❤IKM uke 16❤

18009059_10155049354095792_1622380675_n.jpg

Hmm.. Ingen strek som jeg kan se hvertfall men positiv EL test. Kanskje jeg har EL nå :confused:

Har du sjekket etter el tidligere?

Ja men fikk aldri noen positive. Kan se ut som jeg akkurat hadde hatt EL på testene jeg tok. De ble svakere og svakere men fikk aldri en kjempe positv som jeg har fått nå.

Får bare vente å se om jeg får tr eller ikke. Skal sies at jeg tok en gtest på fredag som fikk en svak svak strek. Men kan ikke se noe på den jeg tok i dag:)

Ja men fikk aldri noen positive. Kan se ut som jeg akkurat hadde hatt EL på testene jeg tok. De ble svakere og svakere men fikk aldri en kjempe positv som jeg har fått nå.

Får bare vente å se om jeg får tr eller ikke
Jeg hadde det slik forrige pp. Da fikk jeg el når jeg håpte jeg skulle være gravid :P

Tok både en a1 og cb plus, men ser ingenting her heller [emoji20]
Trur egget slapp den 5 eller 6 april, hadde 1 aksje i hele denne perioden og det var på den 5. Skal ha ikm imorgen eller på torsdag. Så da blir det bare å vente å se [emoji4]
19c514829634c73f60a4994e998607fa.jpg

Jeg sjekker etter blod på papiret hver gang jeg er på do. Men det er bare elslim-lignende utflod. Kjenner ikke tegn til at tr er på vei. De strekksmertene jeg hadde nederst i magen som minte veldig om ligamnetsmerter i forrige svangerskap kjenner jeg mindre til, men kjente i går da jeg reiste meg opp fra liggende. Men fortsatt negative tester [emoji43] så forvirra er jeg hvertfall [emoji23]

Tok både en a1 og cb plus, men ser ingenting her heller [emoji20]
Trur egget slapp den 5 eller 6 april, hadde 1 aksje i hele denne perioden og det var på den 5. Skal ha ikm imorgen eller på torsdag. Så da blir det bare å vente å se [emoji4]
19c514829634c73f60a4994e998607fa.jpg
Neeeei jeg hater negative tester!!!!!!!!!'

Gratulerer til alle med positive tester!![emoji122][emoji122] Her er ikm, og fortsatt negative tester.. legger ved bilde [emoji51]
4273373ef73fd6773a0f1fa12b623d79.jpg

Tok 2 tester og begge var negativ. Gikk akkurat på do nå og det var det farge på papiret [emoji20] men ikke rødt eller brunt men rosa [emoji45] og tappen kjenne åpen ut. Så tenker nok at denne pp'en er over for min del og går dermed inn i pp3.

Da ble det kjemisk/sa ja. Begynte å blø i dag, 3 dager før tiden, etter at testene bare ble svakere. 3 pp på rad... nå er jeg lei.. historien gjentar seg... lillebror satt etter tre kjemiske/SA så satser på at neste pp fører med seg mer hell...

Sender lykke til ønsker og masse babystøv til dere andre [emoji173]

Back
Topp