❤IKM uke 6❤

Vet ikke hvordan man siterer alle sammen her, men tusen takk!:love7 Nå kan jeg slappe liiitt mer av. Nå begynner vell bekymringen etter å ha gått gjennom en MA. Håper den holder hele veien:smiley-angelic001:Heartbigred
 
TR kom på tirsdag, så vidt 10 dagers lutealfase om man teller med mandagen hvor jeg fikk rosa på papiret først.

Gratulerer alle positive tester, dere som har prøvd en stund gir meg håp :Heartbigred Måtte spirene deres klamre seg fast med nebb og klør!
 
TR kom på tirsdag, så vidt 10 dagers lutealfase om man teller med mandagen hvor jeg fikk rosa på papiret først.

Gratulerer alle positive tester, dere som har prøvd en stund gir meg håp :Heartbigred Måtte spirene deres klamre seg fast med nebb og klør!

10 dagers lutealfase her også.. :sorry: Er det grunn til bekymring? Har hatt korte sykluser på 25 dager i snitt siden september. Merker at det bekymrer meg mer jo lenger tiden drar ut:oops:
 
TR kom på tirsdag, så vidt 10 dagers lutealfase om man teller med mandagen hvor jeg fikk rosa på papiret først.

Gratulerer alle positive tester, dere som har prøvd en stund gir meg håp :Heartbigred Måtte spirene deres klamre seg fast med nebb og klør!

Lei meg for at TR kom, det er så kjipt med den skuffelsen gang på gang:( Masse lykke til i neste pp:Heartred Stor klem
 
Back
Topp