❤IKM uke 6❤

ja:angelic::angelic: jeg ble så ivrig etter å teste en make sure selv, så tok denne nå! Altså, er det vanlig med skygger på disse eller?? Skulle ikke tatt den, ble bare mer forvirret:wtf:

oi er jo strek ! Eg aner ikkje har bare fått en svak rosa forrige pp og den andre eg la ut bilde av. Trudde makesure skulle være ganske bra
 
Dårlig om det er skygge.... har en til. Den blir i morgen! Nå for d være nok testing. Håper jeg klarer koble over på noe annet:rolleyes:

enig ! Lykke til :D håper på sterkere for oss begge i morra :D
 
ja:angelic::angelic: jeg ble så ivrig etter å teste en make sure selv, så tok denne nå! Altså, er det vanlig med skygger på disse eller?? Skulle ikke tatt den, ble bare mer forvirret:wtf:

Seeer:excited001
 
ja:angelic::angelic: jeg ble så ivrig etter å teste en make sure selv, så tok denne nå! Altså, er det vanlig med skygger på disse eller?? Skulle ikke tatt den, ble bare mer forvirret:wtf:


Jeg hadde makesure denne gangen. Flere fikk skygger. Så de vil jeg ikke prøve meg på igjen.
 
Takk :Heartred Det ble noen tårer i morges for å si det sånn :) Tror liksom ikke helt på det enda, kommer nok til å bruke opp testene jeg har liggende de kommende dagene, for å se at de faktisk blir sterkere.
Har en digital jeg må sjekke utløpsdatoen på :hilarious: Den har ligget og ventet på at jeg skal få positiv test siden jeg kjøpte den for ett og et halvt år siden :hilarious:

Det skjønner jeg godt. Får håpe testene stiger etterhvert som dagene går

Tror den digitale også vil fungerer selv om utløpsdatoen har kommet. Mitt inntrykk er at visse tinge har en dato bare fordi det må ha det
 
Gundalillblåsokk - pp6 - B2 - EL 30/01 - IKM 13/02

Kaster meg inn her på tampen. Hatt murringer i en ukes tid. Og har sykt ømme pupper i dag! Håper det blir positiv test på Lørdag!
 
Gundalillblåsokk - pp6 - B2 - EL 30/01 - IKM 13/02

Kaster meg inn her på tampen. Hatt murringer i en ukes tid. Og har sykt ømme pupper i dag! Håper det blir positiv test på Lørdag!

Velkommen skal du være:Heartred
 
Kveld 10dpo. Ser en "skygge" på testen, men tror nettopp det er det det er, en skygge. Ikke sikkert den vises på bilde? Testing igjen i morgen å så regner jeg med at Tr lurer like rundt hjørnet om ikke testene plutselig skulle bli positiv ila morgendagen... Har hatt ca 12 dagers lutealfase tidligere :) Hadde sånn troa på pp 6:smiley-angelic001
IMG_20210209_205908.jpg
 
10 DPO og negativ CB digital.. Da vil jeg tro at håpet er ute for denne PP'n.. :banghead:
 
10dpo.. fikk ikke tatt på morgenurin, men... da var det nok skygge på make sure i går:mad: tipper spottingen begynner i løpet av dagen...
 

Vedlegg

  • 97CD9E68-89BC-4ADC-8348-73701AC832FA.jpeg
    97CD9E68-89BC-4ADC-8348-73701AC832FA.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 81
10dpo.. fikk ikke tatt på morgenurin, men... da var det nok skygge på make sure i går:mad: tipper spottingen begynner i løpet av dagen...
Føler jeg ser en strek:pompus:
Håper det var greit jeg lånte bildet ditt for å redigere det? Og ser strek her også. Håper virkelig det er en spire der og ikke vi som innbiller streker over alt:sorry:
Krysser fingrene for deg:Heartred
upload_2021-2-10_8-2-45.jpeg
 
Føler jeg ser en strek:pompus:
Håper det var greit jeg lånte bildet ditt for å redigere det? Og ser strek her også. Håper virkelig det er en spire der og ikke vi som innbiller streker over alt:sorry:
Krysser fingrene for deg:Heartred
Vis vedlegget 348253
Det går bra, kjekt at du gidder:Heartred ser kansje noe smått, men føler jeg får ofte slike tester, så tror ikke det er vits å tenke mer på det..:( uff, nå datt jeg ned i kjelleren, hadde troa denne mnd...
 
Spotter, kan settes på TR:mad::(

Det er jeg lei meg for:( Dritt når tanta kommer:( ønsker deg masse lykke til i neste pp, og sender en haug med gravidstøv:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Det går bra, kjekt at du gidder:Heartred ser kansje noe smått, men føler jeg får ofte slike tester, så tror ikke det er vits å tenke mer på det..:( uff, nå datt jeg ned i kjelleren, hadde troa denne mnd...

men.. om jeg tenker godt nok over det, så hadde jeg positive el-tester i 3 dager. Mulig jeg er bare 9dpo:rolleyes: neida,nå skal jeg slutte og gi meg selv håp...
 
9 dpo i dag og det føles veeeldig lenge til test på lørdag :angelic:
 
Back
Topp