Da kom første tegnet på dopapiret.. da var det bare å gå inn i en ny pp..
[emoji26] sikker på det er tr og ikke festeblødning så tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff Lykke til i neste ppJa, neste gang skal det gå om vi så må holde oss i senga hele helga jeg er fruktbar[emoji23][emoji23] vi har barnefri i kveld så nå skal vi på kino og se på fast and furious og herlige Vin Diesel[emoji173][emoji173] så får trøste meg med det[emoji4]
Du er flink å vente blir spennende å følge deg de neste dagene
Ja, jeg er ganske sikker. Jeg får alltid migrene noe dager før og under tr og migrenen kicka inn på mandags kvelden. Og jeg kjenner det på magevondten. De tre gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke hatt magevondt i starten. Bare første gangen pga at ligamentbåndene strakk seg men det var en mer stikkende følelse. Så jeg er 99 prosent sikker på at det er tr.[emoji26] sikker på det er tr og ikke festeblødning så tidlig?
Tusen takk[emoji4]Uff Lykke til i neste pp
Kos deg på kino og F&F Den gleder jeg meg til å se en dag også
Tusen takk[emoji4] Er kjedelig når det ikke går men vi har vært litt uheldig i det siste og forhold til jobbtider og den helga jeg hadde EL nå sist så tilbragte jeg mesteparten av tida på sykehuset med pappa så jeg visste at det var en liten sjanse for at vi skulle få det til. Men denne pp jeg går inn i nå så satser vi for fullt samma søren[emoji23] Gubben får bare være klar for kos når han kommer hjem på natta [emoji23]Ånei
Kos deg masse på date med typen[emoji175]
har dere lagt merke til noen symptomer?
jeg er 9 dpo og har siden el hatt tidvise mensmurringer og føler det renner (sorry tmi) der nede som om tanta kommer.. Ellers har jeg ikke stikningene i siden som jeg hadde sist jeg var gravid, nå bare noem stikk til og fra over livmoren*.
Ja, veldig kjedeliguff, så kjedelig! Liker ikke at tanta kommer og i alle fall ikke når hun kommer tidlig!
har dere lagt merke til noen symptomer?
jeg er 9 dpo og har siden el hatt tidvise mensmurringer og føler det renner (sorry tmi) der nede som om tanta kommer.. Ellers har jeg ikke stikningene i siden som jeg hadde sist jeg var gravid, nå bare noem stikk til og fra over livmoren*.
Renner her og. Vondt i bekkenet. Sterke Murringer. 7dpo.
Men så husker jeg ikke hvordan jeg pleier å være uken før mensen heller. Har ikke hatt blødning uten å ha vært gravid på snart to år lillegutt er 10 mnd, og de to gangene jeg har hatt syklus etter han ble født har jeg vært gravid (2 x sa ). Så om det er symptomer eller ikke er ikke godt å si
Har tidvis litt murringer, har også hatt litt verk i korsryggen og hoftene. Ellers litt mer tissetrengt enn vanlig, litt trøttere, vannete utflod og gul tykkere utflod [emoji23] såå det blir spennende å se. Kan være spire eller bare pms.
Men kjente på livmortappen i dag, og den kjentes ut som da jeg var gravid. Samtidig vanskelig å huske helt, for sjekket den jo bare litt fram til positiv test begge gangene. Den har forandra seg litt etter fødsel også. Blir spennende å se om det er noe i alt dette. Føler at jeg har blitt gravid, men det kan være ønsketenking [emoji23]
Positiv el-test på CD20 og i dag kom TR. Ser på ff at jeg nok ikke har hatt EL i det hele tatt da, så jeg får bare krysse fingrene for el neste pp [emoji4]
Si i fra om jeg har glemt noen på lista, eller om det er noen som har endringer (tr/gravid). Er på hytta så har ikke helt oversikt akkurat nå
Ja, satser på det jeg også [emoji1]Kjedelig! men godt du er ved godt mot og klar for ny syklus! Satser på en ekstra fruktbar eggløsning da, siden denne uteble
Den er grei, da fjerner jeg deg fra listaHer har EL vært forsinket så flytter meg over i ikm uke 17 i steden. Lykke til alle sammen!