Ja, forrige syklus og denne Så det har ikke funket her altså! Kan ikke ha gått glipp av EL heller og tempen sier jo heller ikke at det har vært noen EL ..Så du har prøvd?
Men det er jo så bra at det har hatt effekt for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, forrige syklus og denne Så det har ikke funket her altså! Kan ikke ha gått glipp av EL heller og tempen sier jo heller ikke at det har vært noen EL ..Så du har prøvd?
Hadde en sånn hjelper jeg også for ca 1 år sidenNår 2-åringen skal hjelpe til....
Vis vedlegget 347393
Fortsatt positive fortsett å teste! Når testen er negativ igjen så har vel egget sluppetHvordan tolker jeg dette? Fortsatt positiv? Eller? Er EL i dag selvom testene er sterke? Bør jeg fortsatt teste?
Vis vedlegget 347403
Fortsatt positive fortsett å teste! Når testen er negativ igjen så har vel egget sluppet
Egget slipper vel innen 24 timer etter negativ test hvis jeg ikke husker heeeeelt feil. Men ikke arrester meg på det Temper du også eller?Tar en til i kveld da.. Såå, om jeg tester negativ i kveld, er EL i dag eller i morgen da?
Tar en til i kveld da.. Såå, om jeg tester negativ i kveld, er EL i dag eller i morgen da?
Egget slipper vel innen 24 timer etter negativ test hvis jeg ikke husker heeeeelt feil. Men ikke arrester meg på det Temper du også eller?
12-24 timer etter første positive står det på nett
Egget slipper vel innen 24 timer etter negativ test hvis jeg ikke husker heeeeelt feil. Men ikke arrester meg på det Temper du også eller?
Tror det er veldig individuelt. Jeg har alltid el-smerter etter eggløsningHer er det mange drevne testere!
Et spm ang eggløsning: Når man har EL-smerter, da har ikke egget sluppet enda, ikke sant?
Så ikke forseint med en ny runde med aksjeinnsats?
Her er det mange drevne testere!
Et spm ang eggløsning: Når man har EL-smerter, da har ikke egget sluppet enda, ikke sant?
Så ikke forseint med en ny runde med aksjeinnsats?
Det er så gøy! Haha, man blir så giret av «små ting» i prøveperiodenSå gøy å se den øke i styrke
Det er så gøy! Haha, man blir så giret av «små ting» i prøveperioden