❤IKM uke 6❤

Sniker fra en annen ikm gruppe, men husker nicket ditt fra tidligere når vi har delt samme ikm uke. Jeg er bare såååå glad på dine vegne! Testene dine er helt nydelig :love017
Gratulerer så mye!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Nåårh, tusen takk:love7 Nå ble jeg helt rørt her:sad010 Er SÅ stolt av testene mine:love017
 
Ikke så mye sterkere i dag, men fortsatt strek. Er veldig engstelig og redd for en ny MA så jeg bestilte meg UL i uke 7 og 9:angelic: føler det hjelper på.. Det er private timer, men skal prøve å få en av timene offentlig.

Ser stigning der:love017 Fiiine testene:Heartred
 
Tok en test i dag tidlig, var ikke morgenurin siden ungen stod opp halv 5. Den var helt blende hvit, så da blir det å vente til mandag og prøve å nyte helgen med ikke akt for stor skuffelse.

Samboeren klagde sån i går kveld på at jeg var så varm, klare derfor ikke å unngå å teste i fag tidlig
 
Er ikke så god på redigering, men har prøvd å gjøre om litt. Noen som ser noe her?
 

Vedlegg

  • 20210212_144735.jpg
    20210212_144735.jpg
    41,7 KB · Visninger: 106
TR :( tilbake til å prøve IVF igjen. 3,5 år, og enda ingen baby :(
 
TR :( tilbake til å prøve IVF igjen. 3,5 år, og enda ingen baby :(

Det er jeg ordentlig lei meg for:( Må være helt umenneskelig tøft å prøve over så mange år:(Ønsker deg masse lykke til videre med IVF:Heartred Sender deg en STOR klem:Heartbigred
 
11 dpo i dag! Første test blir i mårra tidlig og jeg klarer virkelig ikke å se for meg at den skulle bli positiv akkurat nå. Ikke et fiber i kroppen som føles gravid og ingen symptom på noe som helst :meh: merker jeg gir opp håpet nesten helt om den er negativ i mårra, men blir kort ventetid da IKM er på søndag.
 
Hyl! Hva tror dere? Haha dette var det jeg prøvde å unngå ved å teste seint. Er det skygge eller starten på noe tro? Om noen andre ser i det hele tatt? :p
 

Vedlegg

  • AB135EE7-FDC3-411F-8896-227DD3C68A8D.jpeg
    AB135EE7-FDC3-411F-8896-227DD3C68A8D.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 118
12 dpo idag, ikm var på torsdag (10dpo).

Fremdeles forhøyet tempz men ikke trifasisk.
Åååh jeg blir gaaal. Det er vanskelig nok med kort lutealfase, men å vente på strek... blæh
 

Vedlegg

  • 20210213_062118.jpg
    20210213_062118.jpg
    18,2 KB · Visninger: 97
12 dpo idag, ikm var på torsdag (10dpo).

Fremdeles forhøyet tempz men ikke trifasisk.
Åååh jeg blir gaaal. Det er vanskelig nok med kort lutealfase, men å vente på strek... blæh
Så antydninger på den redigerte, men ikke noe særlig på denne... Det er vel positivt at tr ikke har kommet enda da? :Heartred
 
Hyl! Hva tror dere? Haha dette var det jeg prøvde å unngå ved å teste seint. Er det skygge eller starten på noe tro? Om noen andre ser i det hele tatt? :p

Ser:rolleyes:
 
Back
Topp