❤IKM uke 6❤

det må vi! Gleder meg til å studere test i morgen:pompus: har forresten ligamentsmerter på ene siden i dag. Bruker aldri å ha det!

Ooh, det høres optimistisk ut:rolleyes::joyful::smiley-bounce012 Gleder meg til å
se tester:D
 
Førmensenmurringene har gitt seg, puppene er ømme og jeg er litt uggen. Så tok en kveldstest. Synes jeg kan skimte en strek? Skygge? :anyone
 

Vedlegg

  • IMG_20210207_220902.jpg
    IMG_20210207_220902.jpg
    9,5 KB · Visninger: 126
Dere som er vant med spotting før mensen, er det sånn at dere spotter hver dag fra det starter til mensen kommer for fullt?
 
Last edited:
Har fått skygger på testene de siste dagene. :nailbiting: lurer på om det er noen flere som kan se de? Den øverste fra i går (ser ikke streken der lengre) også en tidligtest fra i dag og en vanlig. Skyggene har blitt mer synlig i dag:joyful: angrer på at jeg begynte å teste tidlig, har ikm på torsdag. Er altså 11 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_20210208_060341.jpg
    IMG_20210208_060341.jpg
    13,3 KB · Visninger: 118
Har fått skygger på testene de siste dagene. :nailbiting: lurer på om det er noen flere som kan se de? Den øverste fra i går (ser ikke streken der lengre) også en tidligtest fra i dag og en vanlig. Skyggene har blitt mer synlig i dag:joyful: angrer på at jeg begynte å teste tidlig, har ikm på torsdag. Er altså 11 dpo i dag.
Ser på den nederste! :)
 
Har fått skygger på testene de siste dagene. :nailbiting: lurer på om det er noen flere som kan se de? Den øverste fra i går (ser ikke streken der lengre) også en tidligtest fra i dag og en vanlig. Skyggene har blitt mer synlig i dag:joyful: angrer på at jeg begynte å teste tidlig, har ikm på torsdag. Er altså 11 dpo i dag.
Skimter noe på den nederste :)
 
Når testen er 20 minutter «gammel». Vet jo at den er ugyldig, men har aldri erfart skyggestrek på babyplan sine tester før og trodde jeg så bittebitte litt før 5 min også... ser dere streken?
upload_2021-2-8_7-42-8.jpeg

upload_2021-2-8_7-42-23.jpeg
 
Last edited:
Dpo 12 og fremdeles blenda her, følte eg så noe heile tiden, og streken var så nydelig når alt var rosa (hvit strek) så håpte så inderlig at noe farge ville feste seg der!! ahhh lei av å vente :dead:

edit: eg følte eg så noe før tiden var ute og nå når den er tørr ser eg! Håper dette er fakta ! Er bare vanlig test og 2 dager til ikm så er håp ! :smiley-angelic001
 
Last edited:
Back
Topp