❤IKM uke 6❤

Såå godt å se at streken var blitt sterkere i dag!:Heartred var litt nervøs i går da jeg ikke så forskjell på testene fra dagen før.. Nå skal jeg ikke teste før søndag på ikm:love7 20210212_072955.jpg
 
Ooog der kom tr:mad:

Må bare spørre til neste pp. Hvilke tester anbefaler dere, for har fått skygge på nesten alle mine til nå (babyplan). Kan være at de er litt gamle og vært utsatt for varme eller kulde, men de er ikke utgått på dato.
 
I dag slo både denne og monitoren ut på positiv.
Så nå får jeg bare håpe at det holder seg sånn.

Blødningen er tilnærmet minimal, så satser på at det bare er en festeblødning.

Gratulerer så mye med spiren:smiley-bounce016:cool05:dance011:happy093:talk017
 
I dag slo både denne og monitoren ut på positiv.
Så nå får jeg bare håpe at det holder seg sånn.

Blødningen er tilnærmet minimal, så satser på at det bare er en festeblødning.

Har satt deg på gravid, er det okei?:)
 
Hei...
Jeg har drøyd med å melde meg inn, rett og slett fordi det blir så altoppslukende og det stresser meg og gjør at jeg tenker ekstremt mye på alt sammen, tester, blir utrolig lei meg om det er en dag vi plutselig ikke får til sex evt...

Men, jeg har lutealfase på 9 dager, nå er jeg 11 dpo... Fremdeles høy temperatur. Ingen positive tester ennå, men er forsåvidt tidlig...

Så, en forventningsfull, bitteliten, listing inn her...

tolilla - 38 - PP4 - B3 - EL 1/2 IKM 10/2

upload_2021-2-12_8-54-43.png
 
Hei...
Jeg har drøyd med å melde meg inn, rett og slett fordi det blir så altoppslukende og det stresser meg og gjør at jeg tenker ekstremt mye på alt sammen, tester, blir utrolig lei meg om det er en dag vi plutselig ikke får til sex evt...

Men, jeg har lutealfase på 9 dager, nå er jeg 11 dpo... Fremdeles høy temperatur. Ingen positive tester ennå, men er forsåvidt tidlig...

Så, en forventningsfull, bitteliten, listing inn her...

tolilla - 38 - PP4 - B3 - EL 1/2 IKM 10/2

Vis vedlegget 348420

Velkommen inn hit:)
 
Ooog der kom tr:mad:

Må bare spørre til neste pp. Hvilke tester anbefaler dere, for har fått skygge på nesten alle mine til nå (babyplan). Kan være at de er litt gamle og vært utsatt for varme eller kulde, men de er ikke utgått på dato.

Det er jeg leimmeg for:( Ønsker deg masse lykke til i neste PP:Heartred
 
Dagens tester:D:joyful: Nå er jeg snart 5 uker, så da gir jeg meg snart med testing. 4+5 idag:love7

20210212_075101.jpg

20210212_083951.jpg
 
Ooog der kom tr:mad:

Må bare spørre til neste pp. Hvilke tester anbefaler dere, for har fått skygge på nesten alle mine til nå (babyplan). Kan være at de er litt gamle og vært utsatt for varme eller kulde, men de er ikke utgått på dato.
Åneii! Jeg var så sikker på at den skyggen din skulle bli til noe...
Jeg har hørt mange er fornøyd med make sure sine, de kjøpes på meny:happy: masse lykke til neste pp:Heartred
 
Ikke så mye sterkere i dag, men fortsatt strek. Er veldig engstelig og redd for en ny MA så jeg bestilte meg UL i uke 7 og 9:angelic: føler det hjelper på.. Det er private timer, men skal prøve å få en av timene offentlig.
 

Vedlegg

  • 312B4B4A-5454-4051-B682-26C63F2D3A77.jpeg
    312B4B4A-5454-4051-B682-26C63F2D3A77.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 94
upload_2021-2-12_9-49-51.png


Får ikke snudd bildet, men nederste er tidligtest, de to andre er vanlige. 11 dpo i dag, ikm i går (kort lutealfase)
 
Ooog der kom tr:mad:

Må bare spørre til neste pp. Hvilke tester anbefaler dere, for har fått skygge på nesten alle mine til nå (babyplan). Kan være at de er litt gamle og vært utsatt for varme eller kulde, men de er ikke utgått på dato.

*Sniker fra oktobergruppa*
Hei! Jeg har nettopp testa tester grundig, og vil anbefale make sure. De slår ut tidligere enn babyplan også ;)
 
Ikke så mye sterkere i dag, men fortsatt strek. Er veldig engstelig og redd for en ny MA så jeg bestilte meg UL i uke 7 og 9:angelic: føler det hjelper på.. Det er private timer, men skal prøve å få en av timene offentlig.
Jeg syns den ser litt sterkere ut- og man skal jo egentlig bare se stigning annenhver dag, og da ser du jo stor forskjell! Dette må gå bra:Heartred
 
Back
Topp