❤IKM uke 16❤

Ser dere streken?! Jeg har fått 2 slike tester med veldig svak strek! Men den er der!!! :o ikm 20/4

5f1ab8a031808d59c15bc18ea5f5d809.jpg

Jeg ser absolutt streken :)
Meen, har sett så mange skyggestreker på denne testen, at jeg ikke stoler helt på den. Spennende å se om streken blir sterkere :)

Så spennende Milie03, jeg ser strek :-) krysser fingra for sterkere strek etterhvert!

Jeg var så dum at jeg ikke kastet testen fra i går... Og nå har det kommet en svak, svak, svak strek/skygge på den :wideyed: Vet jo godt at det ikke teller etter fristen, men kan jo ikke la være håpe bittelitt likevel :smiley-angelic001 10 dpo i dag!

Har du opplevd at skyggestreken blir sterkere etter noen timer også?

Har ikke prøvd testen selv, så jeg vet ikke, har bare sett mye bilder av den typen her inne hvor det har vært skygge. Men det betyr ikke at det er i alle tilfeller :) om du har mulighet, ville jeg prøvd med en annen test :)

Har ikke prøvd testen selv, så jeg vet ikke, har bare sett mye bilder av den typen her inne hvor det har vært skygge. Men det betyr ikke at det er i alle tilfeller :) om du har mulighet, ville jeg prøvd med en annen test :)
Okei, blir nokk ikke mer testing før ikm nå[emoji6]

Kan legge til at jeg også tok en test fra babyplan som også viser en svaaak strek:)
Okei, blir nokk ikke mer testing før ikm nå[emoji6]

Så kjipt :( [emoji173]️ håper kommer streker strek til uka. Håpet er ikke ute før tr har meldt sin ankomst. [emoji173]️

Sant det [emoji173] men vært gjennom dette så mange ganger nå at jeg har ikke store håpet.. men litt håp er det vel lov å ha i behold til tanta dukker opp ja [emoji173]

Back
Topp