Ønskespire21
Flørter med forumet
Så kjipt får du ta neste forsøk ved første el ? Masse lykke til !1 dag over , negativ test så da er det bare å vente på TR og se fram mot en iui runde til blæ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt får du ta neste forsøk ved første el ? Masse lykke til !1 dag over , negativ test så da er det bare å vente på TR og se fram mot en iui runde til blæ
Samme her! Ja jeg skal prøve å ikke bekymre meg så mye, selv om jeg hadde en MA i september... Jeg er bare glad for at det klaffet igjen, for bare de få mnd har føltes som en evighetGratulerer til oss! Håper det blir terminspirer.. Termin her blir 27.oktober
Så kjipt får du ta neste forsøk ved første el ? Masse lykke til !
Ååå gratulerer sååå mye!Jeg kan skrives opp på gravid
Samme her! Ja jeg skal prøve å ikke bekymre meg så mye, selv om jeg hadde en MA i september... Jeg er bare glad for at det klaffet igjen, for bare de få mnd har føltes som en evighet
Tusen takk håper jeg bare produserer litt seint hcg og testen blir veldig positiv på ikm men har mistet litt troa da Jeg klarer ikke se farge på strekene nei, er veldig svake. Syntes det var litt rart å få skyggestrek på babyplan testene, for det har aldri hendt med meg før (og jeg tester mye)...Tusen takk!
Føler så med alle dere som fortsatt venter på en positiv test.. vi har også vært igjennom noen mnd med skuffelser så vet at det er vondt
Jeg har også sett noe på babyplan testene dine, men ser du noe farge i de? Håper du kommer etter!
Ikke for å gi falsk håp, men sist jeg ble gravid hadde jeg helt negativ test 12 dpo og fikk festeblødning samme dag- trodde først det var mensen så testet ikke før 14/15 dpo igjen og da var den positiv! Så det er ikke noe fasit på når man tester positivtTusen takk håper jeg bare produserer litt seint hcg og testen blir veldig positiv på ikm men har mistet litt troa da Jeg klarer ikke se farge på strekene nei, er veldig svake. Syntes det var litt rart å få skyggestrek på babyplan testene, for det har aldri hendt med meg før (og jeg tester mye)...
Er vertfall et lite håp enda Har kun vært gravid 1 gang før og da testa jeg bare med babyplan tidligtester. Testa positivt rundt 9-10dpo tror jeg. Fikk 1-2 på clearblue digital på ikm.Ikke for å gi falsk håp, men sist jeg ble gravid hadde jeg helt negativ test 12 dpo og fikk festeblødning samme dag- trodde først det var mensen så testet ikke før 14/15 dpo igjen og da var den positiv! Så det er ikke noe fasit på når man tester positivt
Tidlig test mener jeg... Men på babyplan testene ser jeg ingen forskjell på strekene på tidlig og vanlig daEr vertfall et lite håp enda Har kun vært gravid 1 gang før og da testa jeg bare med babyplan tidligtester. Testa positivt rundt 9-10dpo tror jeg. Fikk 1-2 på clearblue digital på ikm.
Når du testa negativ 12 dpo. Var det med tidlig eller vanlig test?
Streken er der i dag også- ikke så mye sterkere, men fikk positiv digital early 11dpo
Hvordan skal jeg klare å holde det hemmelig til søndag?
Virkelig takknemmelig for svarene dine Hjelper veldig på humøret! Vært skikkelig emosjonell morgen dette her og gråter av alt og ingentingTidlig test mener jeg... Men på babyplan testene ser jeg ingen forskjell på strekene på tidlig og vanlig da
Det kan duGratulerer så mye Skal jeg sette deg på gravid?
Dagens ikm'ere
Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02
Ønskerbarn24 - 25 år - B1 - PP 23 - EL (IUI) 27.01 - IKM 11.02
Hvordan går det med dere?
Det kan du
Ønskespire21- 25år- b2- pp4 (etter ma) -el 31.2- ikm 14.2
Negativ test venter på TR, trur min ikm egt var i går. Litt usikker. Positiv el test var for 16 dager siden, insemineringen var 15 dager siden.
Det er jeg lei meg for
Takker for omtanken, dette er så tøft
Har ikke testet i dag, tester i morgen tidlig men temperaturen er nede på bunn igjen, så jeg antar at TR er like rundt hjørnetDagens ikm'ere
Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02
Ønskerbarn24 - 25 år - B1 - PP 23 - EL (IUI) 27.01 - IKM 11.02
Hvordan går det med dere?