❤IKM uke 6❤

Fikk skyhøy temp i går og en kjempedipp i dag. Merkelig kurve. Har ikke hatt sånn før. Kjenner ingen symptomer overhodet da. Så sikkert ingenting.

Ååh, håper for deg:love7:smiley-angelic001

Har et lite håp denne pp faktisk. Ikke at jeg føler noen spesielle tegn, men jeg har hatt endel slim etter el, og det pleier jeg ikke ha. Og jeg tenker at alt som er annerledes kan være positivt. Jeg lever hvertfall i håpet :Heartred

Dersom jeg ikke er gravid så må jeg til legen tror jeg. Gørr kvalm, svimmel og uvel fortsatt. Hadde en ok time der jeg ga mini kveldsmat, og satt og snakket med søsteren min. Så var det tid for kveldstell, og med mini på stellebordet går alt plutselig rundt. Løfter han ned på gulvet og får lagt meg ned selv og, mens søsteren min ringer mannen som var på kontoret i kjelleren. Nå ligger jeg i vår seng og mini i sin seng

Hei! :rolleyes:
Jeg undres litt over beregning av DPO ved bruk av Ovitrelle? Har noen erfaring med det? Satt den torsdag (positiv eggløsningstest og forventet eggløsningsdato). Har lest at man da regner eggløsning to dager etter Ovitrelle er satt:confused:

Åh, jeg som håpet på strek!:Heartred Skal du teste i kveld også?:rolleyes:

Hadde håpet på en strek selv jeg altså:angel5 Tar noen tester imorgen også, på tross av det nok ikke er noen grunn til det:hilarious:

Back
Topp