❤IKM uke 6❤

Dere som er vant med spotting før mensen, er det sånn at dere spotter hver dag fra det starter til mensen kommer for fullt?
Jepp. Varierende mengde, stort sett bare så det kommer på papiret, men av og til mer. Av og til nok til at jeg har lurt på om det egentlig er mensen, men så kommer mensen skikkelig og da skjønner jeg at det bare var spotting.
 
14 dpo, IKM idag. Ingen tr enda, men pleier å dukke opp på ettermiddagen. Ikke spotting idag foreløpig ihvertfall.

Er klar til gyn imorgen, skal bli godt å få en sjekk på at det ikke er noe alvorlig galt med så rare blødninger denne måneden! Det er fordelen med Tyskland, man går til gynekolog for "kvinneplager", så kort ventetid og trenger ikke henvisning. Men da slipper man omveien om fastlege
 
14 dpo, IKM idag. Ingen tr enda, men pleier å dukke opp på ettermiddagen. Ikke spotting idag foreløpig ihvertfall.

Er klar til gyn imorgen, skal bli godt å få en sjekk på at det ikke er noe alvorlig galt med så rare blødninger denne måneden! Det er fordelen med Tyskland, man går til gynekolog for "kvinneplager", så kort ventetid og trenger ikke henvisning. Men da slipper man omveien om fastlege
Har du tatt noen test egentlig?
 
14 dpo, IKM idag. Ingen tr enda, men pleier å dukke opp på ettermiddagen. Ikke spotting idag foreløpig ihvertfall.

Er klar til gyn imorgen, skal bli godt å få en sjekk på at det ikke er noe alvorlig galt med så rare blødninger denne måneden! Det er fordelen med Tyskland, man går til gynekolog for "kvinneplager", så kort ventetid og trenger ikke henvisning. Men da slipper man omveien om fastlege

Ååh, nå er jeg spent på dine vegne:rolleyes::smiley-angelic001
 
Har du tatt noen test egentlig?
Tok forrige uke, men ikke siden. Temper da, og grafen er helt rar og lav. Mye symptomer, men testet ikke positivt før etter IKM sist. Hadde jeg ikke hatt gyntime imorgen hadde jeg testet torsdag eller fredag, ikke før. Men antar at de tester imorgen siden det er 4 uker siden sist tr.
 
14 dpo, IKM idag. Ingen tr enda, men pleier å dukke opp på ettermiddagen. Ikke spotting idag foreløpig ihvertfall.

Er klar til gyn imorgen, skal bli godt å få en sjekk på at det ikke er noe alvorlig galt med så rare blødninger denne måneden! Det er fordelen med Tyskland, man går til gynekolog for "kvinneplager", så kort ventetid og trenger ikke henvisning. Men da slipper man omveien om fastlege

du trenger ikkje henvisning i norge heller , er bare å gå privat, gjort det selv. Koster 1500kr(der eg gjekk, men er sikkert forskjellige priser) man får time samme dag eller dagen etter man ringer så det er jo supert :D
 
du trenger ikkje henvisning i norge heller , er bare å gå privat, gjort det selv. Koster 1500kr(der eg gjekk, men er sikkert forskjellige priser) man får time samme dag eller dagen etter man ringer så det er jo supert :D
Her er det offentlig :p Så det hjelper på
 
Håper dere alle blir med inn til oktober2021-gruppa:smiley-angelic001:Heartred
det håper vi og, selv om jeg ikke har troa for meg selv. Men har en mnd til da, siden mini var såpass mye prematur, og det er liten sjanse for fullgått svangerskap med nestemann og :p
 
Tusen takk for at du deler tidligere erfaring ! Det gir meg så håp! Er dpo 12 i dag og har kun vanlig test, er litt deppa over ingen strek, men det er jo fortsatt masse håp når du testa super svakt med tidligtest på samme dpo sist. :D:Heartred


Bare hyggelig! Har bildet fra den gang her så kan du se! Dette er ho etter den tørket, så var jo svakere innenfor «gyldighetstid» og.
 

Vedlegg

  • 06B6698E-9D51-4203-BEF8-90E9D7CC8E79.png
    06B6698E-9D51-4203-BEF8-90E9D7CC8E79.png
    102,8 KB · Visninger: 100
Dagens ikm'ere:

Lykk1 - pp6 etter sa - B1 - 22.01 - 08.02.
Rupia- 34år- PP2- B2-EL 25-26/01-IKM 08/02

Hvordan går det med dere?:)


Ingen tegn til mens. Verken de vanlige murringer eller i personlig oppmøte

Men pleier ha 2-3 dager før, så det kan dukke opp i dag eller i morgen enda, siden jeg tror EL var senere enn først antatt.

Sendt mannen på apotek for nye tidligtester, greier jo ikke la være.
 
Ingen tegn til mens. Verken de vanlige murringer eller i personlig oppmøte

Men pleier ha 2-3 dager før, så det kan dukke opp i dag eller i morgen enda, siden jeg tror EL var senere enn først antatt.

Sendt mannen på apotek for nye tidligtester, greier jo ikke la være.

Wee, høres veldig lovende ut:joyful: Når tester du?
 
Back
Topp