❤IKM uke 16❤

Oi, oi, oi, her skjer det saker og ting :) blir så utrolig spennende å følge med her nå!!! Heier på deg mams90, ser ut til å gå veien dette :happy:

Så spennende. Jeg hadde samme 5 dpo[emoji85] så spent på testen nå;)
Å, ja vet!! Og får jo ikke noe mindre lyst til å teste når det begynner å dukke opp positive tester her da :wacky: ryker du på en test i morgen? Hvor mange dpo er du da i så fall? Har fryktelig lyst, men det er så tidlig.. Bare 9 dpo i morgen, må prøve å holde meg :oops:

Oi, oi, oi, her skjer det saker og ting :) blir så utrolig spennende å følge med her nå!!! Heier på deg mams90, ser ut til å gå veien dette :happy:

Å, ja vet!! Og får jo ikke noe mindre lyst til å teste når det begynner å dukke opp positive tester her da :wacky: ryker du på en test i morgen? Hvor mange dpo er du da i så fall? Har fryktelig lyst, men det er så tidlig.. Bare 9 dpo i morgen, må prøve å holde meg :oops:

Godt mulig første test ryker i morgen. Da er jeg 10 dpo[emoji85]

Ja! Spennende! Ikke mist håpet. Jeg har lest om mange som tester neg dagene før ikm og er gravide likevel! [emoji170]

Så kjedelig Niomi88. Det ble blenda test her også, klarte ikke la være ;) men tidlig enda da, og ingen krise om det ikke klaffer denne måneden heller - da blir det å jobbe for 2018-baby isteden :-)

Back
Topp