❤IKM uke 6❤

Negativ test 9 og 10 dpo :/
Men synes det er rart, da jeg er ganske sikker på at jeg hadde festeblødning 7 og 8 dpo.strekker og stikker litt i livmor området støtt og stadig, men ikke så mye andre symptomer.

Håper på positiv test nærmere IKM(14/02) :)

enda tidlig ! Så det er håp :Heartred
 
Folkens!! Oppdatering.. klarte ikke legge fra meg tanken når dere sa det va strek. Så jeg tok en til nå, en time etter sist dobesøk. Det kom strek med e gang!! Men sååå svak, men ser den uten å måtte myse:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 

Vedlegg

  • 9B2864B8-0882-4A10-A865-B741C9E017CC.jpeg
    9B2864B8-0882-4A10-A865-B741C9E017CC.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 150
Folkens!! Oppdatering.. klarte ikke legge fra meg tanken når dere sa det va strek. Så jeg tok en til nå, en time etter sist dobesøk. Det kom strek med e gang!! Men sååå svak, men ser den uten å måtte myse:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

OI! trur du er gravid :Heartred:Heartred
 
Folkens!! Oppdatering.. klarte ikke legge fra meg tanken når dere sa det va strek. Så jeg tok en til nå, en time etter sist dobesøk. Det kom strek med e gang!! Men sååå svak, men ser den uten å måtte myse:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Oiiii! Veldig lovende! :D
 
Hadde kjemisk forrige PP, så nå er jeg mildt sagt nervøs!! Har ikke så mange tester igjen selvfølgelig... æææ

åå uff :Heartred eg også trur eg hadde kjemisk forrige mnd, men for min del er det litt trøst da det var første positive på 1 år og 10 mnd ish. Hehe man finner litt trøst i alt man kan :Heartred MEN du er enda så tidlig så håper denne streken bare blir sterkere:dummy::dummy:
 
Blødningen har tatt seg opp i dag, så kan settes på TR. Blir en ufrivillig pausemåned fra prøvingen i mars, så håper syklusen er på plass igjen når vi prøver på nytt i april.

håper alle dere som fortsatt venter får to streker og terminspire ❤️
 
åå uff :Heartred eg også trur eg hadde kjemisk forrige mnd, men for min del er det litt trøst da det var første positive på 1 år og 10 mnd ish. Hehe man finner litt trøst i alt man kan :Heartred MEN du er enda så tidlig så håper denne streken bare blir sterkere:dummy::dummy:
Uff det er så tungt:Heartred men bra du vet det kan klaffe:Heartred var det jeg også tenkte.. jaa håper håper! Skal holde meg i 3 timer nå og ta en ny:rolleyes: driter i at tester koster penger i en slik situasjon
 
Uff det er så tungt:Heartred men bra du vet det kan klaffe:Heartred var det jeg også tenkte.. jaa håper håper! Skal holde meg i 3 timer nå og ta en ny:rolleyes: driter i at tester koster penger i en slik situasjon

hahaha forstår den ! Eg kommer til å hamstre litt ekstra til neste gang frå nettet,trenger masse tidlig tester:hilarious::hilarious: ! Har også lyst til å ta ein til snart i håp om strek :p:p
 
Dere!!! Ser dere noe her?:nailbiting::nailbiting::nailbiting: aldri opplevd skygger før..
Meldte meg ikke inn i ikm gruppe denne gangen fordi jeg har prøvd å ha litt forumpause, men har vært innom å fulgt litt med på dere uansett <3 måtte bare lufte testene med noen, for hvis det har klaffa skal jeg prøve å holde det hemmelig for samboer til søndag:Heartred 10 dpo
 

Vedlegg

  • 20210210_115835.jpg
    20210210_115835.jpg
    10,9 KB · Visninger: 132
Dere!!! Ser dere noe her?:nailbiting::nailbiting::nailbiting: aldri opplevd skygger før..
Meldte meg ikke inn i ikm gruppe denne gangen fordi jeg har prøvd å ha litt forumpause, men har vært innom å fulgt litt med på dere uansett <3 måtte bare lufte testene med noen, for hvis det har klaffa skal jeg prøve å holde det hemmelig for samboer til søndag:Heartred 10 dpo
Der er det tydelig streker:woot::woot: tipper du e gravid. Jeg er også 10dpo og har fått strek i dag. Skal også overraske mannen på søndag om dette går veien:Heartred håper for oss!
 
Dere!!! Ser dere noe her?:nailbiting::nailbiting::nailbiting: aldri opplevd skygger før..
Meldte meg ikke inn i ikm gruppe denne gangen fordi jeg har prøvd å ha litt forumpause, men har vært innom å fulgt litt med på dere uansett <3 måtte bare lufte testene med noen, for hvis det har klaffa skal jeg prøve å holde det hemmelig for samboer til søndag:Heartred 10 dpo
Ser det veldig lett :D
 
Folkens!! Oppdatering.. klarte ikke legge fra meg tanken når dere sa det va strek. Så jeg tok en til nå, en time etter sist dobesøk. Det kom strek med e gang!! Men sååå svak, men ser den uten å måtte myse:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Tror du er gravid jeg :dummy: Godt synlig strek:D
 
Dere!!! Ser dere noe her?:nailbiting::nailbiting::nailbiting: aldri opplevd skygger før..
Meldte meg ikke inn i ikm gruppe denne gangen fordi jeg har prøvd å ha litt forumpause, men har vært innom å fulgt litt med på dere uansett <3 måtte bare lufte testene med noen, for hvis det har klaffa skal jeg prøve å holde det hemmelig for samboer til søndag:Heartred 10 dpo
Der er det tydelig streker:woot::woot: tipper du e gravid. Jeg er også 10dpo og har fått strek i dag. Skal også overraske mannen på søndag om dette går veien:Heartred håper for oss!
Blir det en valentines, morsdag eller fastelavngave til far? :hilarious:

har også veldig forhåpninger om å kunne overraske pappan i huset på søndag :angelic: kjøpte en liten nyfødtbody før jul siden jeg hadde IKM i jula og håpte på en veldig koselig ekstrapresang, men det ble det åpenbart ikke noe av :p men har fremdeles lyst til å gjennomføre ideen om å pakke inn digital test og body!

merker jeg blir litt inspirert av dere til å teste, er 9 dpo i dag :D planen er lørdag, men kanskje det blir en smell på fredag :angelic: klarer jeg å stå i mot til lørdag??
 
Back
Topp