..spireliten..
Forumet er livet
Nå begynner testetrangen min å melde seg. Om jeg får fred på badet i morgen tidlig, så ryker det nok en test[emoji85]
Tappen kjenner sååååå anderledes ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det blir spennende!!!!Nå begynner testetrangen min å melde seg. Om jeg får fred på badet i morgen tidlig, så ryker det nok en test[emoji85]
Nå begynner testetrangen min å melde seg. Om jeg får fred på badet i morgen tidlig, så ryker det nok en test[emoji85]
Å det blir spennende!!!!
Du er gravid!!!![emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
og livredd tør ikke tro på
Haha. Skjønner den. Men Du må prøve å slippe redselen. Tenk. Det voksen en liten spire i magen din[emoji175][emoji175][emoji175]
Du er god <3 Men tør nok ikke tro på dette før jeg ser at strekene blir sterkere <3
Tar du ny test i morgen?[emoji4]
Krysser alt jeg kan [emoji57]Krysser fingrene for at kroppen gir deg riktige signaler
Å, ja vet!! Og får jo ikke noe mindre lyst til å teste når det begynner å dukke opp positive tester her da ryker du på en test i morgen? Hvor mange dpo er du da i så fall? Har fryktelig lyst, men det er så tidlig.. Bare 9 dpo i morgen, må prøve å holde megSå spennende. Jeg hadde samme 5 dpo[emoji85] så spent på testen nå
Oi, oi, oi, her skjer det saker og ting blir så utrolig spennende å følge med her nå!!! Heier på deg mams90, ser ut til å gå veien dette
Å, ja vet!! Og får jo ikke noe mindre lyst til å teste når det begynner å dukke opp positive tester her da ryker du på en test i morgen? Hvor mange dpo er du da i så fall? Har fryktelig lyst, men det er så tidlig.. Bare 9 dpo i morgen, må prøve å holde meg
Følger spent med!! Satser på ekstra m murringer skyldes en pitteliten spireGodt mulig første test ryker i morgen. Da er jeg 10 dpo[emoji85]
Æsj, men det er fortsatt håp! Når tester du igjen? Det er tidlig ennå.9/10dpo og blenda [emoji20]
Blir vel mandag el tirsdag tenkt jeg det da [emoji57]Æsj, men det er fortsatt håp! Når tester du igjen? Det er tidlig ennå. [emoji173]️