❤IKM uke 6❤

Åå, seriøst? :shy: Jeg tørr ikke håpe på noe enda, det er første gang jeg har sett antydning til strek etter at vi startet prøvingen i juli 2019 :rolleyes:

Jeg ser en rosa strek jeg altså:wideyed::nailbiting::woot:
 
Hvordan ser han ikke den? :hilarious: Synes den var lett å se!
Nei, si det :hilarious:
Jeg mente jo at jeg så noe, så ba mannen forte seg inn på badet. Han kommer inn og bare "strek? Den røde? Ser bare den jeg. Hvor da? Neeeei, er det der noe da?" :rolleyes:
 
Oppe på do i natten og ny runde med spotting :( 15 dpo, eller det som vanligvis har blitt CD1. Får se hva som skjer videre
 
10 dpo og ingen strek:sorry:
Øverste er metode tidligtest. Mistet litt håpet når til og med den var blank:(
upload_2021-2-9_6-47-5.jpeg
 
Blendatest 9dpo. Har aldri tidligtestet før i de to aldre svangerskapene så har ikke peiling på når jeg vanligvis ville fått utslag heller:rolleyes: får vel vente noen dager å se:shy:
 
Blod på papiret i morges 10dpo. TR kommer visst veldig tidlig denne måneden :banghead: spent på når syklusen skal bli stabil igjen
 
I dag ser mannen streken også :joyful:
Herlighet jeg skjelver :nailbiting:
20 pp'er før første positive test. Tror ikke på den :hilarious:
Den er litt svak til å være 14 dpo? Eller? :)
IMG_20210209_073648109_HDR.jpg
 
Blod på papiret i morges 10dpo. TR kommer visst veldig tidlig denne måneden :banghead: spent på når syklusen skal bli stabil igjen
Er det mye da? Jeg fikk litt blod på papiret 9 og 10 dpo, trodde som deg at mensen kom veldig tidlig. Viste seg at det mest sannsynlig var en festeblødning hos meg da, for jeg fikk positiv test nå :)
Så ikke gi opp håpet riktig enda :Heartred
 
I dag ser mannen streken også :joyful:
Herlighet jeg skjelver :nailbiting:
20 pp'er før første positive test. Tror ikke på den :hilarious:
Den er litt svak til å være 14 dpo? Eller? :)
Vis vedlegget 348181


Gratulerer så mye med spiren, tydelig og fin strek:smiley-bounce016:smiley-bounce015:cool05:gen014:dance011:happy093 Egget har nok festet seg da du fikk festeblødning:happy119 forskjell på hvor fort man produserer hCG også:) Veldig glad på dine vegne:wav:Heartbigred
 
Gratulerer så mye med spiren, tydelig og fin strek:smiley-bounce016:smiley-bounce015:cool05:gen014:dance011:happy093 Egget har nok festet seg da du fikk festeblødning:happy119 forskjell på hvor fort man produserer hCG også:) Veldig glad på dine vegne:wav:Heartbigred

Vil ikke si den er svak i forhold til hvor mye sterkere den er siden i går:happy: Gratulerer så mye:Heartred:Heartred

Hvisker takk :Heartred Vil ikke risikere å si det for høyt og skremme den bort :hilarious:
Sitter her og gråter, kan ikke tro at det tok så lang tid å (kanskje) få til nr 3. Kjenner nå hvor tung den siste tiden egentlig har vært :)
 
Er det mye da? Jeg fikk litt blod på papiret 9 og 10 dpo, trodde som deg at mensen kom veldig tidlig. Viste seg at det mest sannsynlig var en festeblødning hos meg da, for jeg fikk positiv test nå :)
Så ikke gi opp håpet riktig enda :Heartred
Takk for oppmuntringen, skal prøve ❤️ Gratulerer så mye med positiv test!
 
God morgen!

Da tror jeg at jeg fikk TR, og hopper nok inn i IKM uke 10.

Hadde veldig rar eggløsning denne måneden, fikk pos. El test i 5 dager, så er litt vanskelig å vite hvordan det blir neste måned. Lurer på å prøve tempe i tillegg til testing.

Godt å være ferdig med testehysteriet for noen uker!

<3

Gratulerer til alle med små spirer, og all lykke til oss andre! :)
 
Det var TR i natt. Komplett med kramper og alt. Drar til gyn nå, så får vi se hva hun sier.
 
God morgen!

Da tror jeg at jeg fikk TR, og hopper nok inn i IKM uke 10.

Hadde veldig rar eggløsning denne måneden, fikk pos. El test i 5 dager, så er litt vanskelig å vite hvordan det blir neste måned. Lurer på å prøve tempe i tillegg til testing.

Godt å være ferdig med testehysteriet for noen uker!

<3

Gratulerer til alle med små spirer, og all lykke til oss andre! :)

Lykke til! Håper den sitter snart :Heartred
 
Blenda 9dpo :( kanskje en liten skygge på tidlig.. nå gidder jeg ikke teste før i morgen, om ikke spottingen begynner da...
 

Vedlegg

  • 1AABA798-98B3-4265-9EE0-97180609074E.jpeg
    1AABA798-98B3-4265-9EE0-97180609074E.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 60
Back
Topp