Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når testen er 20 minutter «gammel». Vet jo at den er ugyldig, men har aldri erfart skyggestrek på babyplan sine tester før og trodde jeg så bittebitte litt før 5 min også... ser dere streken?
Vis vedlegget 348119
Vis vedlegget 348120
Jeg gikk for babyplan sine denne gangen og der var de helt blenda frem til det kom strek så de var helt nøyaktig.Har ikke store forhåpninger nei. Blir ikke kjøpt en gang til
Jeg gikk for babyplan sine denne gangen og der var de helt blenda frem til det kom strek så de var helt nøyaktig.
Forresten når du rater "liker ikke" på kommentaren min så får jeg en negativ kommmentar på statistikken min er så gammelt system dette.
Takk ja dette er tidligtestGrattis ! er dette tidlig test ?
Det går helt fint gjort det samme selv!Godt å høre, prøver de neste gang!
Der ser du hvor lite forumvant jeg er
Skal unlike unliken
Ja ser nesten slik ut dette er den vanlige babyplan testen på 25hcg, for har ikke flere igjen av tidligtester. Vurderer å stikke ned en tur til apoteket i pausen å kjøpe tidligtest til i morgenoj! Ser det ser jo rosa ut også??
Her er jeg tom for tidlig tester, null tegn til mensen. Murringer i rygg har jeg hatt i nesten over en uke allerede.
Mensen kan komme alt fra i dag til torsdag. Så blir spennende å se.
Med førstemann testet jeg supersvakt på tidligtest 12 dpo. Så nå må jeg bare vente å smøre meg med tolmodighet Tror ikke jeg orker kjøpe nye tidligtester nå som jeg er så nær IKM.
Mensen kom i natt. Så skyggestrek dessverre.
Når testen er 20 minutter «gammel». Vet jo at den er ugyldig, men har aldri erfart skyggestrek på babyplan sine tester før og trodde jeg så bittebitte litt før 5 min også... ser dere streken?
Vis vedlegget 348119
Vis vedlegget 348120
TR på meg
12 dpo og ikm imorgen
Eg må innsjå at det er TR som har komme og at eg har fått kortere syklus enn før forrige graviditet.