❤IKM uke 6❤

Så kjipt:( får du ta neste forsøk ved første el ? Masse lykke til !:Heartred

ja heldigvis, snakka nettopp med de. Så nå håper eg bare at mensen kjem slik at eg kan få starta prossesen igjen :)

Tusen takk!
Føler så med alle dere som fortsatt venter på en positiv test.. vi har også vært igjennom noen mnd med skuffelser så vet at det er vondt:(
Jeg har også sett noe på babyplan testene dine, men ser du noe farge i de? Håper du kommer etter! :Heartred
Tusen takk:Heartred håper jeg bare produserer litt seint hcg og testen blir veldig positiv på ikm:smiley-angelic001 men har mistet litt troa da:sorry: Jeg klarer ikke se farge på strekene nei, er veldig svake. Syntes det var litt rart å få skyggestrek på babyplan testene, for det har aldri hendt med meg før (og jeg tester mye)...

Tusen takk:Heartred håper jeg bare produserer litt seint hcg og testen blir veldig positiv på ikm:smiley-angelic001 men har mistet litt troa da:sorry: Jeg klarer ikke se farge på strekene nei, er veldig svake. Syntes det var litt rart å få skyggestrek på babyplan testene, for det har aldri hendt med meg før (og jeg tester mye)...
Ikke for å gi falsk håp, men sist jeg ble gravid hadde jeg helt negativ test 12 dpo og fikk festeblødning samme dag- trodde først det var mensen så testet ikke før 14/15 dpo igjen og da var den positiv! Så det er ikke noe fasit på når man tester positivt :Heartred

Ikke for å gi falsk håp, men sist jeg ble gravid hadde jeg helt negativ test 12 dpo og fikk festeblødning samme dag- trodde først det var mensen så testet ikke før 14/15 dpo igjen og da var den positiv! Så det er ikke noe fasit på når man tester positivt :Heartred
Er vertfall et lite håp enda:Heartred Har kun vært gravid 1 gang før og da testa jeg bare med babyplan tidligtester. Testa positivt rundt 9-10dpo tror jeg. Fikk 1-2 på clearblue digital på ikm.
Når du testa negativ 12 dpo. Var det med tidlig eller vanlig test?

Streken er der i dag også- ikke så mye sterkere, men fikk positiv digital early :Heartred 11dpo
:smiley-bounce016
Hvordan skal jeg klare å holde det hemmelig til søndag?:nailbiting:

Gratulerer så mye:wav Skal jeg sette deg på gravid?:love7

Dagens ikm'ere:)
Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02
Ønskerbarn24 - 25 år - B1 - PP 23 - EL (IUI) 27.01 - IKM 11.02
Hvordan går det med dere?:)

Dagens ikm'ere:)
Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02
Ønskerbarn24 - 25 år - B1 - PP 23 - EL (IUI) 27.01 - IKM 11.02
Hvordan går det med dere?:)

Negativ test venter på TR, trur min ikm egt var i går. Litt usikker. Positiv el test var for 16 dager siden, insemineringen var 15 dager siden.

Negativ test venter på TR, trur min ikm egt var i går. Litt usikker. Positiv el test var for 16 dager siden, insemineringen var 15 dager siden.

Det er jeg lei meg for:(

Takker for omtanken, dette er så tøft :(

Uff ja, er en stor skuffelse når TR kommer gang på gang:( Og nok enda tøffere når man har vært gjennom IVF/ eller annen hjelp som inseminering:( Sender deg mange, store klemmer:Heartred

Dagens tester og graf:joyful:

Synptomer er nå ømme pupper, kvalme av og på, luktesans som en sporhund og mer trøtt:rolleyes:

20210211_085039.jpg

Screenshot_20210211-104127_FF App.jpg

Screenshot_20210211-104120_FF App.jpg

Back
Topp