Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må du gjøreOppdaterer om jeg får noen vettuge svar!
1 dag forsinket i dag, kostet på meg en digital for å være sikker - lyste ikke gravid ja kan ikke tr bare komme da...
Dere andre som er over tiden; er dere også slik at dere tester til dere nesten tror dere ser streker[emoji85] slik er jeg. Og jeg tenker at mannen må tro at det har rablet for meg[emoji23] må liksom gjemme på tester, fordi han synes jeg er lettere håpløs[emoji85] her er den siste testen. Ser en svaaak skygge, men jeg lærer aldri[emoji85] har fått skygge før uten å være gravid.. men jeg klamrer meg fast til den dumme skyggen[emoji12]
Det er bare sååå slitsomt å ikke vite[emoji58] jeg blir sprø! Mannen er sikker på at jeg kommer til å kjøpe oss ut av hus med alle disse testene[emoji33][emoji23]Om det ikke var for at huset er tomt for tester, ville jeg nok ha testa jeg også [emoji23]
Har spottet noen dager, og i dag kom litt lyserødt blod, så da tenkte jeg at NÅ er det endelig ordentlig tr her, Meen neida. Skjønner ingenting. Dette er andre tr etter fødsel, og jeg er nesten tilbake i normal syklus, likevel er den så rar? Forrige gang var det litt spotting noen timer, som vanlig, også "fullt kjør".
Det er bare sååå slitsomt å ikke vite[emoji58] jeg blir sprø! Mannen er sikker på at jeg kommer til å kjøpe oss ut av hus med alle disse testene[emoji33][emoji23]
Jeg fikk super uregelmessig syklus etter den første fødselen, men håper det er baby som gjør at kroppen nå tuller litt hos deg[emoji173]
Innmari kjedelig men oi, 6 dager over?? Håper masse at du tester sent positivt denne gangen også - heia, heia, heiaFøler så med deg [emoji15] Her er det 6 dager siden tr skulle vært.. sist slo ikke g testen ut før i uke 6, men det værste er å ikle ha noe svar [emoji51]
❤Nå er det ekte tr her. Ville dere ha regnet dette som CD 1? I går var det bare lyserødt på papiret.
Ja, ny pp, nye muligheter. Håper jeg med den enorme nedturen denne uka har fått bearbeidet sorgen litt mer, sånn at både kropp og sinn er klar for en ny spire om noen uker[emoji1317][emoji177]
Her kom tanta i dag... Men, men. Ny prøveperiode, nye muligheter[emoji4][emoji106]
Innmari kjedelig men oi, 6 dager over?? Håper masse at du tester sent positivt denne gangen også - heia, heia, heia