Muumimamma
Glad i forumet
Muligens en skygge, så å si usynlig strek iallefall Vi får bare fortsette å teste videre
det må vi! Gleder meg til å studere test i morgen har forresten ligamentsmerter på ene siden i dag. Bruker aldri å ha det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muligens en skygge, så å si usynlig strek iallefall Vi får bare fortsette å teste videre
det må vi! Gleder meg til å studere test i morgen har forresten ligamentsmerter på ene siden i dag. Bruker aldri å ha det!
Jeg brukte make sure forrige pp og fikk ganske tydelige skyggestreker på de vet ikke om det stemmer for ditt tilfelle, men etter forrige pp så har ikke jeg brukt make sure
Førmensenmurringene har gitt seg, puppene er ømme og jeg er litt uggen. Så tok en kveldstest. Synes jeg kan skimte en strek? Skygge?
Førmensenmurringene har gitt seg, puppene er ømme og jeg er litt uggen. Så tok en kveldstest. Synes jeg kan skimte en strek? Skygge?
Ser på den nederste!Har fått skygger på testene de siste dagene. lurer på om det er noen flere som kan se de? Den øverste fra i går (ser ikke streken der lengre) også en tidligtest fra i dag og en vanlig. Skyggene har blitt mer synlig i dag angrer på at jeg begynte å teste tidlig, har ikm på torsdag. Er altså 11 dpo i dag.
Jeg ser en strek!Førmensenmurringene har gitt seg, puppene er ømme og jeg er litt uggen. Så tok en kveldstest. Synes jeg kan skimte en strek? Skygge?
Skimter noe på den nedersteHar fått skygger på testene de siste dagene. lurer på om det er noen flere som kan se de? Den øverste fra i går (ser ikke streken der lengre) også en tidligtest fra i dag og en vanlig. Skyggene har blitt mer synlig i dag angrer på at jeg begynte å teste tidlig, har ikm på torsdag. Er altså 11 dpo i dag.
Kjipt!Mensen kom i natt. Så skyggestrek dessverre.