❤IKM uke 6❤

Veldig spennende, første test ryker på søndag når jeg er 7 dpo:joyful: Så får vi nå se:rolleyes:

Jeg synes det ser ut som EL var den på CD 14 :angel5 Er kun én :sign17 som skal til:love7 Håper for deg:Heartred
Takk ❤️ Ja det et jo et håp dersom det var cd14! Får isf kryss i mårra :) om ikke kan jo plutselig tempen falle igjen og el plutselig komme på dag 22+ som før :p spennende dette her!

krysser fingrende for søndag! Spent på dine vegne og håper på strek!!

EL på cd 14, og det stemmer med at symptomene "slapp" endel da. 3 dpo idag, og IKM 8. Februar

Vedlegg

• Screenshot_20210128_085205_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210128_085205_com.period.tracker.lite.jpg
    27,1 KB · Visninger: 38
Første gang jeg prøver å melde meg inn i IKM gruppe, men en gang må jo alltid være den første...

Jeg er Bringebær7 - 35 år - pp2 etter MA (pp18 totalt) - B2 - el 28/1 - IKM 12/2

Morsomt å prøve dette også :Heartred

Første gang jeg prøver å melde meg inn i IKM gruppe, men en gang må jo alltid være den første...

Jeg er Bringebær7 - 35 år - pp2 etter MA (pp18 totalt) - B2 - el 28/1 - IKM 12/2

Morsomt å prøve dette også :Heartred

Velkommen skal du være:Heartred Og masse lykke til:Heartpink

Takk ❤️ Ja det et jo et håp dersom det var cd14! Får isf kryss i mårra :) om ikke kan jo plutselig tempen falle igjen og el plutselig komme på dag 22+ som før :p spennende dette her!

krysser fingrende for søndag! Spent på dine vegne og håper på strek!!

Jeg tror EL har vært nå og at du er i dpoland:joyful: Og så absolutt sjans for spire i magen:Heartred Veldig spennende, spent på tempen din imorgen:rolleyes:

Takk, hadde blitt veldig glad for de to magiske strekene nå:rolleyes: 5 pp siden vi mista i kjemisk, så blitt noen pp siden da:oops:

Spotting 4-5 dpo:wacky: må ha bommet kraftig på el denne pp:banghead: venter bare på tr

Spotting 4-5 dpo:wacky: må ha bommet kraftig på el denne pp:banghead: venter bare på tr

Kan jo evt være en festeblødning? Det var det første som slo meg:)

Er lov å håpe men kjenner jeg min flaks rett så er det ikke det:wacky: har mensmurringer også

Det kan man ha under festeblødning også, håper masse for deg:Heartred

Nei syns det blir så stressende med all den testingen så har droppa det. Går bare ut i fra el smerter og en app. Ikke rart det blir upresist :p
Jeg temper. Synes ikke det er så ille stressende :p men da har jeg rimelig god peil med tanke på at syklusene mine har vært ganske stabile etter svangerskap

Melde meg inn her. Er Cd 19 i dag og 2 dpo. El kommer veldig seint denne gangen.
Håper positiv g-test og Oktober baby:dummy::dummy:
Frukt88 - PP16 -B3 - EL 26/1- IKM 9/2

Ble neppe el på cd 14, så da er vel kanskje syklus litt lenger denne gangen :p

FD760C86-94CF-4C9E-8966-76E7CEB5FD0A.jpeg

Back
Topp