Neei, lei for det
Det er skikkelig dritt men må bare fortsette å prøve, det må jo gå til slutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neei, lei for det
Det er jeg lei meg for Dritt når tanta kommer ønsker deg masse lykke til i neste pp, og sender en haug med gravidstøv
Det gjør det nok men fortsatt like dritt hver gang en blir så skuffa...Det er skikkelig dritt men må bare fortsette å prøve, det må jo gå til slutt
Så leitSpotter, kan settes på TR
Er jo også tidlig å teste Er det ikke? Trodde det ikke var vanlig å få positiv test før dagen før ikm ellerno...men.. om jeg tenker godt nok over det, så hadde jeg positive el-tester i 3 dager. Mulig jeg er bare 9dpo neida,nå skal jeg slutte og gi meg selv håp...
noen får ikkje før etter ikm, så er tidlig ja. kroppene våre er så forskjelligeEr jo også tidlig å teste Er det ikke? Trodde det ikke var vanlig å få positiv test før dagen før ikm ellerno...
Er jo også tidlig å teste Er det ikke? Trodde det ikke var vanlig å få positiv test før dagen før ikm ellerno...
Men bruker du få skyggestreker? For det er jo noe på den testen?11 dpo og er så lei for at jeg ikke bestilte tidligtester i sist uke
Vis vedlegget 348255
Skulle det ha klaffet denne pp så hadde det nok ikke slått ut på testene helt enda, så skuffer bare megselv når jeg begynner å teste så tidlig...
Men symptomer finnes det i massevis
- Helt siden 8dpo har jeg sovet ekstremt dårlig og drømmer helt syke drømmer
- Stuptrøtt og sliten på dagtid
- Mensenkrampene har gått over til små murringer
- Jeg fryser hele tiden
- Puppene vokser litt, men ikke ømme.
11 dpo og er så lei for at jeg ikke bestilte tidligtester i sist uke
Vis vedlegget 348255
Skulle det ha klaffet denne pp så hadde det nok ikke slått ut på testene helt enda, så skuffer bare megselv når jeg begynner å teste så tidlig...
- Jeg fryser hele tiden
11 dpo og er så lei for at jeg ikke bestilte tidligtester i sist uke
Vis vedlegget 348255
- Jeg fryser hele tiden
10dpo.. fikk ikke tatt på morgenurin, men... da var det nok skygge på make sure i går tipper spottingen begynner i løpet av dagen...
Ser strek her også. Jeg fikk først positiv test på kvelden 10 dpo, den var blenda om morgenen
Men bruker du få skyggestreker? For det er jo noe på den testen?
ser streken lett
Hæ!? What! Den streken kom visst bare på bildet, for var ikke der på testen.Ser strek
blir nok tatt en test i kveld også
Hæ!? What! Den streken kom visst bare på bildet, for var ikke der på testen.
De siste dagene har det kommet en liten skygge etter at testen er tørka, men ikke så veldig tydelig for samboeren min ser den ikke
Kan være litt utvanna urin i dag også da jeg sto opp en timestid mellom 4 og 5 fordi jeg ikke fikk sove
Synes den var ganske enkel å se på bildet blir spennende å se i morgen om den er sterkere!Hæ!? What! Den streken kom visst bare på bildet, for var ikke der på testen.
De siste dagene har det kommet en liten skygge etter at testen er tørka, men ikke så veldig tydelig for samboeren min ser den ikke
Kan være litt utvanna urin i dag også da jeg sto opp en timestid mellom 4 og 5 fordi jeg ikke fikk sove