❤IKM uke 16❤

Du er ikke den eneste. Ikm i dag, negativ test og blod på tappen [emoji20]
ec5f75b7bf9282a2f72817d127245b85.jpg

Ånei [emoji19] Lykke til i neste pp.. her har mensen fortsatt ikke kommet, men like negative tester [emoji15]

Sender en god klem til alle som har fått tr, og masse lykke til med ny pp :-) jeg venter fortsatt, IKM i morgen, så tr er vel rett rundt hjørnet tenker jeg...

Tr holder på med sitt eget sære opplegg her [emoji23] i går spottet jeg litt lyserosa, i dag noe lysebrunt/rosa slim, litt murringer i blant. Forrige tr, som var første etter fødsel kom i gang mye raskere, og innebar et tydelig besøk for å si det sånn. Men det er kanskje vanlig at det "skurrer" litt etter fødsel? [emoji848]

Fremdeles ingen TR, murringer kommer og går...

TR :(

Så kjipt :( klem [emoji173]️
Her er det full stopp, ikke blødd noe rødt enda, bare spotting i går. Men negativ test i dag, skjønner ikke greia.

Så rart, kanskje du bare produserer sent hcg og at den spottinga bare var en uskyldig blødning. Men kjedelig å ikke få et skikkelig svar på det ene eller det andre...

[emoji173]
Så rart, kanskje du bare produserer sent hcg og at den spottinga bare var en uskyldig blødning. Men kjedelig å ikke få et skikkelig svar på det ene eller det andre...

Ja, håper jo mest på det såklart, svangerskap er jo ulike. Skikkelig kjedelig å gå i uvisshet, men har ikke så mye annet valg heller :p

Ja, håper jo mest på det såklart, svangerskap er jo ulike. Skikkelig kjedelig å gå i uvisshet, men har ikke så mye annet valg heller :p
Nei det er kroppen som bestemmer, og gir ikke ut info uten at den har lyst :hilarious:

[emoji23][emoji23] merker at kroppen og jeg må ta en alvorsprat om detta!
Ja du får gjøre det :laughing002 Min kropp lystrer ikke på alvorsprat, men håper din gjør det :hilarious:

Hadde IKM igår, ingen mens enda. Så tok en g-test idag og den var 0 positiv. Så da skjønner jeg ingenting :( :shifty:

Må nok bare bruke maaaasse el tester nå og se hvordan syklusen min virkelig er:confused013

Back
Topp