❤IKM uke 6❤

Det var TR i natt. Komplett med kramper og alt. Drar til gyn nå, så får vi se hva hun sier.

Lykke til ! Håper på good news og ein forklaring ! Da eg hadde rare blødninger 2 mnd på rad, visste det seg å være ein polypp på 1 cm i livmora som blødde, så fekk fjernet denne i sommer.
 
Dpo 13 her, og kanskje kanskje ein svak strek på 25 ml test. Eg veit eg ser sterk, men om det er lure strek eller baby strek veit eg ikkje. Morgninen i dag starta med ømme pupper ihvertfall ! Håpe er der enda ! Orker ikkje pp 23 nå blæ :wacky:
 
Takk for svar :happy:
Er ikke vant med spotting selv skjønner du. Men 9 dpo så fikk jeg litt blod på papiret om morgenen og om kvelden, og litt morgenen 10 dpo. Og siden jeg som sagt ikke er vant til spotting, så tenkte jeg at mensen kom altfor tidlig.
Men så kom det liksom ikke noe mer blod enn de gangene o_O


Er 13 dpo i dag. I morges lagde jeg meg kaffe som vanlig, men ble litt uggen av kaffelukta. Tanken om at jeg ikke klarte å verken drikke eller lukte lukta av kaffe i de to svangerskapene mine slo meg, men jeg bare skjøv dem bort. "Hallo, Maria. Du er ikke gravid i denne pp'en heller. Vi har prøvd i 20 pp'er nå, så det har nok ikke klaffet denne gangen heller" tenkte jeg.

Men i kveld fikk jeg det bare for meg at jeg skulle ta en test likevel. Jeg har de jo, så hvorfor ikke liksom.
Fikk denne da (sikkert elendig bilde slik at dere ikke ser det jeg mener jeg kanskje ser :hilarious:):
Vis vedlegget 348170
Mannen ser ingenting, så det er sikkert bare det høye ønsket mitt om at det skal klaffe som tuller med meg.
Kommer likevel til å ta en ny test i morgen tidlig :)

Ser strek! Gratulerer :Heartred

Forrige graviditet så spotta jeg 9dpo, forsto at det var festeblødning(hadde lest sykt mye om det). Prøvde en test dagen etter som var negativ. Tenkte ikke over å teste hvertfall to dager etter spotting. Jeg var veldig opptatt fra 9dpo til 14dpo, var i USA og levde livet. Så dagen etter ikm, testet jeg og den var positiv :love7

Er 9dpo i morgen og håper inderlig på festeblødning (krysser fingrene).

Er glad på dine vegne:Heartred
 
Få se bilde da?:pompus:

For svak for bilde dessverre :hilarious: Men forrige pp fekk eg strek 1 dag over ikm, er helt sikker på at dette må ha vært ma fordi den streken var så tydelig, fekk den på bilde å alt haha. Og mannen så den like tydelig og den kom opp før tiden var gått ut og den var rosa haha ! Så tipper kanskje at eg kanskje produserer hcg seint. HÅPER i hvertfall ! :hilarious:
 
For svak for bilde dessverre :hilarious: Men forrige pp fekk eg strek 1 dag over ikm, er helt sikker på at dette må ha vært ma fordi den streken var så tydelig, fekk den på bilde å alt haha. Og mannen så den like tydelig og den kom opp før tiden var gått ut og den var rosa haha ! Så tipper kanskje at eg kanskje produserer hcg seint. HÅPER i hvertfall ! :hilarious:

satser på at det er samme nå. Spennende!:rolleyes:
 
8 dpo og kjenner på litt menssmertetendenser. Bruker få det noen dager før mensen, så ikke så oppløftende akkurat..
 
Hvisker takk :Heartred Vil ikke risikere å si det for høyt og skremme den bort :hilarious:
Sitter her og gråter, kan ikke tro at det tok så lang tid å (kanskje) få til nr 3. Kjenner nå hvor tung den siste tiden egentlig har vært :)

Jeg er SÅ glad på dine vegne, ENDELIG satt spiren:love7:wav
 
God morgen!

Da tror jeg at jeg fikk TR, og hopper nok inn i IKM uke 10.

Hadde veldig rar eggløsning denne måneden, fikk pos. El test i 5 dager, så er litt vanskelig å vite hvordan det blir neste måned. Lurer på å prøve tempe i tillegg til testing.

Godt å være ferdig med testehysteriet for noen uker!

<3

Gratulerer til alle med små spirer, og all lykke til oss andre! :)

Lei meg for at mens kom:( Ønsker deg masse lykke til i neste pp:Heartred
 
Dagens ikm'ere:)

Lille-i - 34 år - PP3 - B2 - EL 24.1 - IKM 09.02
MariaS - 29 år - PP20 - B3 - EL 26.01 - IKM 09.02
Novemberbaby2016 - PP3 (PP1 etter SA) - B2 - EL 26.01 - IKM7-9.01
Leneb - 35 år - PP3 - B6 - EL usikker - IKM 07.02 ( men sett meg opp 09.02 pga Ingen positiv test og ingen TR)

Hvordan går det med dere?:)
 
Tror jeg bare må innse at det ikke klaffet på pp6. 10 dpo, ingen streker å skimte. Sukk.. :sorry:
IMG_20210209_094411.jpg
 
Hei, å gratulerer til alle med positiv test :) har holdt meg litt unna forumet for jeg kjente jeg trengte en mental pause denne gangen. Jeg satte meg opp på ikm idag for 3 apper viste forskjellige dager
Appel helse viste søndag, babyverden igår å Flo idag. Jeg har ikke fått tr enda men er livredd for å teste denne ganger kjenner jeg. Men jeg har heller ingen tr symtomer. Pleier å ha «vondt» o magen å rygg 5-6 dager før det skjer. Sitter liksom å kjenner etter tr smertene hele tiden men kommer aldri. Jeg har ingen tester hjemme så jeg velger å vente litt til med testing denne gangen. Tenkte jeg gir det noen dager til :)
 
Back
Topp