❤IKM uke 6❤

2 dpo idag og regner med FF setter kryss imorgen:rolleyes: Måtte den neste uka gå fort:D

20210126_103448.jpg

Ugh, jeg tror eggløsning har vært og jeg blør fortsatt etter MA så da er nok denne PP utelukket.

Vedlegg

• Screenshot_20210126-110004_Premom.jpg
    Screenshot_20210126-110004_Premom.jpg
    33,5 KB · Visninger: 53
Tempdropp i dag og maksimal på monitor pluss positive el tester på morgenen. Eggløsning i morgen påCD15. Som jeg gleder meg til jeg er i DPO land :-)

:smiley-bounce015

PT satte kryss på gårsdagen, og regner meg som 1 dpo idag. Da er IKM ca 8. Februar. En liten tempøkning kombinert med spotting igår er nok årsaken til det. Så får vi se da om blødning rundt EL betyr økt fertilitet! Det hadde ikke vært feil med ett svangerskap nå, selv om det betyr at vi sannsynligvis ikke får reist til Norge tidlig høst som planlagt :p

D9D2819B-EF73-4C19-9C54-B07EE122423B.jpeg

Satser på å joine dpo-klubben i nær fremtid :angelic: takker gjerne ja til el i mårra eller dagen etter så vi rekker å sikre oss litt mer med sjansene. Blir spennende å se hva tempen er i mårra tidlig!

Tester etter EL denne ppen. Ikke positiv enda men håper på positiv test om et par dager :joyful: Satser på å legge inn aksjer hver dag nå frem til overstått positiv test:) Drømmer så mye om baby for tiden.. :dummy: "alle" er gravid rundt meg. Begynner å bli utålmodig selvom jeg bare er på pp 6:shy:

Fant en babyplan el-test gjemt undrr vasken i dag.. og den var positiv, så er vel el i morgen eller på torsdag da :)

3 dpo og FF satte kryss idag:smiley-bounce012 Første test ryker nok søndag, da er jeg 7 dpo:rolleyes: Håper sånn på en liten oktoberspire:love7

20210127_074951.jpg

PT satte nytt kryss, denne gangen på gårsdagen. Etter ett nytt temphopp idag. Så får vi se om det flyttes enda en gang.

I følge tempkurven, sammenlignet med forrige syklus, ser det ut til at EL er rett rundt hjørnet. Forhåpentligvis et par dager tidligere. Jeg synes det er så spennende å tempe, hvert fall når man etterhvert kan se et mønster! :woot:

Vedlegg

• Skjermbilde 2021-01-27 kl. 09.14.42.png
    Skjermbilde 2021-01-27 kl. 09.14.42.png
    139,2 KB · Visninger: 57
Tempen var økt en del i dag, og er nesten redd el var allerede i går.. i så fall har vi ikke fått sikra oss så gode sjanser denne mnd. :(

rakk en gang i går og en gang 4 dager før det.. nå håper jeg nesten temp går ned igjen i mårra tidlig heller enn å øke mer

CCC0E3F0-E147-409E-8683-4EA85BC2747D.jpeg

Spennende at vi alle snart er i dpo-land, blåser babystøv over på oss alle :)

Jeg har tatt letrozol cd 3-7, ul i går viste én follikel på 21 mm
Legen regnet med eggløsning om 1-2 dager. Slimhinner ser bra ut. Krysser fingre og tær :D
El-testen fra CD viste fast smilefjes på mandag, og strimmeltestene fra BP viser jevn stigning fortsatt. Tempen er fremdeles stabil.
Noen som vet noe ang follikkelstørrelse her? Hvis den ikke slipper før i morgen, blir ikke den ganske stor da? :P

Fikk maksimal på monitor igår, og la inn aksjer når vi la oss, kan det holde til en spire? :) <3
Har vært litt hektisk den siste stunden så ikke rukket å legge inn aksjer før:(

Hei dere må har jeg gått fra gruppe til gruppe for er så forvirra over denne syklusen.
Men til spørsmålet.
I går trodde jeg at jeg hadde blitt gravid siden mye syntomer stemmer med det meste utenom ømme pupper.
Så jeg tok en el-test bare for morroskyld den var som dere ser på bilde.
Å i dag tok jeg en av vær bare for å være på den sikre siden å den g-testen var blenda Men el-testen var enda 2 treker på (veldig forvirra) siden jeg skulle egentlig hatt mens den 2 februar. Men ettersom den el-testen virket positiv så har jeg endret det på flo appen. Så nå er det 11 som er mens dato som igjen er veldig rart for da har jeg plutselig 48 dagers syklus (enda mer forvirra) har vanligvis mellom 38-42 dager i vær syklus så er det noen som har opplevd dette før?
Jeg la inn aksjer i går kveld men måtte på do med en gang for holdt på å tipse på meg. Men skal ta ny runde i dag vis det er noe poeng? Er det for sent?
Hilsen veldig forvirra å usikker

Amilie <3 - 30 - pp - b - EL ca 26.1 - ikm ca 11.2

Vedlegg

• 20210126_192405.jpg
    20210126_192405.jpg
    16,8 KB · Visninger: 58
Hei dere må har jeg gått fra gruppe til gruppe for er så forvirra over denne syklusen.
Men til spørsmålet.
I går trodde jeg at jeg hadde blitt gravid siden mye syntomer stemmer med det meste utenom ømme pupper.
Så jeg tok en el-test bare for morroskyld den var som dere ser på bilde.
Å i dag tok jeg en av vær bare for å være på den sikre siden å den g-testen var blenda Men el-testen var enda 2 treker på (veldig forvirra) siden jeg skulle egentlig hatt mens den 2 februar. Men ettersom den el-testen virket positiv så har jeg endret det på flo appen. Så nå er det 11 som er mens dato som igjen er veldig rart for da har jeg plutselig 48 dagers syklus (enda mer forvirra) har vanligvis mellom 38-42 dager i vær syklus så er det noen som har opplevd dette før?
Jeg la inn aksjer i går kveld men måtte på do med en gang for holdt på å tipse på meg. Men skal ta ny runde i dag vis det er noe poeng? Er det for sent?
Hilsen veldig forvirra å usikker

Amilie <3 - 30 - pp - b - EL ca 26.1 - ikm ca 11.2

Når man nærmer seg mens, så blir gjerne eltesten omtrent positiv. Men kan godt legge deg til lista fordet om?

Back
Topp