❤IKM uke 6❤

Så kjipt:( får du ta neste forsøk ved første el ? Masse lykke til !:Heartred

ja heldigvis, snakka nettopp med de. Så nå håper eg bare at mensen kjem slik at eg kan få starta prossesen igjen :)
 
Tusen takk!
Føler så med alle dere som fortsatt venter på en positiv test.. vi har også vært igjennom noen mnd med skuffelser så vet at det er vondt:(
Jeg har også sett noe på babyplan testene dine, men ser du noe farge i de? Håper du kommer etter! :Heartred
Tusen takk:Heartred håper jeg bare produserer litt seint hcg og testen blir veldig positiv på ikm:smiley-angelic001 men har mistet litt troa da:sorry: Jeg klarer ikke se farge på strekene nei, er veldig svake. Syntes det var litt rart å få skyggestrek på babyplan testene, for det har aldri hendt med meg før (og jeg tester mye)...
 
Tusen takk:Heartred håper jeg bare produserer litt seint hcg og testen blir veldig positiv på ikm:smiley-angelic001 men har mistet litt troa da:sorry: Jeg klarer ikke se farge på strekene nei, er veldig svake. Syntes det var litt rart å få skyggestrek på babyplan testene, for det har aldri hendt med meg før (og jeg tester mye)...
Ikke for å gi falsk håp, men sist jeg ble gravid hadde jeg helt negativ test 12 dpo og fikk festeblødning samme dag- trodde først det var mensen så testet ikke før 14/15 dpo igjen og da var den positiv! Så det er ikke noe fasit på når man tester positivt :Heartred
 
Ikke for å gi falsk håp, men sist jeg ble gravid hadde jeg helt negativ test 12 dpo og fikk festeblødning samme dag- trodde først det var mensen så testet ikke før 14/15 dpo igjen og da var den positiv! Så det er ikke noe fasit på når man tester positivt :Heartred
Er vertfall et lite håp enda:Heartred Har kun vært gravid 1 gang før og da testa jeg bare med babyplan tidligtester. Testa positivt rundt 9-10dpo tror jeg. Fikk 1-2 på clearblue digital på ikm.
Når du testa negativ 12 dpo. Var det med tidlig eller vanlig test?
 
Er vertfall et lite håp enda:Heartred Har kun vært gravid 1 gang før og da testa jeg bare med babyplan tidligtester. Testa positivt rundt 9-10dpo tror jeg. Fikk 1-2 på clearblue digital på ikm.
Når du testa negativ 12 dpo. Var det med tidlig eller vanlig test?
Tidlig test mener jeg... Men på babyplan testene ser jeg ingen forskjell på strekene på tidlig og vanlig da:p
 
Streken er der i dag også- ikke så mye sterkere, men fikk positiv digital early :Heartred 11dpo
:smiley-bounce016
Hvordan skal jeg klare å holde det hemmelig til søndag?:nailbiting:

Gratulerer så mye:wav Skal jeg sette deg på gravid?:love7
 
Dagens ikm'ere:)
Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02
Ønskerbarn24 - 25 år - B1 - PP 23 - EL (IUI) 27.01 - IKM 11.02
Hvordan går det med dere?:)
 
Dagens ikm'ere:)
Stjerneskudd123, B1 — pp5 - el 27.01 - ikm 11.02
Ønskerbarn24 - 25 år - B1 - PP 23 - EL (IUI) 27.01 - IKM 11.02
Hvordan går det med dere?:)

Negativ test venter på TR, trur min ikm egt var i går. Litt usikker. Positiv el test var for 16 dager siden, insemineringen var 15 dager siden.
 
Negativ test venter på TR, trur min ikm egt var i går. Litt usikker. Positiv el test var for 16 dager siden, insemineringen var 15 dager siden.

Det er jeg lei meg for:(
 
Takker for omtanken, dette er så tøft :(

Uff ja, er en stor skuffelse når TR kommer gang på gang:( Og nok enda tøffere når man har vært gjennom IVF/ eller annen hjelp som inseminering:( Sender deg mange, store klemmer:Heartred
 
Dagens tester og graf:joyful:

Synptomer er nå ømme pupper, kvalme av og på, luktesans som en sporhund og mer trøtt:rolleyes:

20210211_085039.jpg

Screenshot_20210211-104127_FF App.jpg

Screenshot_20210211-104120_FF App.jpg
 
Back
Topp