❤IKM uke 6❤

Har noen anbefalinger til tidligtester man kan få kjøpt på apoteket? Har prøvd CB sine og Metode sine. Får alltid skyggestrek på CB, så vil helst unngå dem.
 
Har noen anbefalinger til tidligtester man kan få kjøpt på apoteket? Har prøvd CB sine og Metode sine. Får alltid skyggestrek på CB, så vil helst unngå dem.
CB har digitale tidligtester uten at jeg har prøvd de tidligere?
 
Hele tiden Men var tom for tidligtester. Med første fikk jeg veldig svak positiv på tidligtest 12 DPO. Så mulig jeg har treg/lav stigning i start evt. I dag er jeg et sted mellom 11-14 dpo.

Skal du teste mer idag? Håper du får opp en babystrek ila de neste dagene:joyful: Er forskjellig fra graviditet til graviditet når testen slår ut. Egget fester deg jo forskjellig fra gang til gang:rolleyes:
 
12 dpo i dag, har ikke testet i dag - mistet litt håpet etter nok en negativ test i går. Tempen er fremdeles lav og ustabil - spottet lyserosa på lørdag (og litt i går / litt halvbrunt, og en bitteliten dråpe ferskt blod). Nå har jeg spottet før mens et par ganger før også (ikke hver gang), så jeg tror ikke det er festeblødning - spesielt mtp tempen.
Men vi får se i morgen, væææærsåsniiiill og send meg babystøv alle sammen :p baaah, blir gal av dette jeg :p
 
du trenger ikkje henvisning i norge heller , er bare å gå privat, gjort det selv. Koster 1500kr(der eg gjekk, men er sikkert forskjellige priser) man får time samme dag eller dagen etter man ringer så det er jo supert :D
*sniker* Du kan absolutt ikke sammenligne Tyskland med Norge når det kommer til kvinnehelse. I Tyskland har man gynekologer akkurat som man har fastlege. Isteden for å betale 1500kr for timen betaler man 150kr. Og det er en fast gynekolog man går til.
Savner det sykt i Norge!
 
*sniker* Du kan absolutt ikke sammenligne Tyskland med Norge når det kommer til kvinnehelse. I Tyskland har man gynekologer akkurat som man har fastlege. Isteden for å betale 1500kr for timen betaler man 150kr. Og det er en fast gynekolog man går til.
Savner det sykt i Norge!


hehehe okei, du eg sammenlignet ikkje. :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: kommenterte kun fordi man kan få kjapt i norge også fordi det er ikkje alle som er obs på det, eg var ikkje obs på det i starten. pluss at dette var ikkje ein diskusjon eller noe ? personen svarte meg ein gang til, også trykte eg tommel opp på kommentaren hennar :D
 
Har så lyst til å ta ein test til i kveld, men tviler på at det er vits igjen før i morgen.:hilarious: Blææ denne ventetiden :wacky:

Nå kastet jeg meg over tidligtesten, og med det resultat har jeg båndlagt meg selv frem til fredag. Om uteblitt mens, kan jeg teste først på fredag. Får vi se hvor sur jeg blir før jeg kaster meg

Orker ikke flere hvite tester. Blir gal av meg selv i denne tilstanden. Er besatt. Har hjemmekontor å greier ikke tenke på annet nesten.
 
Nå kastet jeg meg over tidligtesten, og med det resultat har jeg båndlagt meg selv frem til fredag. Om uteblitt mens, kan jeg teste først på fredag. Får vi se hvor sur jeg blir før jeg kaster meg

Orker ikke flere hvite tester. Blir gal av meg selv i denne tilstanden. Er besatt. Har hjemmekontor å greier ikke tenke på annet nesten.
mange klemmer!
 
Nå kastet jeg meg over tidligtesten, og med det resultat har jeg båndlagt meg selv frem til fredag. Om uteblitt mens, kan jeg teste først på fredag. Får vi se hvor sur jeg blir før jeg kaster meg

Orker ikke flere hvite tester. Blir gal av meg selv i denne tilstanden. Er besatt. Har hjemmekontor å greier ikke tenke på annet nesten.


Man blir helt gal av det her ja! Lykke til ! Eg ryker garanter på en kl 1800, da er det 3 timer siden sist eg tissa. Men har bare vanlig tester . Men ahh er så utolmodig , og følte virkelig at eg så noe i dag tidlig så må ta en til :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Røyk på en test i dag, blendahvit som vanlig.
Så får jeg vel brøle det til mannen så han får det med seg. Han var nemligen sur fordi han ikke skjønte hvorfor tampongesken sto på vasken forrige gang, jeg hadde jo ikke sagt noe! Dustemann hilsen PMS’en! :banghead:
 
Har så lyst til å ta ein test til i kveld, men tviler på at det er vits igjen før i morgen.:hilarious: Blææ denne ventetiden :wacky:

Jeg fikk positiv test seint på kvelden 10 dpo, så ta deg en test ikveld, du:D:joyful:
 
Fikk denne etter jobb i dag:woot::D hadde så vidt en skygge i dag tidlig! Håper bare det går bra denne gangen! :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_20210208_163245.jpg
    IMG_20210208_163245.jpg
    45,2 KB · Visninger: 136
Dagens ikm'ere:

Lykk1 - pp6 etter sa - B1 - 22.01 - 08.02.
Rupia- 34år- PP2- B2-EL 25-26/01-IKM 08/02

Hvordan går det med dere?:)
De fire første testene jeg tok var blenda, men de tre siste testene jeg har tatt har hatt en svak strek. Noe tydeligere på den siste jeg tok, men antar at det bare er skygge. Syns jeg skimtet rosa på papiret sist jeg var på do :banghead: Blir frustrert av at det skal komme skygge på testene.
 
Back
Topp