❤IKM uke 6❤

Men denne ser da svært optimistisk ut til å være kveldsurin :) Hadde ikke fått sove i natt :hilarious:

Jo, takk for det, men vi får nå se om det er noe mer enn en skygge imorgen:rolleyes:

Hvor mange dpo er du? :cat:
Det er jeg veldig usikker på siden jeg tok en el-test 26 januar som så sånn ut. Men i følge flo appen skal jeg ha tante den 2.2. Men nå tror jeg det er tante Men synes det er rart for jeg har ikke hatt noe ømhet i puppene Men har vert alt annet

Vedlegg

• 20210126_192405.jpg
    20210126_192405.jpg
    16,8 KB · Visninger: 64
Her skjønner jeg ingenting av min pp (forvirra)
I dag har jeg masse smerter å slim å blod når jeg var på do nå. Ingen ømme pupper denne perioden så skjønner ingen ting. Noen som har noe forslag til om det er festeblødning? Eller er det tante som kommer uten noe forvarsel som ømme pupper å alt det andre. Har liksom hatt vondt i ryggen. Å nå ingen smerter
Hva sjer?? Noen forslag? Er det tante tro? I så tilfelle kan jeg melde meg av for da hører jeg til i annen imk gruppe....

Fikk du TR? Det er jeg isåfall lei meg for:Heartred Skal jeg fjerne deg fra lista?

Litt usikker på om IKM er 14 eller 15 februar, så holder en fot i denne gruppa også :joyful:

Lampeskjermen - PP1 etter MA - B2 - EL ? - IKM 14.2?

Og opp igjen. Skikkelig jojo dette her? Er uggen idag og, men håper på en bedre dag enn igar

Vedlegg

• Screenshot_20210201_083806_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210201_083806_com.period.tracker.lite.jpg
    26,5 KB · Visninger: 40
Tror du kan ta meg av listen, da EL virkelig lar vente på seg her .. Så hører nok til i en annen IKM-gruppe etterhvert :) Ønsker dere alle masse lykke til!!:Heartred:Heartred

Tror du kan ta meg av listen, da EL virkelig lar vente på seg her .. Så hører nok til i en annen IKM-gruppe etterhvert :) Ønsker dere alle masse lykke til!!:Heartred:Heartred

Ønsker deg masse lykke til, og håper EL kommer snart:Heartred

Jeg har ikke mer håp for denne PP, kjenner jeg. Helt blenda tester:( Kjenner meg rett å slett motløs. Håper på å starte opp med påfyll av håp igjen i april:joyful:Kommer til å ta en sjekk hos gyn i min prøvepause:) Vet faktisk ikke om det er noen vits i å teste mer overhodet, for kjenner jeg ikke er gravid..
Screenshot_20210201-093359_FF App.jpg

Screenshot_20210201-093417_FF App.jpg

20210201_092438.jpg

Godt å være i dpo-land, 2 dpo i dag. Håper jeg klarer å holde meg hele denne uken uten testing:facepalm: Er 8 dpo på søndag. Fikk positiv 9 dpo sist så hadde vært lurt å vente til mandag om jeg klarer :p

Jeg har ikke mer håp for denne PP, kjenner jeg. Helt blenda tester:( Kjenner meg rett å slett motløs. Håper på å starte opp med påfyll av håp igjen i april:joyful:Kommer til å ta en sjekk hos gyn i min prøvepause:) Vet faktisk ikke om det er noen vits i å teste mer overhodet, for kjenner jeg ikke er gravid..
Vis vedlegget 347543
Vis vedlegget 347544
Vis vedlegget 347545
sender over mange klemmer! Hadde virkelig unnet deg å treffe denne PPen!

Og jeg ligger igjen i senga. Gørrkvalm, svimmel og uvel. Jobber litt med en oversettelse, men kjenner at det nok ikke blir den beste jeg har gjort. Skulle ha støvsuget, men etter å ha kledd på meg og ryddet bort lekene så endte det bare med at jeg gikk tilbake i senga

Jeg håper det full klaff hos deg:Heartbigred
Takk for det. Begynner å bli lei av å være så dårlig med negativ test. Er jo bare 7 dpo idag. Tempen var opp igjen, like høy som for 2 dager siden. Aner ikke hva dippen igår er for noe :confused005

Fikk skyhøy temp i går og en kjempedipp i dag. Merkelig kurve. Har ikke hatt sånn før. Kjenner ingen symptomer overhodet da. Så sikkert ingenting.

Vedlegg

• 7E924722-0E68-4543-962B-EA012E70F084.png
    7E924722-0E68-4543-962B-EA012E70F084.png
    89,9 KB · Visninger: 59
Back
Topp