❤IKM uke 6❤

Sist testa jeg positivt 8 dpo, så føler med deg:sorry: Selv om hvert svangerskap er forskjellig så blir man så skuffa når testen ikke blir positiv før dagen fra forrige gang.

Ser vi er like mange dpo, krysser fingrene for to streker neste uke:smiley-angelic001 har du noen symptomer til nå? Jeg føler alle mine bare fosvant ila helga. Sitter bare igjen med kramper nederst i magen og dårlig søvn.

Har ikke noen spesielle symptomer :) men har enda litt håp å har egentlig hatt en veldig god følelse denne ppen! Så fortsetter å teste til tr eventuelt kommer:shy:
 
Du kan sette meg på Tr, etter sengehygge igår har jeg spottet både lyserosa og brunt idag:( vi har snakket sammen og bestemt oss for noen mnd pause i prøvingen...:( tar meg også en pause fra forumet :) lykke til damer! Måtte dere få positiv test og at spiren holder hele veien!:Heartred

Det er jeg lei meg for:( sender deg en stor klem:Heartred
 
Sjekket testene igjen og det var selvfølgelig en strek der nå:wacky: vet den ikke er gyldig og at RFSU er kjent for skygger men klarer jo ikke la vær å tenke litt at det kan være noe :facepalm:
IMG_20210207_140611.jpg
IMG_20210207_141807.jpg
 
Last edited:
Da er det snart klart for uka vår, jenter:smiley-bounce012:smiley-bounce016:smiley-bounce015:cool05 Måtte det bli mange magiske gravidstreker:love7:smiley-angelic001
 
Takk, men har ikke troa. Lav temp, murringer, og flyr på do. Samt spotter idag og. Fortsatt mye kvalm, og humøret er helt på bærtur.

Æsj, så kjipt:(
 
Da kom det rosarødt på papiret ved dobesøk. 10 dpo i dag, i seneste laget med å starte med spotting, så har et ørlite håp om at det er festeblødning, men mistenker også at jeg hadde EL senere enn antatt og det egentlig er right on time...

Går litt i kjelleren av dette her. Alt føles så meningsløst...
 
Dpo 9,9,12,13 og 13.

Jegg tror EL har vært senere enn antatt, så det kan se ut til at jeg kan være inntil 3 dager Kortere DPO enn først antatt. Da blir disse hhv fra dpo 6, 9 og 10.

Jeg ser streker på alt for tiden. Blir det skyggestrek på maks sure?
 

Vedlegg

  • 7F51DBCB-A0CC-4E21-8AC3-12097C8EB379.jpeg
    7F51DBCB-A0CC-4E21-8AC3-12097C8EB379.jpeg
    24,3 KB · Visninger: 108
Dpo 9,9,12,13 og 13.

Jegg tror EL har vært senere enn antatt, så det kan se ut til at jeg kan være inntil 3 dager Kortere DPO enn først antatt. Da blir disse hhv fra dpo 6, 9 og 10.

Jeg ser streker på alt for tiden. Blir det skyggestrek på maks sure?
Jeg brukte make sure forrige pp og fikk ganske tydelige skyggestreker på de :bored: vet ikke om det stemmer for ditt tilfelle, men etter forrige pp så har ikke jeg brukt make sure:shifty:
 
Gir meg med testing for i dag, ser ut som jeg bare må ta tia til hjelp her, selvom det er sykt vanskelig :rolleyes: Fikk lyst å teste make sure fordi det var den jeg fikk positiv på sist ved 9 dpo. Ny test i morgen :angelic:
IMG_20210207_194932.jpg
 
Gir meg med testing for i dag, ser ut som jeg bare må ta tia til hjelp her, selvom det er sykt vanskelig :rolleyes: Fikk lyst å teste make sure fordi det var den jeg fikk positiv på sist ved 9 dpo. Ny test i morgen :angelic:
Vis vedlegget 348104

ser noe svakt på denne:nailbiting: spennende! Tok en make sure i kveld jeg også, men den var hvit som snøen:shifty: noen som har opplevd negativ test kveld og positiv morgen? Eller omvent?
 
ser noe svakt på denne:nailbiting: spennende! Tok en make sure i kveld jeg også, men den var hvit som snøen:shifty: noen som har opplevd negativ test kveld og positiv morgen? Eller omvent?

Muligens en skygge, så å si usynlig strek iallefall :hilarious: Vi får bare fortsette å teste videre:happy119
 
Back
Topp