Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gtest var negativLykke til
Vi fikk også bare lagt inn èn skikkelig aksje denne runden, dagen etter positiv test. Men hadde sex 4 dager før det også - og ble for øvrig gravid med den marginen i august Teller ikke helt med det likevelEr 7 dpo idag, har kjent murringer og stikkinger de 2-3 siste dagene vil prøve å vente til helgen med første test vi fikk kun lagt inn aksjer en gang denne PP... så har jo mine tvil på at det klaffer nå
Gtest var negativ
Gtest var negativ
4 dpo.. Denne uka går veldig sakte Noen flere som skal teste seg ila uka? Spent på om det blir mange positive tester her, det er alltid så hyggelig å se andres glede selvom det ikke klaffer for meg selv
9 dpo. Digital vanlig. Så er litt tidlig enda. Fortsatt kvalm, svimmel og ømme pupper. Har økt dosen med medisin, så får vi se om jeg føler meg bedre av det. Blodtrykket er veldig lavt for tidenUff, er så kjipt med negative tester Hvor mange dpo er du?
For tidlig å teste. Hadde isåfall vært fordi jeg var gravid fra forrige måned men får se, tester ikke før om en uke om ikke tr kommer før.Det var trist! Men er det helt over, eller tror du det kun var for tidlig å teste?
9 dpo. Digital vanlig. Så er litt tidlig enda. Fortsatt kvalm, svimmel og ømme pupper. Har økt dosen med medisin, så får vi se om jeg føler meg bedre av det. Blodtrykket er veldig lavt for tiden
Er også 4 dpo i dag, går så sakteeee! Skal prøve å ikke teste før IKM, men fikk en haug med tester i posten i dag.. spent på når første ryker4 dpo.. Denne uka går veldig sakte Noen flere som skal teste seg ila uka? Spent på om det blir mange positive tester her, det er alltid så hyggelig å se andres glede selvom det ikke klaffer for meg selv
7 DPO i dag. Har stikkinger ned i underlivet, murringer på venstre side. Knitring i halsen (har hatt før når jeg har vært preg) og rastløst høyrebein ... veldig rare ting de to siste. Men har kun hatt de ved tidligere graviditeter. Svak skygge på tidlig test . Blir sikkert megaskuffa igjen. Men fikk plutselig et håp
spennende!7 DPO i dag. Har stikkinger ned i underlivet, murringer på venstre side. Knitring i halsen (har hatt før når jeg har vært preg) og rastløst høyrebein ... veldig rare ting de to siste. Men har kun hatt de ved tidligere graviditeter. Svak skygge på tidlig test . Blir sikkert megaskuffa igjen. Men fikk plutselig et håp[
Så spennende! Masse lykke til
spennende!