❤IKM uke 6❤

Ser strek! Gratulerer :Heartred

Forrige graviditet så spotta jeg 9dpo, forsto at det var festeblødning(hadde lest sykt mye om det). Prøvde en test dagen etter som var negativ. Tenkte ikke over å teste hvertfall to dager etter spotting. Jeg var veldig opptatt fra 9dpo til 14dpo, var i USA og levde livet. Så dagen etter ikm, testet jeg og den var positiv :love7

Er 9dpo i morgen og håper inderlig på festeblødning (krysser fingrene).

Er glad på dine vegne:Heartred
Takk :Heartred Krysser fingrene for deg :happy:
 
Spirehybelen - ppX(prøvere siden juli 17) - B1 - EL 31/01 - IKM 14/02


Litt treg med å joine her :p
 
Gratulerer så mye! Må være overveldende å få resultat etter å ha prøvd så lenge
Takk :Heartred Det ble noen tårer i morges for å si det sånn :) Tror liksom ikke helt på det enda, kommer nok til å bruke opp testene jeg har liggende de kommende dagene, for å se at de faktisk blir sterkere.
Har en digital jeg må sjekke utløpsdatoen på :hilarious: Den har ligget og ventet på at jeg skal få positiv test siden jeg kjøpte den for ett og et halvt år siden :hilarious:
 
Takk :Heartred Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå :hilarious: Har heldigvis fri fra jobb i dag, ellers tror jeg at det hadde skjedd mye rart der i dag :p

Hehe, tenker det jeg:hilarious: Mannen har vært helt vimsete siden vi fant det ut:p Satt på kaffetrakteren med bare kaffepulver i, men uten vann. Lagt bort bilnøklene, som tok meg 1 døgn å finne igjen(hengt de på knagg under en caps) der hvor vi henger jakkene våre. Glemt å dra ned rullegardinet til mini da han la han i senga for kvelden:laughing021 Så du er ikke alene:joyful: Utrolig koselig det endelig klaffet for dere:wav:Heartbigred:love7:Heartpink
 
Hehe, tenker det jeg:hilarious: Mannen har vært helt vimsete siden vi fant det ut:p Satt på kaffetrakteren med bare kaffepulver i, men uten vann. Lagt bort bilnøklene, som tok meg 1 døgn å finne igjen(hengt de på knagg under en caps) der hvor vi henger jakkene våre. Glemt å dra ned rullegardinet til mini da han la han i senga for kvelden:laughing021 Så du er ikke alene:joyful: Utrolig koselig det endelig klaffet for dere:wav:Heartbigred:love7:Heartpink
Hehe, så morro :hilarious:
Så bra at det har klaffet for dere også :Heartred
 
Gratulerer med alle positive tester! Og alle oss andre lykke til med neste pp!
 
F4140A15-09F0-4B2C-BAA7-A820A4CED221.jpeg
Tok en test til :hilarious: dette er på 2,5 timer siden sist dobesøk. Føler eg ser noe :rolleyes::rolleyes: ahh men sikkert ønskestrek :shy:

edit: bilde er forresten tatt etter 3 min :D så godt innafor tiden :shy:
 
Last edited:
Aner ikke.. har bare prøvd et par stk made sure før. Tenkte ta en selv i kveld:angelic: uff jeg er alt for gla i å teste

Hihi samme her! Men dette var første dagen eg tok to, har akkurat klart å holde meg de andre gangene, også synst eg egentlig at pengene er sykt kjipe å bruke, istedenfor å kjøpe meir enn 1 pakke per syklus prøver eg å tenke over ka en til pakke koster og ka en vin koster hahahha! Vil mye heller ha vin om mensen kjem :hilarious: så sånn er det eg prøver å ikkje bruke for mye tester per syklus :p:p Nå har eg bare 5 tester igjen ! Men ikm er i morra så tenke det burde holde :rolleyes:
 
Hihi samme her! Men dette var første dagen eg tok to, har akkurat klart å holde meg de andre gangene, også synst eg egentlig at pengene er sykt kjipe å bruke, istedenfor å kjøpe meir enn 1 pakke per syklus prøver eg å tenke over ka en til pakke koster og ka en vin koster hahahha! Vil mye heller ha vin om mensen kjem :hilarious: så sånn er det eg prøver å ikkje bruke for mye tester per syklus :p:p Nå har eg bare 5 tester igjen ! Men ikm er i morra så tenke det burde holde :rolleyes:
Lurt:rolleyes: jeg har angret så mange ganger over at jeg ikke har maaasse tester liggende, så jeg hamstrer! Haha. Da kan jeg teste når jeg føler for det. Men det er jo veldig bortkastet penger:angelic:
 
Lurt:rolleyes: jeg har angret så mange ganger over at jeg ikke har maaasse tester liggende, så jeg hamstrer! Haha. Da kan jeg teste når jeg føler for det. Men det er jo veldig bortkastet penger:angelic:

hahha eg angrer alltid litt også ! Så skjønnet godt at du har mange! Kommer til å bestille noen tidlig tester til neste syklus om denne ikkje går :hilarious::hilarious:
 
hahha eg angrer alltid litt også ! Så skjønnet godt at du har mange! Kommer til å bestille noen tidlig tester til neste syklus om denne ikkje går :hilarious::hilarious:

ja:angelic::angelic: jeg ble så ivrig etter å teste en make sure selv, så tok denne nå! Altså, er det vanlig med skygger på disse eller?? Skulle ikke tatt den, ble bare mer forvirret:wtf:
 

Vedlegg

  • 5491E9AF-E955-4BE5-A5E7-D4C446CF280C.jpeg
    5491E9AF-E955-4BE5-A5E7-D4C446CF280C.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 107
Back
Topp