❤IKM uke 6❤

Når panikken hadde roet seg, så kom det blødning. Den var ikke frisk og fin så håper bare det er en festeblødning på gang her.
 
Tusen takk:Heartred håper jeg bare produserer litt seint hcg og testen blir veldig positiv på ikm:smiley-angelic001 men har mistet litt troa da:sorry: Jeg klarer ikke se farge på strekene nei, er veldig svake. Syntes det var litt rart å få skyggestrek på babyplan testene, for det har aldri hendt med meg før (og jeg tester mye)...
Jeg og produserer hcg seint og aldri testa positivt før 12 dpo (aldri brukt tidligtest). Jeg er 10 dpo i dag og sparer meg noen dager med tristhet ved å ikke ta en (negativ) test i dag :p har gjort det mine første to svangerskap og gått noen unødvendige turer i kjelleren :p
 
Jeg ligger rett bak deg i løypen, er 4+2 og slet skikkelig med kvalme første svangerskap. Kastet opp hver dag, og når det gikk for lenge mellom måltid :depressed: gruer meg. Kjenner såvidt på det nå..

Har hatt hyperemesis hver gang, så kjenner på den biten selv også:oops: med jentene varte det til uke 22 fra uke 5:oops:Håper jeg slipper det denne gang:rolleyes: Bare dager som skiller oss:joyful:
 
Når panikken hadde roet seg, så kom det blødning. Den var ikke frisk og fin så håper bare det er en festeblødning på gang her.

Håper for deg:Heartred
 
Ja har mild hyperemesis så varte frem til uke 18 her :dead: :dead: tror ikke jeg slipper det denne gangen :hungry:

Uff, det er virkelig tungt når det står på som verst :puke gleder meg til sommeren. Så er kvalmen borte igjen:rolleyes:
 
Der kom tr hos meg :sorry:
Nå er hvertfall syklusen min blitt kortere. 26 er den på nå. Etter fødsel i mai hadde jeg opp i 40. Har alltid hatt 28 og 26 da jeg ble gravid, på 2pp.
Ja ja.. Får prøve å se om det klaffer neste runde.

Lykke til med graviditene til dere andre:Heartred

Vi andre må ikke gi opp, til slutt sitter den:Heartred
 
Hei igjen!

Er så mye jeg går å kverner på nå at nå må jeg lufte det her.

Denne pp begynte jeg å EL teste på kveld CD 10, hvor den var negativ men på vei til å bli positiv. Fikk positiv På morgenen CD 11 og Enda sterkere på kveld samme dag. Og den var altså positiv i flere dager. Fortsatt positiv CD 16, dog bittelitt svakere enn CD 11/12. Jeg sluttet og teste og tenkte det at den var svakere betydde at EL hadde vært. Men nå etter å ha lest litt rundt og tenkt kan det jo se ut til at jeg ikke hadde EL før CD 17/18.

Negative tester og fikk «mensen på tirsdag. Som gjorde at jeg fikk en syklus på 26 dager. Og at jeg fikk mensen 10 DPO. Den vare i to dager, sparsom blødning. Blanding av friskt og gammelt blod.

Nå lurer jo jeg på mange ting. Kan det ha vært feste blødning? I så fall når vil jeg kunne teste positivt? Kan egget bruke 10 dager på å feste seg? Kan egget bruke 5/6 dager på å slippe?

Har jeg en lutalfase på kun 10 dager?

Jeg ble jo lettet når mensen endelig kom og avsluttet teste hysteriet denne måneden, men nå blir jeg jo litt rar når «mensen kom noen dager tidligere enn forventet og den var så mye kortere og mer sparsommelig.

Noen med noe filosofier her? :-D

Bilder av EL tester.
 

Vedlegg

  • 174A690E-81DC-4C6D-AB2F-14D64815B3AB.png
    174A690E-81DC-4C6D-AB2F-14D64815B3AB.png
    94,8 KB · Visninger: 76
Hei igjen!

Er så mye jeg går å kverner på nå at nå må jeg lufte det her.

Denne pp begynte jeg å EL teste på kveld CD 10, hvor den var negativ men på vei til å bli positiv. Fikk positiv På morgenen CD 11 og Enda sterkere på kveld samme dag. Og den var altså positiv i flere dager. Fortsatt positiv CD 16, dog bittelitt svakere enn CD 11/12. Jeg sluttet og teste og tenkte det at den var svakere betydde at EL hadde vært. Men nå etter å ha lest litt rundt og tenkt kan det jo se ut til at jeg ikke hadde EL før CD 17/18.

Negative tester og fikk «mensen på tirsdag. Som gjorde at jeg fikk en syklus på 26 dager. Og at jeg fikk mensen 10 DPO. Den vare i to dager, sparsom blødning. Blanding av friskt og gammelt blod.

Nå lurer jo jeg på mange ting. Kan det ha vært feste blødning? I så fall når vil jeg kunne teste positivt? Kan egget bruke 10 dager på å feste seg? Kan egget bruke 5/6 dager på å slippe?

Har jeg en lutalfase på kun 10 dager?

Jeg ble jo lettet når mensen endelig kom og avsluttet teste hysteriet denne måneden, men nå blir jeg jo litt rar når «mensen kom noen dager tidligere enn forventet og den var så mye kortere og mer sparsommelig.

Noen med noe filosofier her? :-D

Bilder av EL tester.
Ut i fra hva jeg har lest så kan det ta mellom 5-12 dager før egget fester seg.

Jeg skal ikke kaste bensin på bålet, men jeg tror teorien din kan være noe.
Det er hvertfall den følelsen jeg sitter med basert på egen dårlig matte og situasjon.
 
Der kom tr hos meg :sorry:
Nå er hvertfall syklusen min blitt kortere. 26 er den på nå. Etter fødsel i mai hadde jeg opp i 40. Har alltid hatt 28 og 26 da jeg ble gravid, på 2pp.
Ja ja.. Får prøve å se om det klaffer neste runde.

Lykke til med graviditene til dere andre:Heartred

Vi andre må ikke gi opp, til slutt sitter den:Heartred

Det er jeg lei meg for:( dritt når tanta kommer:(
Ønsker deg masse lykke til i neste pp:Heartred
 
Hei igjen!

Er så mye jeg går å kverner på nå at nå må jeg lufte det her.

Denne pp begynte jeg å EL teste på kveld CD 10, hvor den var negativ men på vei til å bli positiv. Fikk positiv På morgenen CD 11 og Enda sterkere på kveld samme dag. Og den var altså positiv i flere dager. Fortsatt positiv CD 16, dog bittelitt svakere enn CD 11/12. Jeg sluttet og teste og tenkte det at den var svakere betydde at EL hadde vært. Men nå etter å ha lest litt rundt og tenkt kan det jo se ut til at jeg ikke hadde EL før CD 17/18.

Negative tester og fikk «mensen på tirsdag. Som gjorde at jeg fikk en syklus på 26 dager. Og at jeg fikk mensen 10 DPO. Den vare i to dager, sparsom blødning. Blanding av friskt og gammelt blod.

Nå lurer jo jeg på mange ting. Kan det ha vært feste blødning? I så fall når vil jeg kunne teste positivt? Kan egget bruke 10 dager på å feste seg? Kan egget bruke 5/6 dager på å slippe?

Har jeg en lutalfase på kun 10 dager?

Jeg ble jo lettet når mensen endelig kom og avsluttet teste hysteriet denne måneden, men nå blir jeg jo litt rar når «mensen kom noen dager tidligere enn forventet og den var så mye kortere og mer sparsommelig.

Noen med noe filosofier her? :-D

Bilder av EL tester.

Høres ut som festeblødning:rolleyes: Har du testa?:joyful:
 
Der kom tr hos meg :sorry:
Nå er hvertfall syklusen min blitt kortere. 26 er den på nå. Etter fødsel i mai hadde jeg opp i 40. Har alltid hatt 28 og 26 da jeg ble gravid, på 2pp.
Ja ja.. Får prøve å se om det klaffer neste runde.

Lykke til med graviditene til dere andre:Heartred

Vi andre må ikke gi opp, til slutt sitter den:Heartred
Er så dritt.. Jeg fikk igår på CD 37.. Sist mnd var 40 dager men sist vi prøvde for 3 år siden var den på 90 dager og sånn :wacky: håper det klaffer for oss neste PP <3
 
I dag slo både denne og monitoren ut på positiv.
Så nå får jeg bare håpe at det holder seg sånn.

Blødningen er tilnærmet minimal, så satser på at det bare er en festeblødning.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    23,4 KB · Visninger: 99
Okei, nå ser jeg at streken blir sterkere, så da kan du sette meg på gravid :nailbiting::happy:
IMG_20210212_073818455_HDR.jpg
 
Da har spottinga kommet her også:banghead: Var veldig lite på papiret sent i går kveld, men ingenting i dagtidlig. Testen er helt ufornadra fra tidligere, så er nok mensen som kommer snikende:grumpy:
upload_2021-2-12_7-41-9.jpeg
 
Back
Topp