Men denne ser da svært optimistisk ut til å være kveldsurin Hadde ikke fått sove i nattKveldstest 7 dpo. Sikkert skygge
Vis vedlegget 347493
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men denne ser da svært optimistisk ut til å være kveldsurin Hadde ikke fått sove i nattKveldstest 7 dpo. Sikkert skygge
Vis vedlegget 347493
Men denne ser da svært optimistisk ut til å være kveldsurin Hadde ikke fått sove i natt
Det er jeg veldig usikker på siden jeg tok en el-test 26 januar som så sånn ut. Men i følge flo appen skal jeg ha tante den 2.2. Men nå tror jeg det er tante Men synes det er rart for jeg har ikke hatt noe ømhet i puppene Men har vert alt annetHvor mange dpo er du?
Her skjønner jeg ingenting av min pp (forvirra)
I dag har jeg masse smerter å slim å blod når jeg var på do nå. Ingen ømme pupper denne perioden så skjønner ingen ting. Noen som har noe forslag til om det er festeblødning? Eller er det tante som kommer uten noe forvarsel som ømme pupper å alt det andre. Har liksom hatt vondt i ryggen. Å nå ingen smerter
Hva sjer?? Noen forslag? Er det tante tro? I så tilfelle kan jeg melde meg av for da hører jeg til i annen imk gruppe....
Ja takk.Fikk du TR? Det er jeg isåfall lei meg for Skal jeg fjerne deg fra lista?
Ja takk.
her kom den plutselig
Tusen takk ❤Uff, så kjipt Masse lykke til i neste PP
Litt usikker på om IKM er 14 eller 15 februar, så holder en fot i denne gruppa også
Lampeskjermen - PP1 etter MA - B2 - EL ? - IKM 14.2?
Tror du kan ta meg av listen, da EL virkelig lar vente på seg her .. Så hører nok til i en annen IKM-gruppe etterhvert Ønsker dere alle masse lykke til!!
sender over mange klemmer! Hadde virkelig unnet deg å treffe denne PPen!Jeg har ikke mer håp for denne PP, kjenner jeg. Helt blenda tester Kjenner meg rett å slett motløs. Håper på å starte opp med påfyll av håp igjen i aprilKommer til å ta en sjekk hos gyn i min prøvepause Vet faktisk ikke om det er noen vits i å teste mer overhodet, for kjenner jeg ikke er gravid..
Vis vedlegget 347543
Vis vedlegget 347544
Vis vedlegget 347545
sender over mange klemmer! Hadde virkelig unnet deg å treffe denne PPen!
Takk for det. Begynner å bli lei av å være så dårlig med negativ test. Er jo bare 7 dpo idag. Tempen var opp igjen, like høy som for 2 dager siden. Aner ikke hva dippen igår er for noeJeg håper det full klaff hos deg
Kan jo være en festedipp da? Håper sånn for degJeg har ikke mer håp for denne PP, kjenner jeg. Helt blenda tester Kjenner meg rett å slett motløs. Håper på å starte opp med påfyll av håp igjen i aprilKommer til å ta en sjekk hos gyn i min prøvepause Vet faktisk ikke om det er noen vits i å teste mer overhodet, for kjenner jeg ikke er gravid..
Vis vedlegget 347543
Vis vedlegget 347544
Vis vedlegget 347545