❤IKM uke 6❤

Fikk denne etter jobb i dag:woot::D hadde så vidt en skygge i dag tidlig! Håper bare det går bra denne gangen! :Heartred

Skal jeg sette deg på gravid? Gratulerer så mye med spiren:cool05:dance011:smiley-bounce016:gen014:love017:love7
 
De fire første testene jeg tok var blenda, men de tre siste testene jeg har tatt har hatt en svak strek. Noe tydeligere på den siste jeg tok, men antar at det bare er skygge. Syns jeg skimtet rosa på papiret sist jeg var på do :banghead: Blir frustrert av at det skal komme skygge på testene.

Skygger er skikkelig kjipt, men håper det er babystreker:Heartred
 
Tok en nå også, blenda. Ikke skygge engang.. har ikke testa positivt før 10dpo, men nå ble jeg skuffet 8dpo! Har lite troa nå.
 
Jeg kan settes på TR :-( Er så skuffa nå! Hadde trua denne gang og. Men det ser ut som om det skal ta tid denne gangen. PP 3 som var nå. Så da går jeg vel inn i PP 4 når TR kommer om to dager. Æsj! Blir lurt av streksynet mitt hver eneste gang. Ser bare syner innser jeg. Men har så mange symptomer mellom 6-9 DPO som gir meg håp. . Og svake skygger. Skjønner ikke hva som er galt denne gangen. Ble jo gravid 1 PP i september 2018.

Var hos gyn 7 dpo og fikk målt livmorslimhinnen til 8,5 cm. Som jo er tykt nok. Så ikke er det der feilen ligger heller. Ble langt dette her. Måtte bare mjaue litt.

masse lykke til dere med småskruer i magen:) Måtte dere gå hele veien til mål:Heartbigred
 
Det var nok bare skygge. Begynt å blø litt i dag, så kan nok settes på på tr :hungover:

Uff, det er jeg lei meg for:( Masse lykke til i neste PP:Heartred
 
Jeg kan settes på TR :-( Er så skuffa nå! Hadde trua denne gang og. Men det ser ut som om det skal ta tid denne gangen. PP 3 som var nå. Så da går jeg vel inn i PP 4 når TR kommer om to dager. Æsj! Blir lurt av streksynet mitt hver eneste gang. Ser bare syner innser jeg. Men har så mange symptomer mellom 6-9 DPO som gir meg håp. . Og svake skygger. Skjønner ikke hva som er galt denne gangen. Ble jo gravid 1 PP i september 2018.

Var hos gyn 7 dpo og fikk målt livmorslimhinnen til 8,5 cm. Som jo er tykt nok. Så ikke er det der feilen ligger heller. Ble langt dette her. Måtte bare mjaue litt.

masse lykke til dere med småskruer i magen:) Måtte dere gå hele veien til mål:Heartbigred

Det er jeg lei meg for, er så kjipt når dritt-tanta kommer:( Ønsker deg masse lykke til i neste PP:Heartred
 
Tok du test på morgenen også og den var negativ?:rolleyes:

Yes, den var negativ om morgenen, men fikk svakt positivt på kvelden før jeg skulle legge meg:rolleyes:
Legger med bilde til deg. Stavtest tidlig babyplan 10mlu.

20210204_003945.jpg
 
Jepp. Varierende mengde, stort sett bare så det kommer på papiret, men av og til mer. Av og til nok til at jeg har lurt på om det egentlig er mensen, men så kommer mensen skikkelig og da skjønner jeg at det bare var spotting.
Takk for svar :happy:
Er ikke vant med spotting selv skjønner du. Men 9 dpo så fikk jeg litt blod på papiret om morgenen og om kvelden, og litt morgenen 10 dpo. Og siden jeg som sagt ikke er vant til spotting, så tenkte jeg at mensen kom altfor tidlig.
Men så kom det liksom ikke noe mer blod enn de gangene o_O


Er 13 dpo i dag. I morges lagde jeg meg kaffe som vanlig, men ble litt uggen av kaffelukta. Tanken om at jeg ikke klarte å verken drikke eller lukte lukta av kaffe i de to svangerskapene mine slo meg, men jeg bare skjøv dem bort. "Hallo, Maria. Du er ikke gravid i denne pp'en heller. Vi har prøvd i 20 pp'er nå, så det har nok ikke klaffet denne gangen heller" tenkte jeg.

Men i kveld fikk jeg det bare for meg at jeg skulle ta en test likevel. Jeg har de jo, så hvorfor ikke liksom.
Fikk denne da (sikkert elendig bilde slik at dere ikke ser det jeg mener jeg kanskje ser :hilarious:):
IMG_20210208_220507330_HDR.jpg

Mannen ser ingenting, så det er sikkert bare det høye ønsket mitt om at det skal klaffe som tuller med meg.
Kommer likevel til å ta en ny test i morgen tidlig :)
 
Takk for svar :happy:
Er ikke vant med spotting selv skjønner du. Men 9 dpo så fikk jeg litt blod på papiret om morgenen og om kvelden, og litt morgenen 10 dpo. Og siden jeg som sagt ikke er vant til spotting, så tenkte jeg at mensen kom altfor tidlig.
Men så kom det liksom ikke noe mer blod enn de gangene o_O


Er 13 dpo i dag. I morges lagde jeg meg kaffe som vanlig, men ble litt uggen av kaffelukta. Tanken om at jeg ikke klarte å verken drikke eller lukte lukta av kaffe i de to svangerskapene mine slo meg, men jeg bare skjøv dem bort. "Hallo, Maria. Du er ikke gravid i denne pp'en heller. Vi har prøvd i 20 pp'er nå, så det har nok ikke klaffet denne gangen heller" tenkte jeg.

Men i kveld fikk jeg det bare for meg at jeg skulle ta en test likevel. Jeg har de jo, så hvorfor ikke liksom.
Fikk denne da (sikkert elendig bilde slik at dere ikke ser det jeg mener jeg kanskje ser :hilarious:):
Vis vedlegget 348170
Mannen ser ingenting, så det er sikkert bare det høye ønsket mitt om at det skal klaffe som tuller med meg.
Kommer likevel til å ta en ny test i morgen tidlig :)

Jeg seeeer:excited001:cool05:gen014:dance011:love017
 
Takk for svar :happy:
Er ikke vant med spotting selv skjønner du. Men 9 dpo så fikk jeg litt blod på papiret om morgenen og om kvelden, og litt morgenen 10 dpo. Og siden jeg som sagt ikke er vant til spotting, så tenkte jeg at mensen kom altfor tidlig.
Men så kom det liksom ikke noe mer blod enn de gangene o_O


Er 13 dpo i dag. I morges lagde jeg meg kaffe som vanlig, men ble litt uggen av kaffelukta. Tanken om at jeg ikke klarte å verken drikke eller lukte lukta av kaffe i de to svangerskapene mine slo meg, men jeg bare skjøv dem bort. "Hallo, Maria. Du er ikke gravid i denne pp'en heller. Vi har prøvd i 20 pp'er nå, så det har nok ikke klaffet denne gangen heller" tenkte jeg.

Men i kveld fikk jeg det bare for meg at jeg skulle ta en test likevel. Jeg har de jo, så hvorfor ikke liksom.
Fikk denne da (sikkert elendig bilde slik at dere ikke ser det jeg mener jeg kanskje ser :hilarious:):
Vis vedlegget 348170
Mannen ser ingenting, så det er sikkert bare det høye ønsket mitt om at det skal klaffe som tuller med meg.
Kommer likevel til å ta en ny test i morgen tidlig :)
Hvordan ser han ikke den? :hilarious: Synes den var lett å se!
 
Back
Topp