❤IKM uke 6❤

Jeg kan slettes fra listen da samboer plutselig ikke vil ha flere barn (han har 2 fra før. Jeg ingen).

Åneei, så utrolig leit å høre:( Håper han ombestemmer seg. Sender deg mange klemmer:Heartred

Jeg vet ikke. Han har vært opp og ned tidligere å. 3 siste månedene så har han vært stabil men ellers ustabil. Har kjempet for dette i 7 mnd tidligere også.. Sitter selv med tanken om hva er meningen med livet uten barn og familie..
Du kan jo la han ta ansvar for prevensjon? Snakk uansett med han om hvordan du har det

Jeg vet ikke. Han har vært opp og ned tidligere å. 3 siste månedene så har han vært stabil men ellers ustabil. Har kjempet for dette i 7 mnd tidligere også.. Sitter selv med tanken om hva er meningen med livet uten barn og familie..

Høres ut som en utrolig vanskelig situasjon å stå oppi:( Viktig å snakke ordentlig ut om hva dere begge føler rundt dette. Håper det ordner seg. Stor klem:Heartred

Henger litt med dere siden jeg tror jeg nærmer meg El:happy: men venter med å melde meg inn siden jeg har vært med i både ikm uke 4 og 5, men det ble ikke noe El da. Cd 26, så nå håper jeg det er min tur snart:happy: El-testen økte hvertfall i styrke i dag.

Ååh :sorry: hvorfor plutselig ombestemme seg? Vet han hva du føler om det? Masse klemmer til deg :Heartred

Han sier han har nok med dem 2 han har plutselig. Ja han vet det meget godt :sorry:, han vet godt hvor viktig familie er for meg å det å få barn. Var gravid i desember men mistet desverre.. Har holdt på i 7 8 mnder med kamp om å få han med på å få barn. På tiden vi har hadd prøveprosjektet så har han vært ustabil med det å vil å ikke vil. Veldi trist da hele meningen med livet for meg er å få barn å stift egen familie. Vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre:facepalm::arghh:

Han sier han har nok med dem 2 han har plutselig. Ja han vet det meget godt :sorry:, han vet godt hvor viktig familie er for meg å det å få barn. Var gravid i desember men mistet desverre.. Har holdt på i 7 8 mnder med kamp om å få han med på å få barn. På tiden vi har hadd prøveprosjektet så har han vært ustabil med det å vil å ikke vil. Veldi trist da hele meningen med livet for meg er å få barn å stift egen familie. Vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre:facepalm::arghh:
Jeg blir så lei meg på dine vegne og vet veldig godt hvordan du har det. Om du vil snakke, så er det bare å sende meg en privat melding! Har vært i samme situasjon som deg. Jeg forstår også at det er vanskelig å vite hva man skal gjøre :( Men syns det er så rart å plutselig skulle endring mening, når han vet hva dette betyr for deg! Føler så veldig med deg :(:Heartpink

CD 16 og tror jeg er 1 dpo idag:joyful: Gleder meg til FF setter kryss:smiley-bounce016

20210125_065003.jpg

CD13 og det som ser ut som for meg en positiv eggløsningstest :D får se om den blir sterkere eller svakere i løpet av dagen. Pleier å få eggløsning CD12 eller CD13.

Vedlegg

• IMG_20210125_083822.jpg
    IMG_20210125_083822.jpg
    20,5 KB · Visninger: 53
Last edited:
Godt jeg har noen dager til før eggløsning siden jeg tok celleprøve idag. o_O Ikke helt klar for å gjøre noe idag kjenner jeg:hilarious:

Så spennende at dere allerede er i dpo-land! Håper på å komme dit snart jeg og - CD13 i dag! Men har en rar følelse av at denne syklusen blir lang :bored:

kunne ønske jeg var i dpoland og. Cd 10 hero_O pleier du å ha varierende sykluser?
Før barn 1 og 2 hadde jeg stort sett el på CD22-24, men nå når jeg prøver på barn 3 har jeg de to siste gangene hatt el CD15. Så vet ikke om det er unntak eller «ny standard», men håper det siste, for da blir det ikke så mye venting :p men tør ikke håpe på det egentlig - forberedt på seinere EL så jeg ikke skal bli alt for utolmodig. Har ingen spesielle indikatorer på at el er underveis, så derfor jeg fikk den følelsen av at det blir lang syklus denne runden

Før barn 1 og 2 hadde jeg stort sett el på CD22-24, men nå når jeg prøver på barn 3 har jeg de to siste gangene hatt el CD15. Så vet ikke om det er unntak eller «ny standard», men håper det siste, for da blir det ikke så mye venting :p men tør ikke håpe på det egentlig - forberedt på seinere EL så jeg ikke skal bli alt for utolmodig. Har ingen spesielle indikatorer på at el er underveis, så derfor jeg fikk den følelsen av at det blir lang syklus denne runden

Da får vi håpe syklusen ikke blir så lang:happy: kan skjønne ventingen blir lang om syklusen er lengre:(

Forrige pp (den med kryss) og inneværende. Ganske så forskjellige synes jeg? Selv om den med kryss har temp til litt ulike tidspunkt er det rart at de er så veldig ulike?

Vedlegg

• Screenshot_20210125_123036_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210125_123036_com.period.tracker.lite.jpg
    24,8 KB · Visninger: 50
  • Screenshot_20210125_123056_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210125_123056_com.period.tracker.lite.jpg
    26,9 KB · Visninger: 52
Ingen positiv el test enda, men masse EL slim! Aldri opplevd så mye før. Mulig grapefruktjuice har effekt :D:D

Fjerde dagen med høy på monitor. El testene har økt i styrke så jeg håper på maksimal i morgen og onsdag. :-). Har hatt el slim også. Det har jeg ikke hatt de siste to syklusene etter Sa i november. Ønsker meg et lite Oktobernurk:-)

Hyl! Glem alt jeg sa om at jeg tror det blir lang syklus! I går kom alle el-tegn med et smell og i dag er tempen kjempelav! Nesten så jeg er stressa for at vi missa den :hilarious: skulle aksjonere i går kveld, men så våkna minstemor akkurat da vi skulle legge oss. Så nå håper jeg ikke EL faktisk er allerede i dag på CD14 men drøyer et par dager så vi rekker noe action :D:eek:

Back
Topp