❤IKM uke 6❤

8dpo. Kom noe svakt etter tidsfristen, så det teller vell ikke... tar i kveld også!
 

Vedlegg

  • 6D60A213-EDE7-45C9-937D-D69DB1C730FD.jpeg
    6D60A213-EDE7-45C9-937D-D69DB1C730FD.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 108
Har ikke store forhåpninger nei. Blir ikke kjøpt en gang til
Jeg gikk for babyplan sine denne gangen og der var de helt blenda frem til det kom strek :) så de var helt nøyaktig.

Forresten når du rater "liker ikke" på kommentaren min så får jeg en negativ kommmentar på statistikken min o_O er så gammelt system dette.
 
Jeg gikk for babyplan sine denne gangen og der var de helt blenda frem til det kom strek :) så de var helt nøyaktig.

Forresten når du rater "liker ikke" på kommentaren min så får jeg en negativ kommmentar på statistikken min o_O er så gammelt system dette.


Godt å høre, prøver de neste gang!

Der ser du hvor lite forumvant jeg er

Skal unlike unliken
 
Eg må innsjå at det er TR som har komme og at eg har fått kortere syklus enn før forrige graviditet.
 
Her er jeg tom for tidlig tester, null tegn til mensen. Murringer i rygg har jeg hatt i nesten over en uke allerede.

Mensen kan komme alt fra i dag til torsdag. Så blir spennende å se.

Med førstemann testet jeg supersvakt på tidligtest 12 dpo. Så nå må jeg bare vente å smøre meg med tolmodighet Tror ikke jeg orker kjøpe nye tidligtester nå som jeg er så nær IKM.
 
Her er jeg tom for tidlig tester, null tegn til mensen. Murringer i rygg har jeg hatt i nesten over en uke allerede.

Mensen kan komme alt fra i dag til torsdag. Så blir spennende å se.

Med førstemann testet jeg supersvakt på tidligtest 12 dpo. Så nå må jeg bare vente å smøre meg med tolmodighet Tror ikke jeg orker kjøpe nye tidligtester nå som jeg er så nær IKM.


Tusen takk for at du deler tidligere erfaring ! Det gir meg så håp! Er dpo 12 i dag og har kun vanlig test, er litt deppa over ingen strek, men det er jo fortsatt masse håp når du testa super svakt med tidligtest på samme dpo sist. :D:Heartred
 
Eg må innsjå at det er TR som har komme og at eg har fått kortere syklus enn før forrige graviditet.

Uff, er så dritt å få mens, det er jeg lei meg for:( Ønsker deg masse lykke til i neste pp:Heartred
 
Dagens ikm'ere:

Lykk1 - pp6 etter sa - B1 - 22.01 - 08.02.
Rupia- 34år- PP2- B2-EL 25-26/01-IKM 08/02

Hvordan går det med dere?:)
 
Dagens tester:rolleyes:
Synes det er betryggende å teste, enn så lenge. For forrige gang, så begynte jo testene å minke. Så kommer til å teste ca ei uke til:joyful: Er så godt å se at testene stiger:angel5

20210208_092944.jpg
 
Back
Topp