkelig så knust at det gjør vondt. Hadde så høye forhåpninger etter den lille streken som kom i går. Det var det eneste jeg tenkte på i går omtrent, så det ble et slag i trynet. ikke så frista til å kjøpe babyplan igjen kjenner jeg.

gratulerer til dere som klarte det og lykke til dere som måtte hilse på TR som meg :(

Uff, det er jeg ordentlig lei meg for:( Tror muligens det har vært en streifer, kanskje?!:( ønsker deg masse lykke til i neste pp:Heartred stor klem:Heartbigred
 
Dagens ikm'ere:
Sarabi - 25 år - PP11 - B1 - EL ca. 02.02 - IKM ca. 14.02
Ønsker_flere_barn - 30 - PP7 (pp3 etter exu) - B2 - EL 31/1 - IKM 14/2

Hvordan går det med dere?:)

Da var vi kommet til vår ukes siste dag:rolleyes: Ønsker å gratulere alle gravide med graviditen, og masse lykke til videre i svangerskapet:Heartred Måtte det bli terminspire på alle:Heartred

Og til de med TR ønsker jeg masse lykke til med prøvingen, håper dere alle blir gravide i neste PP:Heartred sender dere alle tonnevis med gravidstøv:Heartbigred
 
Åneii:(:Heartred det er vel mulig du har hatt en kjemisk? Syns streken din ligna veldig på mine første.. og det er mange som opplever det klaffer mnd etter kjemisk. Masse lykke til neste pp:Heartred
Mange klemmer!
Uff, det er jeg ordentlig lei meg for:( Tror muligens det har vært en streifer, kanskje?!:( ønsker deg masse lykke til i neste pp:Heartred stor klem:Heartbigred
Takk, dere! Vanskelig å skjønne hva som skjedde. Har i alle fall stirra på min andel negative tester nok til å vite at dette var noe annet enn vanlige negative jeg pleier å få. Har hendt jeg har fått streksyn hvor jeg plutselig ser en strek men så er den borte neste gang jeg ser på samme sted. Her var den liksom så tydelig - men åpenbart alt for svak selvsagt. Jaja, da var det ikke meningen med oktoberbaby for oss. Gleder meg til skikkelig babystrek! Snart!! :smiley-angelic001
 
Altså... Når TR kommer på morsdag/Valentinesdag, er det lov til å føle at kroppen liksom roper "Ædda bædda".... :dead:
Fryktelig unødvendig og dårlig gjort, syns jeg :wtf:
 
Altså... Når TR kommer på morsdag/Valentinesdag, er det lov til å føle at kroppen liksom roper "Ædda bædda".... :dead:
Fryktelig unødvendig og dårlig gjort, syns jeg :wtf:

Ja, skikkelig og:shifty:
 
Back
Topp