mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hahaha! Goood helg
Hahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha! Goood helg
Cd 8 bare og «high» eltest det har aldri skjedd før.. kansje er el her snart allerede?? Første gang med salvie-te, kanskje den funker?
Salvie- te har forkortet mine sykluser betydelig Har førhen hatt EL annenhver syklus på dag 15 i den korte og i den lang gjerne først på CD 24. I disse to syklusene jeg har brukt salvie-te har EL vært på CD 14 og CD 15.
Tenker du får positiv test i morgen
sykt så deilig! men om jeg får positiv test i morgen og eggløsning er cd 10, er ikke det alt for tidlig? Mtp modent egg osv? Jeg vet ikke
Hvor mye te drikker du?
Tror jeg hadde EL i dag, men tester ikke da..
La inn aksjer i dag, eneste runden med aksjer denne perioden. Så da spørs det om det blir noe spire ut av det.. Akkurat nå er vi litt sånn at klaffer det, så klaffer det. Gjør det ikke det, så blir vi nok å utsette prøvingen noen måneder, så timingen blir bedre (med tanke på jobb, studier osv). CD14 i dag forresten.
Tror ikke det har så mye å si, man får ikke EL før kroppen er klar til å slippe egget, tror jeg!? Temper i tillegg, så jeg ser om egget har slipt Ja, sykt stor forskjell, hadde ikke trua overhodet, mem jaggu hjalp det noe innmari og Drikker en kopp morgen og kveld. Bruker en toppet teskje i tesila
hmm vi for se! Spennende! Har ikke orket temping enda..To kopper daglig her også. Smaker jo godt også