❤IKM uke 6❤

Ah... Disse dagene i DPO-land altså! Har ikke IKM før søndag og har bare sneket litt her inne for å følge dere. Vil ikke stå på lista, for tenker liksom at det bare vil stresse meg opp. Men i går brente jeg av første test - 6 DPO - det var jo ingen vits, men dere vet :banghead:
Får bare smøre meg med tålmodighet og satse på at uka går fort!

Jeg kan settes på TR.

det positive er, at med kun vitex (og babyklister - men den skal ikke ha innvirkning på lutealfase) og ingen andre tilskudd som jeg tror har innvirkning, har gjort at lutealfasen ble 12 dager mot mine vanlige ca 9 dager(pluss/minus). Så kommer til å fortsette med det.

tar antagelig privat utredning i løpet av neste syklus.

Jeg kaster inn håndkleet! Blendahvit test i dag 10 dpo. Neste gang skal jeg holde meg til ikm for å slippe å bli lurt av skyggene 7-9 dpo. Lykke til alle sammen:) håper for dere!

Ikke gi opp, testet først svakt positivt på kvelden 10 dpo denne gang:rolleyes:

Spotting idag og. Godt jeg skal til gyn på tirsdag kjenner jeg

8 dpo. Ser ikke noe på testene. Fikk strek 9 dpo sist så vet at håpet mitt synker betraktelig i morgen om det da ikke er noe der:sorry:

IMG_20210207_101244.jpg

11 dpo og blenda tester. 4 dager igjen til TR. Tror ikke det ble noe denne pp’en heller :(
Men sååå koselig å se dere som har fått to streker! Krysser fingre og tær for dere :D

Jeg kan settes på TR.

det positive er, at med kun vitex (og babyklister - men den skal ikke ha innvirkning på lutealfase) og ingen andre tilskudd som jeg tror har innvirkning, har gjort at lutealfasen ble 12 dager mot mine vanlige ca 9 dager(pluss/minus). Så kommer til å fortsette med det.

tar antagelig privat utredning i løpet av neste syklus.

Masse lykke til videre:Heartred

8 dpo. Ser ikke noe på testene. Fikk strek 9 dpo sist så vet at håpet mitt synker betraktelig i morgen om det da ikke er noe der:sorry:

Vis vedlegget 348052

Jeg har alltid fått positive tester tidlig. Senest 9 dpo. Denne gang fikk jeg meg en stor aha-opplevelse, for testet svakt positivt på kvelden 10 dpo først:rolleyes: Så ennå massevis av håp:joyful:

Er idag 14 dpo/4+0:love7

Dagens tester
20210207_100830.jpg

Dagens graf

Screenshot_20210207-112217_FF App.jpg

Screenshot_20210207-112224_FF App.jpg

Vis vedlegget 348052
Sist testa jeg positivt 8 dpo, så føler med deg:sorry: Selv om hvert svangerskap er forskjellig så blir man så skuffa når testen ikke blir positiv før dagen fra forrige gang.

Ser vi er like mange dpo, krysser fingrene for to streker neste uke:smiley-angelic001 har du noen symptomer til nå? Jeg føler alle mine bare fosvant ila helga. Sitter bare igjen med kramper nederst i magen og dårlig søvn.

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Og jeg er meget overrasket over resultatet:excited001

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Graf:)

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Åååå jippi!! Gratulerer så mye!!:smiley-bounce016❤❤

Du kan sette meg på Tr, etter sengehygge igår har jeg spottet både lyserosa og brunt idag:( vi har snakket sammen og bestemt oss for noen mnd pause i prøvingen...:( tar meg også en pause fra forumet :) lykke til damer! Måtte dere få positiv test og at spiren holder hele veien!:Heartred

Back
Topp