❤IKM uke 6❤

• Nutteputt - 37 år - PP1 - B2 - EL 30.01 - 13. feb

Lurer på om skal tørre å kaste meg på..
Sluttet på pilla for tre dager siden.. Ja :hilarious: Skjønner hva du tenker nå... :angelic:

Men.. Med murring i to dager og sticky el-slim i går og i dag (i dag med litt blod i), så kan det jo være at det kan skje noe. Har hatt sex i tre dager nå - altså, tre ganger ;)
Ja, jeg ser tydelig forskjell på sperm-rester og utflod/el-slim. Har liten tro på at det skjer noe nå allerede, men det har skjedd raskt før - så da får vi se! Tar en EL-test i morgen for å sjekke..

Velkommen til DPO-land!

6 dpo idag, enda mere stikninger og skikkelig dip i temp til under coverline.

Vedlegg

• Screenshot_20210131_065833_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210131_065833_com.period.tracker.lite.jpg
    26,5 KB · Visninger: 40
Negativ test i kveld så sier meg ferdig med EL testing for denne ppen:) Har vært skikkelig øm i magen, tydelige "El smerter" å sex var egentlig litt vondt i dag:facepalm: Regner EL som i dag, å i morgen er jeg 1 dpo. Har lagt inn aksjer 6 dager på rad, inkludert i dag så sier oss fornøyd med det:hungry: Ikke så gøy med "pliktsex" de 2 siste dagene, men håper det var det som skulle til. Er så klar for å bli gravid :dummy1::dummy:
Vis vedlegget 347427
Enig i at pliktsex ikke er det samme.. her har minste barnet hatt en dårlig soveperoide hele januar med mye våkning på kvelden så har ikke kunnet være sikker på at kveldstid var aktuelt, i tillegg til at jeg har hatt 30 overtidstimer i januar, så energinivå har vært 0 med lange arbeidskvelder. Eneste alternativ har vært en kjappis mellom møtene på hjemmekontor annenhver dag. Har enda ikke hatt el, så «må» få på noe action i dag igjen, men skjønner ikke når det skal skje med to små hjemme og usikker kveld :bored: så hver dag som du har fått til er jo veldig bra! Håper annenhver også holder..

Enig i at pliktsex ikke er det samme.. her har minste barnet hatt en dårlig soveperoide hele januar med mye våkning på kvelden så har ikke kunnet være sikker på at kveldstid var aktuelt, i tillegg til at jeg har hatt 30 overtidstimer i januar, så energinivå har vært 0 med lange arbeidskvelder. Eneste alternativ har vært en kjappis mellom møtene på hjemmekontor annenhver dag. Har enda ikke hatt el, så «må» få på noe action i dag igjen, men skjønner ikke når det skal skje med to små hjemme og usikker kveld :bored: så hver dag som du har fått til er jo veldig bra! Håper annenhver også holder..

Absolutt ikke det samme så nå skal vi bare ha oss når vi virkelig har lyst resten av ppen, ikke fordi vi "må" :wtf:

Positiv el-test idag tidlig :notworthy (clearblue viste høy fertilitet i 2 døgn før positiv.). Denne er verdt å kjøpe!

Har lagt inn aksjer 4, 2, 1 dag før og idag tidlig. Skal hygge litt i kveld og i morgen tidlig også, Just in case. Sånn ble jeg hvertfall gravid av sist. Lå også en halvtime i senga :p
Denne pp er spennende, har en følelse(tør ikke si høyt egentlig)..:nailbiting:.

Håper virkelig det går for dere andre her også, elsker å følge med!:Heartred

7dpo idag og kjenner litt stikkinger i venstre side, men eller kjenner jeg lite, annet enn promp:hilarious: Negative tester...

Screenshot_20210131-100742_FF App.jpg

Screenshot_20210131-100735_FF App.jpg

EL-test var neg og bortfallsblødningen er et faktum! Da må jeg nok hoppe inn i ei annen gruppe etterhvert :)
Nå blir det EL-testing utover neste uke, også skal jeg prøve å tempe denne gangen :) Vi må få dette til å klaffe fort, ellers blir det ikke fler babyer på oss.

Dag to med positive el-tester. Har lagt inn aksjer siste to kveldene, er det for lenge å vente til i kveld igjen?:nailbiting: Haha, litt stressa med at aksjelegginga skal klaffe:bag:

EL-test var neg og bortfallsblødningen er et faktum! Da må jeg nok hoppe inn i ei annen gruppe etterhvert :)
Nå blir det EL-testing utover neste uke, også skal jeg prøve å tempe denne gangen :) Vi må få dette til å klaffe fort, ellers blir det ikke fler babyer på oss.

Lykke til videre:Heartred

Kvalm, sliten, vannvittig ømme pupper og gråter av alt. Skjønner ingenting her

Kveldstest 7 dpo. Sikkert skygge:hilarious:
20210131_192346.jpg

Da kan du endre litt på meg her inne siden El kom litt før. Siste aksjer lagt denne PP, gleder meg til testing om en ukes tid:gen014

Muumimamma - 33 - PP 12 (PP 4 etter MA) - B2 - EL 31.01 - IKM 12.02

Her skjønner jeg ingenting av min pp (forvirra)
I dag har jeg masse smerter å slim å blod når jeg var på do nå. Ingen ømme pupper denne perioden så skjønner ingen ting. Noen som har noe forslag til om det er festeblødning? Eller er det tante som kommer uten noe forvarsel som ømme pupper å alt det andre. Har liksom hatt vondt i ryggen. Å nå ingen smerter
Hva sjer?? Noen forslag? Er det tante tro? I så tilfelle kan jeg melde meg av for da hører jeg til i annen imk gruppe....

Her skjønner jeg ingenting av min pp (forvirra)
I dag har jeg masse smerter å slim å blod når jeg var på do nå. Ingen ømme pupper denne perioden så skjønner ingen ting. Noen som har noe forslag til om det er festeblødning? Eller er det tante som kommer uten noe forvarsel som ømme pupper å alt det andre. Har liksom hatt vondt i ryggen. Å nå ingen smerter
Hva sjer?? Noen forslag? Er det tante tro? I så tilfelle kan jeg melde meg av for da hører jeg til i annen imk gruppe....
Hvor mange dpo er du? :cat:

Hmm jeg ser! jeg fikk sterkere strek på vanlig babyplan den gangen jeg var gravid. Tok en vanlig og en tidlig på samme urin. Lest om flere som sier det samme. Hadde ville testen med en vanlig også:rolleyes: (om du sitter på mange tester):angelic:

Har mange tester liggende:hilarious: Så da skal jeg prøve det imorgen:joyful: Takk for tipset:smiley-angelic003

Back
Topp