Testet blenda i dag, og ganske sikker på det stemmer. Så forbereder meg på TR og ny pp, og håper på sen januarspire
Håper på flere fine streker her inne utover uka
Så kjedelig
Lykke til i neste pp [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet blenda i dag, og ganske sikker på det stemmer. Så forbereder meg på TR og ny pp, og håper på sen januarspire
Håper på flere fine streker her inne utover uka
[emoji17][emoji173] håper det blir deres tur nå snart [emoji177]Tr nå går vi over i pp 22... tungt..
Tr nå går vi over i pp 22... tungt..
her kom mens 4 dager før tiden.
Åå, gratulerer så mye, spireliten!!
Her kom TR igår, så syklusen landet på 26 dager. Fikk litt forhåpninger etter rosa på papiret på fredag, ettersom forrige syklus var på 36 dager, men nå er jeg bare glad for at en ny PP er i anmarsj! På'n igjen!
Ååå [emoji37] lykke til videre i neste pp, klem til dere alle [emoji173]Tr nå går vi over i pp 22... tungt..
Å nei skjønner at det er tungt.. lykke til i neste pp. Håper så inderlig at det snart er deres tur. Stor klem[emoji173]Tr nå går vi over i pp 22... tungt..
Oi oi oi [emoji4] ut å kjøpe i morgen da?Ikm i morgen og har egentlig ikke hatt noen symptomer som jeg pleier å ha etter EL. Hadde små blødninger i ca 3 dager rundt den tiden jeg ventet EL i følge appen. Fikk aldri noe positiv EL test så jeg vet ikke når EL har vært eller noe. Har hatt ustabil syklus så det har vært vanskelig for meg å teste.
Hadde en gtest liggende så den fikk jeg brukt på fredag (ca 10 dpo). Kunne se en svak svak strek men glemte å ta bilde. Hadde ingen flere gtester igjen så jeg prøvde meg på en EL test i dag siden jeg har så mange av de. Den ble veldig positiv. Nå gleder jeg meg bare til å få kjøpt ny gtest i morgen slik at jeg får testet
Oi oi oi [emoji4] ut å kjøpe i morgen da?
[emoji1][emoji1]Ja ut i morgen tidlig å kjøpe
Nå tror jeg at jeg er på vei ut av denne gruppa [emoji37] jeg kjenner på meg at tr er på vei. Og bare negative tester og ikm på tirsdag, så dette lover ikke så godt synes jeg
Haha, nå har jeg tatt en test. Syntes jeg kunne skimte en svak strek, men nå som jeg ser på bildet kan jeg ikke se den lenger[emoji23][emoji23]
Uansett er jeg fortsatt i god tro om at det er en spire der inne. Og disse RFSU-testene er så lite sensitive. Er jo usikker på EL, men tror onsdag, torsdag eller fredag. Om det var fredag, er jeg bare 10 dpo. Kjøper inn noen andre tester i morgen.
Syns jeg ser noe jaEr der noen andre enn meg som ser noe her, eller? [emoji23]
I dag blir det endelig innkjøp av noe annet enn RFSU
Er der noen andre enn meg som ser noe her, eller? [emoji23]
I dag blir det endelig innkjøp av noe annet enn RFSU