❤IKM uke 6❤

Er 7 dpo idag, har kjent murringer og stikkinger de 2-3 siste dagene:) vil prøve å vente til helgen med første test:p vi fikk kun lagt inn aksjer en gang denne PP... så har jo mine tvil på at det klaffer nå :(

Er 7 dpo idag, har kjent murringer og stikkinger de 2-3 siste dagene:) vil prøve å vente til helgen med første test:p vi fikk kun lagt inn aksjer en gang denne PP... så har jo mine tvil på at det klaffer nå :(
Vi fikk også bare lagt inn èn skikkelig aksje denne runden, dagen etter positiv test. Men hadde sex 4 dager før det også - og ble for øvrig gravid med den marginen i august :nailbiting: Teller ikke helt med det likevel :hilarious::hungover:

Yes, har lyst til å skrike det ut- time den 18.februar for full sjekk og kontrastundersøkelse av egglederne(kun sånn man kan sjekke om de er tette og det kan åpne opp) Er så lettet. Også selvom de ikke var tette, så ble man gjerne gravid i pp etterpå, da egglederne hadde fått seg en "rens":smiley-bounce012 Så blir visst ikke en prøvepause likevel. Så blir jeg gravid neste mnd, så blir det 3 novemberbarnet i huset:hilarious:

4 dpo.. Denne uka går veldig sakte:banghead: Noen flere som skal teste seg ila uka? Spent på om det blir mange positive tester her, det er alltid så hyggelig å se andres glede selvom det ikke klaffer for meg selv :love017

4 dpo.. Denne uka går veldig sakte:banghead: Noen flere som skal teste seg ila uka? Spent på om det blir mange positive tester her, det er alltid så hyggelig å se andres glede selvom det ikke klaffer for meg selv :love017

3 dpo her.. uka går veldig sakte ja:wtf: jeg svir av en test 7 dpo tenker jeg. Har hamstret tester denne PP, så gjør ingenting å bruke av de:rolleyes:

Novemberbaby2016 - PP3 (PP1 etter SA) - B2 - EL 26.01 - IKM7-9.01
Erfaring med tynn strek på make sure sin vanlig test 8dpo? Mistenker skygge, og dyppet den nederste testen i vann som var helt blenda.
IMG_20210203_105308.jpg
IMG_20210203_105410.jpg

Uff, er så kjipt med negative tester:( Hvor mange dpo er du?:Heartred
9 dpo. Digital vanlig. Så er litt tidlig enda. Fortsatt kvalm, svimmel og ømme pupper. Har økt dosen med medisin, så får vi se om jeg føler meg bedre av det. Blodtrykket er veldig lavt for tiden

Det var trist! Men er det helt over, eller tror du det kun var for tidlig å teste? :)
For tidlig å teste. Hadde isåfall vært fordi jeg var gravid fra forrige måned :p men får se, tester ikke før om en uke om ikke tr kommer før.

9 dpo. Digital vanlig. Så er litt tidlig enda. Fortsatt kvalm, svimmel og ømme pupper. Har økt dosen med medisin, så får vi se om jeg føler meg bedre av det. Blodtrykket er veldig lavt for tiden

Ennå tidlig:) Håper økt dose med medisin hjelper:Heartred Håper også på spire i magen:love7

Røyk på første test i dag, 7 dpo - blendahvit :P
Ingen symptomer.. begynte å småblø lyserosa der nede i går kveld, etter en liten kjapp runde i senga. Mistenker at det var fordi det var sårt der nede, men er vel lov å håpe på festningsblødning? :P

Er også 4 dpo i dag, går så sakteeee! :banghead: Skal prøve å ikke teste før IKM, men fikk en haug med tester i posten i dag.. spent på når første ryker :hilarious:

7 DPO i dag. Har stikkinger ned i underlivet, murringer på venstre side. Knitring i halsen (har hatt før når jeg har vært preg) og rastløst høyrebein ... veldig rare ting de to siste. Men har kun hatt de ved tidligere graviditeter. Svak skygge på tidlig test . Blir sikkert megaskuffa igjen. Men fikk plutselig et håp:-)

7 DPO i dag. Har stikkinger ned i underlivet, murringer på venstre side. Knitring i halsen (har hatt før når jeg har vært preg) og rastløst høyrebein ... veldig rare ting de to siste. Men har kun hatt de ved tidligere graviditeter. Svak skygge på tidlig test . Blir sikkert megaskuffa igjen. Men fikk plutselig et håp:)

Så spennende! Masse lykke til :)

7 DPO i dag. Har stikkinger ned i underlivet, murringer på venstre side. Knitring i halsen (har hatt før når jeg har vært preg) og rastløst høyrebein ... veldig rare ting de to siste. Men har kun hatt de ved tidligere graviditeter. Svak skygge på tidlig test . Blir sikkert megaskuffa igjen. Men fikk plutselig et håp:)[
spennende! :woot:

Håper for dere alle:Heartbigred

6 dpo og får sug i magen hver gang jeg får på do, forventer spotting for hvert tørk :sorry: Det bruker å begynne rundt 6-7-8 dpo. Jeg kommer til å gå litt mørk om det ikke går denne runden heller... :(

Back
Topp