mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
2 dpo idag og regner med FF setter kryss imorgen Måtte den neste uka gå fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ugh, jeg tror eggløsning har vært og jeg blør fortsatt etter MA så da er nok denne PP utelukket.
Vil du fjernes fra lista?
Ja, kan likeså godt det.
Ønsker_flere_barn - 30 - PP7 (pp3 etter exu) - B2 - EL 31/1 - IKM 14/2
Hei dere må har jeg gått fra gruppe til gruppe for er så forvirra over denne syklusen.
Men til spørsmålet.
I går trodde jeg at jeg hadde blitt gravid siden mye syntomer stemmer med det meste utenom ømme pupper.
Så jeg tok en el-test bare for morroskyld den var som dere ser på bilde.
Å i dag tok jeg en av vær bare for å være på den sikre siden å den g-testen var blenda Men el-testen var enda 2 treker på (veldig forvirra) siden jeg skulle egentlig hatt mens den 2 februar. Men ettersom den el-testen virket positiv så har jeg endret det på flo appen. Så nå er det 11 som er mens dato som igjen er veldig rart for da har jeg plutselig 48 dagers syklus (enda mer forvirra) har vanligvis mellom 38-42 dager i vær syklus så er det noen som har opplevd dette før?
Jeg la inn aksjer i går kveld men måtte på do med en gang for holdt på å tipse på meg. Men skal ta ny runde i dag vis det er noe poeng? Er det for sent?
Hilsen veldig forvirra å usikker
Amilie <3 - 30 - pp - b - EL ca 26.1 - ikm ca 11.2