❤IKM uke 6❤

Folkens!! Oppdatering.. klarte ikke legge fra meg tanken når dere sa det va strek. Så jeg tok en til nå, en time etter sist dobesøk. Det kom strek med e gang!! Men sååå svak, men ser den uten å måtte myse:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Babystrek:love7
 
Dere!!! Ser dere noe her?:nailbiting::nailbiting::nailbiting: aldri opplevd skygger før..
Meldte meg ikke inn i ikm gruppe denne gangen fordi jeg har prøvd å ha litt forumpause, men har vært innom å fulgt litt med på dere uansett <3 måtte bare lufte testene med noen, for hvis det har klaffa skal jeg prøve å holde det hemmelig for samboer til søndag:Heartred 10 dpo

Babystreker:wav:love7
 
Blødningen har tatt seg opp i dag, så kan settes på TR. Blir en ufrivillig pausemåned fra prøvingen i mars, så håper syklusen er på plass igjen når vi prøver på nytt i april.

håper alle dere som fortsatt venter får to streker og terminspire ❤️

Det er jeg lei meg for:( Masse lykke til i neste pp:Heartred
 
Da var de nye testene mine kommet:joyful: Tester en uke til:D Så var bare make sure og babyplan tester fra idag tidlig:)

20210210_083836.jpg
 
11 dpo og blendahvit test! Begynte å spotte brunt i går kveld og det fortsatte i dag. Pleier kun å skje samme dag som mensen kommer. Men den pleier å komme til samme tid, som er om 2 dager. Så er nok bare kroppen som ikke er helt inni syklusen ennå etter MA’en i november. Så jeg kan settes på TR :(
 
11 dpo og blendahvit test! Begynte å spotte brunt i går kveld og det fortsatte i dag. Pleier kun å skje samme dag som mensen kommer. Men den pleier å komme til samme tid, som er om 2 dager. Så er nok bare kroppen som ikke er helt inni syklusen ennå etter MA’en i november. Så jeg kan settes på TR :(

Det er jeg lei meg for:( Dritt når TR kommer, man blir SÅ skuffa:( Masse lykke til i neste PP:Heartbigred Klem
 
Blir det en valentines, morsdag eller fastelavngave til far? :hilarious:

har også veldig forhåpninger om å kunne overraske pappan i huset på søndag :angelic: kjøpte en liten nyfødtbody før jul siden jeg hadde IKM i jula og håpte på en veldig koselig ekstrapresang, men det ble det åpenbart ikke noe av :p men har fremdeles lyst til å gjennomføre ideen om å pakke inn digital test og body!

merker jeg blir litt inspirert av dere til å teste, er 9 dpo i dag :D planen er lørdag, men kanskje det blir en smell på fredag :angelic: klarer jeg å stå i mot til lørdag??
Valentinesgave kanskje? :HeartredJeg tenkte også test sammen med en body, men spørs om jeg kan la han åpne den på morgenen eller dagen uten at det blir lagt merke til av 4åringen vår:p må kanskje bli lørdags kveld <3
Hvis du klarer å vente til fredag? Da er det mer sikkert resultat og du slipper å holde hemmeligheten såå lenge, og eventuelt har du en ekstra dag å fordøye skuffelsen på? :Heartred
 
Blødningen har tatt seg opp i dag, så kan settes på TR. Blir en ufrivillig pausemåned fra prøvingen i mars, så håper syklusen er på plass igjen når vi prøver på nytt i april.

håper alle dere som fortsatt venter får to streker og terminspire ❤️

Det er jeg lei meg for:( Kjipt når TR kommer, man blir så innmari skuffa:( Masse lykke til i neste PP:Heartbigred
 
Fortsatt ingen tr her. Kjøpt meg 1 digital test idag. Da blir test på meg i morgen tidlig hvis tr fortsatt holder seg borte. Ingen tr symptomer eller noe form for symptom for det saks skyld.

Men skal sies at jeg ikke hadde noen symptomer med første heller å var 3 1/2 mnd på vei når jeg fant ut av at jeg var gravid da. (Hadde veldig ustabil syklus pga sykdom, gikk 1 gang uten tr på 9 mnd å var ikke gravid) men jeg får vell svar i morgen uansett. Så håper at det er noe der å jeg ikke er gal, gjennomsnitt syklus for meg er 26 dager å idag er jeg på dag 30 i følge flo så det gjenstår å se om kroppen bare tuller eller om jeg er så heldig å får et + i morgen.
 
Årh! Ble skikkelig gira når dere så en strek tidligere på testen min. Så selvfølgelig måtte jeg teste igjen:banghead:
upload_2021-2-10_15-0-15.jpeg

Men nå skal jeg ikke teste igjen før i morgen tidlig:happy:

Hadde vært den perfekte valentinsgaven:Heartred Allerede kjøpt kaffekopp med «verdens beste pappa» på:hilarious:
 
Uff.. jeg ble så redd her plutselig at det kan være kjemisk denne mnd også, så har ikke turt å teste mer i dag. Orker ikke et til nederlag nå :( nå har jeg murringer også.. klarer ikke legge fra meg tanken om at neste test er blenda.. måtte bare lufte noen tanker her. Ikke meningen å spamme:Heartred
 
Uff.. jeg ble så redd her plutselig at det kan være kjemisk denne mnd også, så har ikke turt å teste mer i dag. Orker ikke et til nederlag nå :( nå har jeg murringer også.. klarer ikke legge fra meg tanken om at neste test er blenda.. måtte bare lufte noen tanker her. Ikke meningen å spamme:Heartred
Har det på akkurat samme måte. Håper virkelig de strekene er sterkere i morgen:smiley-angelic001
 
Uff.. jeg ble så redd her plutselig at det kan være kjemisk denne mnd også, så har ikke turt å teste mer i dag. Orker ikke et til nederlag nå :( nå har jeg murringer også.. klarer ikke legge fra meg tanken om at neste test er blenda.. måtte bare lufte noen tanker her. Ikke meningen å spamme:Heartred

Skjønner deg godt :Heartred eg tok nettopp en, aner ikkje sist eg tissa, var helt blenda. Begynner å gi opp denne pp’en. Skal det aldri gå liksom ?
 
Uff.. jeg ble så redd her plutselig at det kan være kjemisk denne mnd også, så har ikke turt å teste mer i dag. Orker ikke et til nederlag nå :( nå har jeg murringer også.. klarer ikke legge fra meg tanken om at neste test er blenda.. måtte bare lufte noen tanker her. Ikke meningen å spamme:Heartred

Hadde menssmerter og murringer jeg også, så må ikke være mensen:Heartred Tror du er preggy, jeg:joyful:
 
Back
Topp