Håper alle dere andre får positive tester snart[emoji4][emoji4][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er god <3 Men tør nok ikke tro på dette før jeg ser at strekene blir sterkere <3
Gratulerer[emoji6] Jeg testet tydelig positiv i dag[emoji4] Din teststrek er sterkere enn mine har vært de fire forrige dagene[emoji6]
Hatt ikke ikm før 19/20 april så trendy ikke så hardt på det [emoji4]Ja! Spennende! Ikke mist håpet. Jeg har lest om mange som tester neg dagene før ikm og er gravide likevel! [emoji170]
Noen må må ha 2018 baby og [emoji6] men tidlig enda da [emoji4] uansett så kan det bli 2018 baby hvis det klaffer denne pp å [emoji23] terminen vil være 31 desember [emoji23]Så kjedelig Niomi88. Det ble blenda test her også, klarte ikke la være men tidlig enda da, og ingen krise om det ikke klaffer denne måneden heller - da blir det å jobbe for 2018-baby isteden
Ååå nei [emoji20] du får ha lykke til på neste pp og januar baby [emoji1]Da har tr kommet godt i gang her så da er håpet ute for denne runden..
Takk og grattis til deg [emoji173] når blir din termin?
28 desember[emoji4] din?
Trodde aldri jeg skulle si dette, men håper nesten på overtid om det skulle klaffe denne månedenNoen må må ha 2018 baby og [emoji6] men tidlig enda da [emoji4] uansett så kan det bli 2018 baby hvis det klaffer denne pp å [emoji23] terminen vil være 31 desember [emoji23]
9/10dpo og blenda [emoji20]
Følger spent med!! Satser på ekstra m murringer skyldes en pitteliten spire
Ble ikke test. Eksentriske unger som skulle på egg jakt. Så rakk ikke tisse på pinn[emoji85] prøver igjen i morgen.