Jeg ser! Løp å kjøp a1[emoji6][emoji6][emoji6]
:O spennende! Ja, tenkte å kjøpe a1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Løp å kjøp a1[emoji6][emoji6][emoji6]
Til og med jeg ser! Og jeg har ikke steksyn en gang! [emoji1]Er der noen andre enn meg som ser noe her, eller? [emoji23]
I dag blir det endelig innkjøp av noe annet enn RFSU [emoji14]
Har du sjekket etter el tidligere?Vis vedlegget 223497
Hmm.. Ingen strek som jeg kan se hvertfall men positiv EL test. Kanskje jeg har EL nå
Har du sjekket etter el tidligere?
Jeg hadde det slik forrige pp. Da fikk jeg el når jeg håpte jeg skulle være gravidJa men fikk aldri noen positive. Kan se ut som jeg akkurat hadde hatt EL på testene jeg tok. De ble svakere og svakere men fikk aldri en kjempe positv som jeg har fått nå.
Får bare vente å se om jeg får tr eller ikke
Jeg hadde det slik forrige pp. Da fikk jeg el når jeg håpte jeg skulle være gravid
Jeg hadde det slik forrige pp. Da fikk jeg el når jeg håpte jeg skulle være gravid
Nå sjekket jeg litt.. Ser ut som jeg har EL slim og bedre med EL enn tr tenker jeg
Neeeei jeg hater negative tester!!!!!!!!!'Tok både en a1 og cb plus, men ser ingenting her heller [emoji20]
Trur egget slapp den 5 eller 6 april, hadde 1 aksje i hele denne perioden og det var på den 5. Skal ha ikm imorgen eller på torsdag. Så da blir det bare å vente å se [emoji4]
Jaaaaaaaaaa [emoji119] jeg kan se noe. Så spennende!!!!!!!!!!Er der noen andre enn meg som ser noe her, eller? [emoji23]
I dag blir det endelig innkjøp av noe annet enn RFSU [emoji14]
Er der noen andre enn meg som ser noe her, eller? [emoji23]
I dag blir det endelig innkjøp av noe annet enn RFSU