Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter fortsatt på positiv El test Håper den blir positiv snart får bare fortsette å teste.. All denne prøvingen, det innebærer så fryktelig mye venting. Ikke bra for en utålmodig sjel som meg
Vis vedlegget 347299
Da er vi to.. hatt alle tegn på at el nærmer seg nå i 3 dager, men fortsatt lite utslag på tester blir gal. Utålmodig selv..
Nick FruVisvas - alder27 - PP1 - B2 - EL28.01- IKM 11.02
1 DPO i dag i følge premom! Kjenner jeg både gruer og gleder meg til å begynne å teste. Mistet i MA i uke 17 i begynnelsen av desember. Håper jeg blir fort gravid igjen
Advokato - 27 år - PP 6 - B2 - EL 28.01 - IKM 10.02/13.02
Premom sier IKM er 10.02 fordi eggløsningen kom 3 dager tidligere enn den forventet, men det korter ned syklusen til 26 dager da Jeg har hatt stabil syklus på 29 dager siden November, da var det 32 dager, så var det 29 dager i Oktober igjen. Før det var det to lang sykluser pga den kjemiske aborten. Jeg tror jeg har gått tilbake til stabil syklus på rundt 29-30 dager, så tipper forventet mens er rundt 13.02.
Samme. Masse El-slim, øm i magen osv.. Men bare negative tester
samme her.. aldri hatt så mye el-slim heller. Satser på at vi får positive tester snart
Jeg og lykke til!Jaa Har heldigvis ganske mange EL tester liggende så her skal det testes jevnt og trutt
Så vondt å høre du mistet så seint i en MA Må ha vært helt forferdelig Livet er skikkelig urettferdig til tider Velkommen inn hit
Snaaart positiv? Må ta en til i ettermiddag Nå må den bare stige altså
Vis vedlegget 347332
Snaaart positiv? Må ta en til i ettermiddag Nå må den bare stige altså
Vis vedlegget 347332
den er jo på gang. Her er min nå. Er også cd14.. masse murringer og slim