❤IKM uke 6❤

Tempen var økt en del i dag, og er nesten redd el var allerede i går.. i så fall har vi ikke fått sikra oss så gode sjanser denne mnd. :(

rakk en gang i går og en gang 4 dager før det.. nå håper jeg nesten temp går ned igjen i mårra tidlig heller enn å øke mer

Vis vedlegget 347141

Om EL har vært, så håper jeg for dere:Heartred Forrige gang jeg ble gravid hadde vi kun sex på den første dagen med maks på monitor.

I følge tempkurven, sammenlignet med forrige syklus, ser det ut til at EL er rett rundt hjørnet. Forhåpentligvis et par dager tidligere. Jeg synes det er så spennende å tempe, hvert fall når man etterhvert kan se et mønster! :woot:

Håper på snarlig EL:smiley-bounce012

Spennende at vi alle snart er i dpo-land, blåser babystøv over på oss alle :)

Jeg har tatt letrozol cd 3-7, ul i går viste én follikel på 21 mm
Legen regnet med eggløsning om 1-2 dager. Slimhinner ser bra ut. Krysser fingre og tær :D
El-testen fra CD viste fast smilefjes på mandag, og strimmeltestene fra BP viser jevn stigning fortsatt. Tempen er fremdeles stabil.
Noen som vet noe ang follikkelstørrelse her? Hvis den ikke slipper før i morgen, blir ikke den ganske stor da? :p

Så spennende:D

Angående folikkelstørrelse, så vet jeg dessverre ikke:happy118 Masse lykke til:Heartred

Cd12 og dagene snegler seg forbi.. el-testene går opp og ned som vanlig, men akkurat i kveld veldig negative :( satser på og ikke ha sen el denne mnd, sist PP på dag 20:wtf:

Takk for det, fikk en liten psykisk knekk ved forrig mensen så krysser alt for at det lykkes nå ❤

Skjønner, alltid tungt når mensen kommer:( Masse lykke til i denne PP, håper spiren sitter:Heartred

Cd12 og dagene snegler seg forbi.. el-testene går opp og ned som vanlig, men akkurat i kveld veldig negative :( satser på og ikke ha sen el denne mnd, sist PP på dag 20:wtf:

Har du prøvd salvie-te? Det hjalp meg veldig mot lange sykluser:) Hadde kort og lang syklus annenhver pp på hhv EL dag 15 og EL dag 24. Etter jeg begynte med salvie-teen har jeg hatt el på dag 14 og dag 15:happy119

Hopper inn her jeg, fikk positiv eggløsningstest to dager etter forventa. Så Premom flytta IKM til uke 6 istedet :happy:
MariaS - 29 år - PP20 - B3 - EL 26.01 - IKM 09.02

Når eggløsningstesten har blitt negativ igjen, betyr det da at egget har sluppet? Nybegynner på eggløsningstesting :)
Screenshot_20210126-213546.png

Hopper inn her jeg, fikk positiv eggløsningstest to dager etter forventa. Så Premom flytta IKM til uke 6 istedet :happy:
MariaS - 29 år - PP20 - B3 - EL 26.01 - IKM 09.02

Når eggløsningstesten har blitt negativ igjen, betyr det da at egget har sluppet? Nybegynner på eggløsningstesting :)
Vis vedlegget 347202

Velkommen inn hit:Heartred EL er dagen etter positiv test, regner man gjerne med(EL kommer gjerne 12-48 timer etter positiv test), men man vet ikke eksakt når EL er hvis ikke man temper:)

Har du prøvd salvie-te? Det hjalp meg veldig mot lange sykluser:) Hadde kort og lang syklus annenhver pp på hhv EL dag 15 og EL dag 24. Etter jeg begynte med salvie-teen har jeg hatt el på dag 14 og dag 15:happy119

ja jeg har drukket to kopper om dagen etter ditt tips sist PP:rolleyes: hehe. Trodde på et tidspunkt at jeg fikk el tidlig, men så ble testen svakere igjen. Har hoppet opp og ned.. Men det er fortsatt bare cd12, så mye kan skje enda:angelic::happy: jeg gir ikke opp, hehe

ja jeg har drukket to kopper om dagen etter ditt tips sist PP:rolleyes: hehe. Trodde på et tidspunkt at jeg fikk el tidlig, men så ble testen svakere igjen. Har hoppet opp og ned.. Men det er fortsatt bare cd12, så mye kan skje enda:angelic::happy: jeg gir ikke opp, hehe

Jeg har trua:angel5 Sikkert positiv test om noen dager:joyful: Funka som bare det for min del:happy119

Håper håper!!:happy::happy: Hater ventingen!! Vil til dpo-land! Hehe

Skjønner deg godt:) I dpoland er jobben gjort, og når man har lagt inn babyaksjer, så får man ikke gjort mer enn det:happy: Krysser fingrene for tidlig EL:Heartred

4 dpo og Ladycomp'n er enig med FF denna gangen:D Størst sjans for jente:dummy1: Vi får nå se:rolleyes:

20210128_070425.jpg

20210128_070645.jpg

4 dpo og Ladycomp'n er enig med FF denna gangen:D Størst sjans for jente:dummy1: Vi får nå se:rolleyes:

Vis vedlegget 347207
Vis vedlegget 347208
Så gøy når det ikke er noen tvil! Bare noen dager igjen før du vet, da :D

jeg kan ikke si jeg ble så mye klokere av dagens temp :bored: akkurat nå er den i litt ingenmannsland. Pleier å ha over 36,6 dagen etter el, og i dag var den 36,58 - akkurat i grenseland :hilarious: får se igjen i mårra. Går den opp i mårra tipper jeg FF setter kryss på cd 14 snart. Men håper på cd 15 - aksjemessig :angelic:

D1C284BA-B7F8-4853-9E03-655722ACF017.jpeg

Så gøy når det ikke er noen tvil! Bare noen dager igjen før du vet, da :D

jeg kan ikke si jeg ble så mye klokere av dagens temp :bored: akkurat nå er den i litt ingenmannsland. Pleier å ha over 36,6 dagen etter el, og i dag var den 36,58 - akkurat i grenseland :hilarious: får se igjen i mårra. Går den opp i mårra tipper jeg FF setter kryss på cd 14 snart. Men håper på cd 15 - aksjemessig :angelic:

Vis vedlegget 347211

Veldig spennende, første test ryker på søndag når jeg er 7 dpo:joyful: Så får vi nå se:rolleyes:

Jeg synes det ser ut som EL var den på CD 14 :angel5 Er kun én :sign17 som skal til:love7 Håper for deg:Heartred

Back
Topp