TakkKjempefin babystrek Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKjempefin babystrek Gratulerer så mye
I dag slo både denne og monitoren ut på positiv.
Så nå får jeg bare håpe at det holder seg sånn.
Blødningen er tilnærmet minimal, så satser på at det bare er en festeblødning.
Okei, nå ser jeg at streken blir sterkere, så da kan du sette meg på gravid
Vis vedlegget 348415
Såå godt å se at streken var blitt sterkere i dag! var litt nervøs i går da jeg ikke så forskjell på testene fra dagen før.. Nå skal jeg ikke teste før søndag på ikmVis vedlegget 348419
I dag slo både denne og monitoren ut på positiv.
Så nå får jeg bare håpe at det holder seg sånn.
Blødningen er tilnærmet minimal, så satser på at det bare er en festeblødning.
Der kom TR blææ!! Masse masse lykke til dere andre
Hei...
Jeg har drøyd med å melde meg inn, rett og slett fordi det blir så altoppslukende og det stresser meg og gjør at jeg tenker ekstremt mye på alt sammen, tester, blir utrolig lei meg om det er en dag vi plutselig ikke får til sex evt...
Men, jeg har lutealfase på 9 dager, nå er jeg 11 dpo... Fremdeles høy temperatur. Ingen positive tester ennå, men er forsåvidt tidlig...
Så, en forventningsfull, bitteliten, listing inn her...
tolilla - 38 - PP4 - B3 - EL 1/2 IKM 10/2
Vis vedlegget 348420
Ooog der kom tr
Må bare spørre til neste pp. Hvilke tester anbefaler dere, for har fått skygge på nesten alle mine til nå (babyplan). Kan være at de er litt gamle og vært utsatt for varme eller kulde, men de er ikke utgått på dato.
Det går braHar satt deg på gravid, er det okei?
Sniker fra en annen ikm gruppe, men husker nicket ditt fra tidligere når vi har delt samme ikm uke. Jeg er bare såååå glad på dine vegne! Testene dine er helt nydeligDagens tester Nå er jeg snart 5 uker, så da gir jeg meg snart med testing. 4+5 idag
Vis vedlegget 348422
Vis vedlegget 348423
Åneii! Jeg var så sikker på at den skyggen din skulle bli til noe...Ooog der kom tr
Må bare spørre til neste pp. Hvilke tester anbefaler dere, for har fått skygge på nesten alle mine til nå (babyplan). Kan være at de er litt gamle og vært utsatt for varme eller kulde, men de er ikke utgått på dato.
Høres ut som festeblødning Har du testa?
Ooog der kom tr
Jeg syns den ser litt sterkere ut- og man skal jo egentlig bare se stigning annenhver dag, og da ser du jo stor forskjell! Dette må gå braIkke så mye sterkere i dag, men fortsatt strek. Er veldig engstelig og redd for en ny MA så jeg bestilte meg UL i uke 7 og 9 føler det hjelper på.. Det er private timer, men skal prøve å få en av timene offentlig.