Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeStreken er der i dag også- ikke så mye sterkere, men fikk positiv digital early 11dpo
Hvordan skal jeg klare å holde det hemmelig til søndag?
Tusen takk!Gratulerer så mye
Gratulerer så myeStreken er der i dag også- ikke så mye sterkere, men fikk positiv digital early 11dpo
Jeg vil tro du er gravid, men at de andre testene ikke slår ut fordi HCG nivået ikke er høyt nok ennå Krysser fingrene for at spiren sitter helt til målAkutt jævla kvalm! makesure har en veldig veldig svak strek, monitoren sier at jeg ikke er gravid, mens de to andre sier at jeg er det.
Gratulerer!Streken er der i dag også- ikke så mye sterkere, men fikk positiv digital early 11dpo
Du er gravid ja! Monitoren kommer nok etter snart gratulerer!Akutt jævla kvalm! makesure har en veldig veldig svak strek, monitoren sier at jeg ikke er gravid, mens de to andre sier at jeg er det.
Hurra!Jeg kan skrives opp på gravid
Var det jeg kanskje så for meg. Litt små sjokkert merker jeg, ironien er jo at jeg har jo prøvd så jeg bør ikke bli sjokkert!Jeg vil tro du er gravid, men at de andre testene ikke slår ut fordi HCG nivået ikke er høyt nok ennå Krysser fingrene for at spiren sitter helt til mål
Jeg kan skrives opp på gravid
Wohoo!! Vil det si vi får termin samme dag?Jeg kan skrives opp på gravid
Takk lykke til videregrattis
Gratulerer til oss! Håper det blir terminspirer.. Termin her blir 27.oktoberWohoo!! Vil det si vi får termin samme dag?
GratulererAkutt jævla kvalm! makesure har en veldig veldig svak strek, monitoren sier at jeg ikke er gravid, mens de to andre sier at jeg er det.
GratulererJeg kan skrives opp på gravid