TakkVeldig spennende, første test ryker på søndag når jeg er 7 dpoSå får vi nå se
Jeg synes det ser ut som EL var den på CD 14Er kun én
som skal til
Håper for deg
![]()
krysser fingrende for søndag! Spent på dine vegne og håper på strek!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkVeldig spennende, første test ryker på søndag når jeg er 7 dpoSå får vi nå se
Jeg synes det ser ut som EL var den på CD 14Er kun én
som skal til
Håper for deg
![]()

Første gang jeg prøver å melde meg inn i IKM gruppe, men en gang må jo alltid være den første...
Jeg er Bringebær7 - 35 år - pp2 etter MA (pp18 totalt) - B2 - el 28/1 - IKM 12/2
Morsomt å prøve dette også![]()
Og masse lykke til
TakkJa det et jo et håp dersom det var cd14! Får isf kryss i mårra
om ikke kan jo plutselig tempen falle igjen og el plutselig komme på dag 22+ som før
spennende dette her!
krysser fingrende for søndag! Spent på dine vegne og håper på strek!!
Og så absolutt sjans for spire i magen
Veldig spennende, spent på tempen din imorgenCd 13, LH testene stiger og elslim har kommet. Da er det bare til å legge inn aksjer![]()

Spotting 4-5 dpomå ha bommet kraftig på el denne pp
venter bare på tr
Er lov å håpe men kjenner jeg min flaks rett så er det ikke detKan jo evt være en festeblødning? Det var det første som slo meg![]()
har mensmurringer ogsåEr lov å håpe men kjenner jeg min flaks rett så er det ikke dethar mensmurringer også

Var trDet kan man ha under festeblødning også, håper masse for deg![]()
Var trtrodde jeg var 4-5 dpo
![]()

Isj! Testet du etter El?Var trtrodde jeg var 4-5 dpo
![]()
TakkSå leit at det var TR som komDet var kjedelig
Ønsker deg masse lykke til i neste PP
![]()

Nei syns det blir så stressende med all den testingen så har droppa det. Går bare ut i fra el smerter og en app. Ikke rart det blir upresistIsj! Testet du etter El?
Jeg temper. Synes ikke det er så ille stressendeNei syns det blir så stressende med all den testingen så har droppa det. Går bare ut i fra el smerter og en app. Ikke rart det blir upresist![]()