❤IKM uke 6❤

I dag for 2 uker siden var vi til inseminering hos klinikk hausken, full i håp, sikker på at det skulle gå på første, fordi det var viktig med riktig innstilling følte eg. HELDIGVIS har vi 2 forsøk igjen. Å etter å ha lest litt på nettet om IUI så er det 50% sjangs for å lykkes når man tar 3 forsøk. 1 forsøk er kun 20-25. De meiner også at pga hormonbehandlingen før så trenger man som regel meir enn 1 gang før det går. Noe med at koppen kan trenge fleire behandlinger. Så eg har enda ikkje gitt opp fordi puppene er annerledes øm/sår enn de pleier, og eg såg ein ultrasvak rosa strek som ikkje ses på bilde.

Håper er der helt til TR melder sin ankomst :D
 
11 dpo og er så lei for at jeg ikke bestilte tidligtester i sist uke:bored:
upload_2021-2-10_9-6-16.jpeg

Skulle det ha klaffet denne pp så hadde det nok ikke slått ut på testene helt enda, så skuffer bare megselv når jeg begynner å teste så tidlig...
Men symptomer finnes det i massevis:wacky:
- Helt siden 8dpo har jeg sovet ekstremt dårlig og drømmer helt syke drømmer:android:
- Stuptrøtt og sliten på dagtid
- Mensenkrampene har gått over til små murringer
- Jeg fryser hele tiden
- Puppene vokser litt, men ikke ømme.
 
11 dpo og er så lei for at jeg ikke bestilte tidligtester i sist uke:bored:
Vis vedlegget 348255
Skulle det ha klaffet denne pp så hadde det nok ikke slått ut på testene helt enda, så skuffer bare megselv når jeg begynner å teste så tidlig...
Men symptomer finnes det i massevis:wacky:
- Helt siden 8dpo har jeg sovet ekstremt dårlig og drømmer helt syke drømmer:android:
- Stuptrøtt og sliten på dagtid
- Mensenkrampene har gått over til små murringer
- Jeg fryser hele tiden
- Puppene vokser litt, men ikke ømme.
Men bruker du få skyggestreker? For det er jo noe på den testen? :pompus:
 
11 dpo og er så lei for at jeg ikke bestilte tidligtester i sist uke:bored:
Vis vedlegget 348255
Skulle det ha klaffet denne pp så hadde det nok ikke slått ut på testene helt enda, så skuffer bare megselv når jeg begynner å teste så tidlig...
Men symptomer finnes det i massevis:wacky:
- Helt siden 8dpo har jeg sovet ekstremt dårlig og drømmer helt syke drømmer:android:
- Stuptrøtt og sliten på dagtid
- Mensenkrampene har gått over til små murringer
- Jeg fryser hele tiden
- Puppene vokser litt, men ikke ømme.

ser streken lett:woot:
 
11 dpo og er så lei for at jeg ikke bestilte tidligtester i sist uke:bored:
Vis vedlegget 348255
Skulle det ha klaffet denne pp så hadde det nok ikke slått ut på testene helt enda, så skuffer bare megselv når jeg begynner å teste så tidlig...
Men symptomer finnes det i massevis:wacky:
- Helt siden 8dpo har jeg sovet ekstremt dårlig og drømmer helt syke drømmer:android:
- Stuptrøtt og sliten på dagtid
- Mensenkrampene har gått over til små murringer
- Jeg fryser hele tiden
- Puppene vokser litt, men ikke ømme.

Ser strek:rolleyes:
 
10dpo.. fikk ikke tatt på morgenurin, men... da var det nok skygge på make sure i går:mad: tipper spottingen begynner i løpet av dagen...

Ser strek her også. Jeg fikk først positiv test på kvelden 10 dpo, den var blenda om morgenen:joyful:
 
Men bruker du få skyggestreker? For det er jo noe på den testen? :pompus:
ser streken lett:woot:
Hæ!?:pompus: What! Den streken kom visst bare på bildet, for var ikke der på testen.
De siste dagene har det kommet en liten skygge etter at testen er tørka, men ikke så veldig tydelig for samboeren min ser den ikke:hilarious:
Kan være litt utvanna urin i dag også da jeg sto opp en timestid mellom 4 og 5 fordi jeg ikke fikk sove:sorry:
 
Hæ!?:pompus: What! Den streken kom visst bare på bildet, for var ikke der på testen.
De siste dagene har det kommet en liten skygge etter at testen er tørka, men ikke så veldig tydelig for samboeren min ser den ikke:hilarious:
Kan være litt utvanna urin i dag også da jeg sto opp en timestid mellom 4 og 5 fordi jeg ikke fikk sove:sorry:

Håper for deg:Heartred
 
Hæ!?:pompus: What! Den streken kom visst bare på bildet, for var ikke der på testen.
De siste dagene har det kommet en liten skygge etter at testen er tørka, men ikke så veldig tydelig for samboeren min ser den ikke:hilarious:
Kan være litt utvanna urin i dag også da jeg sto opp en timestid mellom 4 og 5 fordi jeg ikke fikk sove:sorry:
Synes den var ganske enkel å se på bildet :) blir spennende å se i morgen om den er sterkere! :dummy::angelic:
 
Negativ test 9 og 10 dpo :/
Men synes det er rart, da jeg er ganske sikker på at jeg hadde festeblødning 7 og 8 dpo.strekker og stikker litt i livmor området støtt og stadig, men ikke så mye andre symptomer.

Håper på positiv test nærmere IKM(14/02) :)
 
Back
Topp