❤IKM uke 16❤

Da ble det kjemisk/sa ja. Begynte å blø i dag, 3 dager før tiden, etter at testene bare ble svakere. 3 pp på rad... nå er jeg lei.. historien gjentar seg... lillebror satt etter tre kjemiske/SA så satser på at neste pp fører med seg mer hell...

Sender lykke til ønsker og masse babystøv til dere andre [emoji173]

Huff[emoji26] sender [emoji173]️

Da ble det kjemisk/sa ja. Begynte å blø i dag, 3 dager før tiden, etter at testene bare ble svakere. 3 pp på rad... nå er jeg lei.. historien gjentar seg... lillebror satt etter tre kjemiske/SA så satser på at neste pp fører med seg mer hell...

emoji173.png

Ehhhhh!!!!!!
Nå forstår jeg ingenting!!!!!!!
Ikke noen ting på papiret!!?
Ingenting inni heller!!?
Er nesten helt tørt der inni!!
[emoji15]
Ikke noe mer rosa??

Da kom tr hit også[emoji53] Bare å håpe på det beste for neste pp [emoji4] Gratulerer til dere med positiv test allerede [emoji4]

Da håper jeg at neste pp blir det rette[emoji171]

Her var det ikke mye spennende...
Synes jeg kan skimte noe på den nederste, men om det var noe ville jeg vel fått tydeligere strek nå?
Er som sagt litt usikker på EL, så ikm kan være på torsdag eller fredag også, men vil vel tro streken hadde vært sterkere nå da? :(
9ba3f1b9110093bf894da3e3c6d2dadd.jpg

Back
Topp