❤IKM uke 16❤

Du er god <3 Men tør nok ikke tro på dette før jeg ser at strekene blir sterkere <3

Gratulerer[emoji6] Jeg testet tydelig positiv i dag[emoji4] Din teststrek er sterkere enn mine har vært de fire forrige dagene[emoji6]

I dag var streken svakere. Skyldes på fremdeles lavgt hcg nivå og varierende hvor mye som skilles ut???? Tester igjen senere i dag, av en eller annen grunn pleier jeg å ha sterkere tester utpå dagen.

Ja! Spennende! Ikke mist håpet. Jeg har lest om mange som tester neg dagene før ikm og er gravide likevel! [emoji170]
Hatt ikke ikm før 19/20 april så trendy ikke så hardt på det [emoji4]

Så kjedelig Niomi88. Det ble blenda test her også, klarte ikke la være ;) men tidlig enda da, og ingen krise om det ikke klaffer denne måneden heller - da blir det å jobbe for 2018-baby isteden :-)
Noen må må ha 2018 baby og [emoji6] men tidlig enda da [emoji4] uansett så kan det bli 2018 baby hvis det klaffer denne pp å [emoji23] terminen vil være 31 desember [emoji23]

cdbe3aa98a800767b20c7271244eeff5.jpg

Tror jeg venter noen dager til jeg nå, kan jo bli gal av dette her [emoji23] dette er ettermiddagsurin. Ingen flere tester på meg før mandag morgen!

Den testen jeg tok på hyttetur brukte jeg nå. Ingen strek ennå. Da blir neste på tirsdag morgen, om ikke tr kommer før det. Ikm er på tirsdag..

Back
Topp