Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kom tr, da er jeg ute for denne gang. Håper på flere positive tester her og klem til alle hvor det ikke gikk denne gangen [emoji170][emoji171][emoji177][emoji257]
Nei [emoji22] lykke til videre på neste pp, kommer vel etter jeg og skal du se [emoji20]Der kom tr, da er jeg ute for denne gang. Håper på flere positive tester her og klem til alle hvor det ikke gikk denne gangen [emoji170][emoji171][emoji177][emoji257]
Så leitDer kom tr, da er jeg ute for denne gang. Håper på flere positive tester her og klem til alle hvor det ikke gikk denne gangen [emoji170][emoji171][emoji177][emoji257]
Men neste gang er det vår alles tur[emoji4][emoji4][emoji173]Så utrolig leit [emoji177][emoji172][emoji177] neste gang må det være din tur! Stor klem [emoji177][emoji172][emoji177]
Kan det? [emoji53]
Syns jeg også ser noe på den nederste. Kanskje du produserer sent hcg håper streken blir sterkere.Her var det ikke mye spennende...
Synes jeg kan skimte noe på den nederste, men om det var noe ville jeg vel fått tydeligere strek nå?
Er som sagt litt usikker på EL, så ikm kan være på torsdag eller fredag også, men vil vel tro streken hadde vært sterkere nå da?
Syns jeg også ser noe på den nederste. Kanskje du produserer sent hcg håper streken blir sterkere.
NeiDa var spotting begynt [emoji26][emoji26]
Ååå[emoji52] men det er ikke over før det er helt over. Jeg krysser fingrene for at tanta holder seg borte [emoji4]Da trur jeg kan for sikkert si at pp2 er over. Etter dotur nå for 5 min siden, kom det frisk blod på fingeren når jeg "gravde". Så tenker det tr kommet for fullt i morgen [emoji20] men igjen så hadde jeg ingen forhåpninger i denne pp siden vi hadde bare totalt 1 aksje under åpne vinduet. Så nå ser vi heller fram til pp3. Og håper han har mulighet til å "stille opp" mens han holder på med fagprøven [emoji44]
IKM i dag. Negativ test og begynende kramper så TR kommer nok i løpet av dagen
Du er ikke den eneste. Ikm i dag, negativ test og blod på tappen [emoji20]IKM i dag. Negativ test og begynende kramper så TR kommer nok i løpet av dagen
Du er ikke den eneste. Ikm i dag, negativ test og blod på tappen [emoji20]
❤Så kjedelig klem [emoji172]
Klem ❤Du er ikke den eneste. Ikm i dag, negativ test og blod på tappen [emoji20]