2 dpo i dag, og i gang med babyklister
Når skal dere brenne av de første testene? Her tror jeg første ryker på 8 dpo![]()
hva er babyklister?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 dpo i dag, og i gang med babyklister
Når skal dere brenne av de første testene? Her tror jeg første ryker på 8 dpo![]()
den er jo på gang. Her er min nå. Er også cd14.. masse murringer og slim![]()
skal legge inn aksjer i dag og, det blir 5.dagen på rad det 
informerte samboer om at han må være forberedt på minst 7 dager i strekk siden EL testen enda ikke er positiv
Denne ppen skal det iallefall ikke stå på at vi bommer med aksjelegginga ift EL
Masse slim her åskal legge inn aksjer i dag og, det blir 5.dagen på rad det
informerte samboer om at han må være forberedt på minst 7 dager i strekk siden EL testen enda ikke er positiv
Denne ppen skal det iallefall ikke stå på at vi bommer med aksjelegginga ift EL
![]()
må bli aksjer her også hver dag fremover. Lenge siden sist
Tester etter IKM. Men har faktisk bestilt 2 nye tester. Hadde bare en igjen, og skal vel strengt tatt ta to2 dpo i dag, og i gang med babyklister
haha! Høres lovendes utmå bli aksjer her også hver dag fremover. Lenge siden sist
![]()

Jaa lurt å være litt i forkant om EL testen plutselig blir positiv![]()

det er santmå ta en test i kveld også, den børr være positiv
![]()

CD 20 i dag og nå måååå det jo skje noe her .. Herregud så irriterende det er å vente så lenge![]()
det er utrolig stressende gå å vente.. kjenner til det. en klarer liksom ikke slappe av før man er i dpo-land..Nå skjer det noe herTar en kontrolltest i morgen også for å være sikker på EL. Ser ut til at El forhåpentligvis blir i morgen!
Vis vedlegget 347347

CD 20 i dag og nå måååå det jo skje noe her .. Herregud så irriterende det er å vente så lenge![]()
Nå skjer det noe herTar en kontrolltest i morgen også for å være sikker på EL. Ser ut til at El forhåpentligvis blir i morgen!
Vis vedlegget 347347

Blir nok å vente til hvertfall 12 dpo her2 dpo i dag, og i gang med babyklister
Godt mulig det ikke blir før ikm også. Og hvis jeg har en ekstra feeling på at mensen dukker opp, så kommer jeg sikkert ikke til å teste i det hele tatt 
Bra det er noen andre og som venterBlir nok å vente til hvertfall 12 dpo herGodt mulig det ikke blir før ikm også. Og hvis jeg har en ekstra feeling på at mensen dukker opp, så kommer jeg sikkert ikke til å teste i det hele tatt
![]()
Tester imorgen, og kjenner meg litt nervøs, faktisk